Wat een fijn autobedrijf is Autofirst Schormans. Alleen maar lof. We hebben veel vertrouwen in het vakkundig personeel.

• Prijs/Kwaliteit

Onze zoon had meerdere storingen aan zijn auto, uitgelezen bij een andere garage. Die konden hem niet verder helpen. Via andere klanten van Schoormans bij deze garage terecht gekomen. Wat bleek nu, schijnbaar had de 1e garage geen reset gedaan van het apparaat waar mee men storingen doet uitlezen en stonden deze nog allemaal erin bij de auto van onze zoon. Autobedrijf Schoormans had in feite direct in de gaten wat er mis was met de auto en voor een schappelijke prijs is de auto weer gerepareerd.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijk personeel, je voelt je welkom.

De vakman zegt wat er gebeuren moet en jij bepaalt of je daar mee akkoord gaat. Deze benadering geeft me een goed gevoel.

• Prijs/Kwaliteit

Vakkundige, betrouwbare en vriendelijke dienstverlening.

Ik ben ronduit tevreden over de reparaties en onderhoudsbeurten die door Autofirst Schoormans al vele jaren aan mijn auto’s zijn uitgevoerd. Daarnaast steeds vakkundig advies, gebruik van originele of prima kwaliteit vervangende materialen. Ook door het jaar steeds uitstekende service en adequate hulp.

Deskundigheid

Deskundig, eerlijkheid, neemt de tijd.

Fijne plek om te komen

De monteurs staan altijd klaar, net als de koffie en thee. Goede service!

• Prijs/Kwaliteit

Hele fijn eerlijke vriendelijk personeel.

Ben al jaren bij Schoormans garage en ben super tevreden. Ik hoop dat ik hier nog lang klant mag zijn…..

• Prijs/Kwaliteit

Prima service en zeer klantvriendelijk

Wordt er altijd naar volle tevredenheid geholpen. Echte aanrader en goede service.

Top bedrijf

Kom al jaren bij Schoormans voor de onderhoudsbeurten apk en reparaties. Altijd goed geholpen

Top autobedrijf

Kom er al jaren en wordt altijd vriendelijk, deskundig en goed geholpen

Top team

Ik werk in de thuiszorg en heb mijn auto heel nodig. Autograrage Schoormans hebben mij al vaak gered. Hartstikke bedankt!!!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf hoorde van kennis je moet eens naar schoormans gaan goede kwaliteit service afspraken klantvriendelijk zo gezegd zo gedaan en het was ook zo

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf ik ben door een toevalligheid in contact gekomen met garage Schoormans ben inmiddels met mijn kinderen klant \r\nik moet zeggen had ik het maar jaren eerder geweten top monteurs en top eigenaar komt afspraken na en is er ook maar iets twijfelachtig maakt hij geen punt maar lost het op zonder meer kosten voor consument PRIMA

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 10 jaar mijn vaste garage! Geweldige service! Denken met je mee, adviseren en leveren goed werk. Gewoon top

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wir sind seit vielen Jahren Kunde und sind immer sehr zufrieden... Super Service....Super nette Mitarbeiter.... Wir sind rundum zufrieden
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service en altijd tijd maken voor de klant al is het 17.00 uur \r\nEn hebt auto pech komen ze je nog helpen\r\nGr chris
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit is een top garage, met een zeer goede service. Absolute aanrader.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben zeer tevreden over Autofit Schoormans. Zowel wat betreft hun vakkennis, klantvriendelijkheid als advies.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk personeel,altiid bereikbaar.Men kan altijd meteen komen als er iets is.Beveel deze garage aan iedereen aan

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik maak al meer dan 18 jaar naar volle tevredenheid gebruik van de diensten van Autofit Schoormans. Ze staan altijd met raad en daad voor je klaar!