topgarage

Via marktplaats gekomen bij garage Willenborg. Na versturen van de foto's van onze inruilauto tot een deal gekomen. Bij Willenborg onze VW Golf aangeschaft. Bleek dat de vorige eigenaar de sd kaart van de navigatie eruit had gehaald. Dit werd echter opgelost dor Vincent (eigenaar) en enkele dagen later hadden wij via de post een nieuwe officiële sd kaart in de bus. Prettig samen gewerkt en top service.

• Prijs/Kwaliteit

Vorig jaar een auto gekocht bij Autofirst willenborg. Uitstekende service en vriendelijk. Later was er helaas een klein probleempje met de auto, erg vervelend uiteraard, maar het werd snel en netjes opgelost door Autofirst willenborg!

• Prijs/Kwaliteit

Goed autobedrijf met uitstekende service hoog in het vaandel!

Op 6 augustus j.l. heb ik bij Auto Willenborg b.v. een Ford Sportka aangeschaft en naar volle tevredenheid. Veel waar voor het geld gekregen en een uitstekende begeleiding en service ontvangen richting de aankoop. En dat is tegenwoordig geen vanzelfsprekendheid meer. Ik ben vrijwel meteen in Nederland op vakantie gegaan en de Ford Sportka houdt zich voortreffelijk, geeft veel rijplezier en heeft al aardig wat kilometers gereden.

Perfecte service

Professionele monteurs en goede service !

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Hele goede en snelle service!

voldoende, een redelijke ervaring

perfect, zeker aan te bevelen

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

perfect, zeker aan te bevelen

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top service alles o.k. hier hebben ze teminste tijd voor je.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij deze garage wordt oplossingsgericht gehandeld en niet in problemen gedacht. Als het kan worden kleine ongemakken direct verholpen. Hier is de klant een persoon en wordt men als zodanig benaderd. de technische kennis is hoog. Zal deze garage aan een ieder aanbevelen.