Eerlijke en kwalitatief goede service door mensen met vakkennis

Toen bleek dat er meer met de remmen aan de hand was dan verwacht werd ik hier direct over geïnformeerd. Met een duidelijk verhaal en voorstel is de reparatie direct uitgevoerd.

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Ik had in eens geen multiriem meer opzitten, naar de garage en daar is het zonder een op voorraad te hebben en volle werkplekken toch binnen 2½ uur gedaan en ik kon mijn reis toch noch beginnen... Mooi gedaan!

Vak bekwaam personeel

Mijn auto is uitstekend gerepareerd, Jammer dat de afspraak om over een half uur terug te bellen na anderhalf uur nog niet gebeurd is maar dat is het enige minpuntje.

Excellente service

Excellente service, kan niet anders zeggen. Vriendelijk, open en transparant in zeggen en doen. Ze voeren de werkzaamheden die nodig zijn uit op een deskundige manier en de tarieven zijn echt heel schappelijk. Je voelt en merkt dat het vakmensen zijn met liefde voor auto’s en voor hun klanten. Ze zijn mijn vertrouwen 100% waard.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service slechte ervaring qua onderhoudsbeurt

Ik ben erg geschrokken van de prijs die ik moest betalen. Geen uitleg over de rekening, waarom een oliefilter vervangen moest worden. Ik heb net iets meer dan 6000 km gereden, dus twijfelachtig. Ik had gevraagd om te kijken naar bandenspanning en hier is niets over gezegd nadien. Te beduusd om te vragen en nogmaals voor een uur werk erg veel geld.

• Prijs/Kwaliteit

Leuke vlotte afhandeling met oog voor detail

Tijdens de werkplaats afspraak voor de APK werd er actief meegedacht over de juiste en goedkoopste oplossing om snel weer de weg op te kunnen. Mannen met kennis én ervaring

Afspraken niet nagekomen

Auto moest een APK en standaard VOS onderhoudsbeurt. De werkzaamheden zullen prima uitgevoerd zijn. Geen negatieve reactie richting de monteur. De ervaringen na de werkzaamheden zijn negatief. Er is vooraf met de baliemedewerker afgesproken dat er vooraf contact opgenomen zou worden bij hogere kosten dan de prijsopgave. Bij afhalen bleek er zonder toestemming een luchtfilter, een interieurfilter en de voor + achterruitenwissers te zijn vervangen. Geen € 228,- maar € 390,- betalen.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Betrouwbare garage met goede service en fantastisch personeel

Garage Schuurhuis doet voor haar klanten net dat beetje extra. De service is uitstekend, bediening is altijd vriendelijk en accuraat.

• Prijs/Kwaliteit

Top, reparatie al uitgevoerd voordat ik de vraag kon stellen.

Kom al jaren bij Schuurhuis. Bevalt super. Goede service en deskundige mensen.

• Prijs/Kwaliteit

Vriendelijke en gewone mensen zonder poespas

Al 20 jaar bij schuurhuis,nooit problemen Ondervonden

• Prijs/Kwaliteit

Fijne, vriendelijke en goede service

Goed.

Alles goed voor elkaar.

• Prijs/Kwaliteit

Alles goed geregeld. Mooi op tijd weer klaar

• Prijs/Kwaliteit

Prima reparatie van storing autoradio

Had deze Mazda gekocht als occasion. Tijdens de proefrit begrepen we niet waarom we de autoradio niet aankregen, maar hij bleek het wel te doen. Na aankoop bleek hij steeds uit te vallen als de lichten aan waren. Na enig overleg en heen en weer gebel hebben we een afspraak gemaakt en is het probleem kosteloos verholpen. Uitstekende service, hartelijk dank!

• Prijs/Kwaliteit

Volgens afspraak, vlotte controle.

Prima service en klantvriendelijk

Alleen 1 opmerking, ik begrijp niet dat met een grote onderhoudsbeurt een verrotte (poreuze)koelvloeistofleiding over het hoofd word gezien. Maar wel opgelost.

Tevreden zo als altijd

Keurig en eerlijk bedrijf. Geen onnodige kosten en eerlijk advies. Prettig geholpen en de auto ook nog netjes gewassen wat een service.

vriendelijke en deskundige mensen

prima service en vriendelijk te woord gestaan

• Prijs/Kwaliteit

Heldere en duidelijke communicatie. Er wordt goed meegedacht. Waar je elders nogal eens wordt gezien als een zak euro’s, is dat hier heel anders. Reparaties en onderhoud worden goed uitgevoerd en de garantie die ze geven is royaal. Mij houden ze echt nog wel een poosje als klant!

Vakmanschap en zeer betrouwbaar

Zeer net onderhoud gepleegd aan mijn auto. Vriendelijke mensen en verstand van zaken. Kom er nu al een paar jaar en blijf dit ook doen. Dikke 10!

Ik ben al ruim 30 jaar een tevreden klant van Suzukigarage Schuurhuis

De onderhoudsbeurten en de kleine dingetjes tussendoor worden altijd naar tevredenheid uitgevoerd en er wordt meegedacht. Ook de aankoop van een nieuwe auto wordt goed begeleid.

• Prijs/Kwaliteit

Topgarage met top mensen. Een hele goede band

Ze staan altijd overal mee klaar voor je. Zeer goede service!!

• Prijs/Kwaliteit

Geen opmerkingen! Prima werk geleverd!

Geen opmerkingen! Prima werk geleverd!

• Prijs/Kwaliteit

probleem met winterbanden snel opgelost.

Mijn winterbanden konden niet een op een naar mijn nieuwe auto worden overgezet. Na uitleg is dat zo snel mogelijk geregeld.

• Prijs/Kwaliteit

Goede service heb gewacht niet te lang en prima koffie vriendelijke mensen.