Prima !

prima kwaliteit, onze auto in goede handen!

Nette prijs kwaliteit verhouding

Kwam afspraken na pleegde overleg bij uit te voeren reparaties en attendeerde op te verwachte kosten van onderhoud. Attente monteurs met hedendaags benodigde kennis en vakmanschap.

prima garage

Hebben mij altijd prima geholpen jammer dat hij ophoud te bestaan.

uitstekend

Voor mijn winterbeurt kon ik op korte termijn een afspraak maken, werd op dat moment ook keurig geholpen. De monteur was plezierig in het contact en gaf mij, op mijn verzoek, hier of daar uitleg. Tenslotte stelde hij voor twee nieuwe banden te plaatsen. Deze zijn, wederom, op korte termijn en volgens een goede afspraak, geplaatst

Dik in orde

Een garage waar je op kan vertrouwen, wat er gezegd wordt, wordt nagekomen.

prima garage

Goed deskundig en op de klant gericht bedrijf Goede service

Goed bedrijf en service!

Al jaren klant bij deze Autofirst en nog steeds heel tevreden.

Klantgericht

Ik kon een afspraak maken, waarbij ik kon wachten. Hoefde dus niet 2x te rijden. Ik was iets te laat, maar met enthousiasme werd de afspraak uitgevoerd.

Veel bespreekbaar

Netjes en duidelijk . En denken met je mee

Goed meegedacht

Goed meegedacht en prima advies over de keuze van een auto

• Prijs/Kwaliteit

lingeman is echt top !!!!!

mijn auto walmde veel uit de uitlaat en omdat ik van noordwolde naar de polder ben verhuist ben ik in lelystad naar een garage gegaan. een lekke koppakking concludeerde men,zonder echt goed onderzoek te hebben verricht. ik vond dat raar,want bij een lekke koppakking krijg je meestal vertroebelde olie of koeivloeistof.dit was niet het geval. ik heb harrie lingeman gebeld voor advies,breng hem maandag maar,dan kijken we die auto wel even na. maandagmiddag belde hij met de conclusie dat het moterblok na bijna 4 ton op de teller aan vervanging toe was. hij heeft met zijn team van specialisten er een ruilmoter ingeplaats en vrijdag al kon ik hem halen. inmiddels ben ik er al 3 weken mee naar werk gegaan,we zijn in texel,duitland,belgie en zeeland geweest en hij draait als een zonnetje. hoewel we verhuist zijn blijft harrie onze vaste garage. lingeman is echt een super garage,top,top,top.

Goede service en vriendelijk

Goede Service en vriendelijk

prima garage!

snelle en correcte behandeling

Goede en snelle service

Prima garage

Goede en betrouwbare garage

Altijd een goede auto geeft veel rijplezier

• Prijs/Kwaliteit

Een garage met vakkundig en klantgericht personeel

Autobedrijf Lingeman heeft oog voor de klant. Denkt mee in oplossingen indien nodig en meldt vooraf dure reparaties. Afspraak is afspraak en het personeel probeert te helpen op die momenten die dat vereisen. Desnoods is de eigenaar ook buiten garage uren bereid te helpen voor de vaste klanten. Ik heb nog nooit slechte ervaringen gehad.

• Prijs/Kwaliteit

Goede garage. Doen wat afgesproken is.

Doen wat afgesproken is. Overleg altijd mogelijk.

Betrouwbaar

Al jaren een zeer tevreden klant

Vriendelijk en kundig

Bij Lingeman doen ze moeite om samen tot het beste resultaat te komen. Zelfs met onze niet-standaard Amerikaanse wagen. Ze gaan de uitdaging niet uit de weg.

• Prijs/Kwaliteit

Snelle afhandeling en goede service!!

Contact en overleg is prima. Onderdeel was niet meer te krijgen, dus werd er zelf een gemaakt.... Helemaal top

Betrouwbaar

• Prijs/Kwaliteit

Goede service. Goed dat er van te voren wordt overlegd over de kosten. Vriendelijk en deskundig personeel.

Top en snel

Prima service. Professioneel en snel.

klantvrendelijk en deskundig

Lingeman is klantgericht , vriendelijk, denkt mee. Personeel is deskundig. Met elk automerk kun je er terecht

• Prijs/Kwaliteit

Garage Lingeman denkt altijd met je mee.

Al jaren tevreden klant bij deze garage en mocht er achteraf iets zijn, dan wordt dat altijd netjes en snel opgelost.