Fantastisch goed geholpen

Zeer kundig en bekwaam. Goede kwaliteit/prijsverhouding

Je wordt goed geholpen

Ze denken met je mee en zorgen dat je auto weer gerepareerd wordt.

Bijzonder prettig

Je voelt dat je welkom bent en je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

• Prijs/Kwaliteit

Prijs kwaliteit verhouding uitmuntend.

Ik heb totaal geen verstand van auto's maar rekenen kan ik wel. Dus ben ik overgestapt van de dealer naar Auto van Laar i.v.m. een groot prijsverschil. Vraag mij niet hoe het kan maar sindsdien lijkt mijn auto sneller te reageren, stottert niet meer, slaat ook niet meer af en gebruikt nog minder brandstof ook. Hier zou de dealer nog wat van kunnen leren.

Altijd goed service

perfecte service

vooraf op de hoogte gebracht van de uit te voeren werkzaamheden, en aangezien het langer ging duren zomaar gratis vervangend vervoer geregeld. Top.

prijs en service goed

prijs en en service zeer goed

super goed bedrijf

naar tot mijn wagen met pecht naar ron van laar is gesleept is die super goed gerepareerd geworden.

• Prijs/Kwaliteit

Vakkennis en goede service.

Vriendelijk en goede service.

• Prijs/Kwaliteit

Een geweldige service...ze hebben ons ontzettend geholpen

Door veel pech met mijn auto kreeg ik een vervangende auto aangeboden...niet voor 1 dag maar ik heb er uiteindelijk 14 dagen in mogen rijden! Mijn auto was helaas niet meer te maken maar zelfs toen lieten ze ons niet staan...we hebben hier een auto gekocht...ach ook nog een nieuwe accu een apk en de autoradio overgezet..geen woorden voor zoveel service!! Ron en collega’s van harte bedankt! Ronald en Hanneke

Super service Vriendelijke mensen Heerlijke koffie

uitmuntend

Voor we bij dit bedrijf kwamen was onze auto onbetrouwbaar en stapelde dure reparatie's elkaar op. We besloten op advies van een kennis onze auto dus voor reparatie bij dit bedrijf aan te bieden. We kregen voor er gerepareerd werd een duidelijke prijsindicatie en een eerlijk advies. We besloten de auto geheel te laten repareren. Mits deze dan wel betrouwbaar zou worden. De monteur vertelde ons dat hij zijn best zou doen maar omdat deze ruim 20 jarige auto nooit eerder bij dit bedrijf geweest was kon hij alleen zeggen dat hij geen grote reparaties zou verwachten. Inmiddels ruim 30000KM verder rijdt onze auto nog steeds probleemloos Auto van Laar BEDANKT !!!!

goede service

prettige mensen om mee te werken

Geweldige service

Zelfs bij bellen net na sluitingstijd toch alle tijd nemen om te helpen

• Prijs/Kwaliteit

goede service, vertrouwen in hun oordeel

Auto weer picobello in orde, blij met dit bedrijf dat zo toegankelijk is dat je er voor alles terecht kunt. Fijne mensen, goed personeel, snelle service en denken oplossingsgericht met je mee. Kortom top. Dankjewel Ron van Laar en Irene van laar, Succes met jullie mooie autobedrijf

goede service en vriendelijk

Ik ben goed geinformeerd en vlot geholpen

Vriendelijke behandeling

Breng de auto krijg een leen auto mee of ik wacht tot hij klaar is.

• Prijs/Kwaliteit

Bij mijn auto werd geconstateerd dat er wat stuk was en dat was destijds een keer vervangen. Er werd aangeboden om dit te vervangen en dat hun de kosten zouden betalen. Dat is super service. In de garage staan de monteurs klaar voor al je vragen en dat is geweldig!

Goed geholpen

Zoals altijd een zeer goede ervaring

Zoals altijd een zeer goede ervaring

• Prijs/Kwaliteit

Goede Service, zeker aan te bevelen

In December 2019 een gebruikte auto gekocht, ik ben er hartstikke blij mee Fijne service en vriendelijk personeel. Ik zou jullie zeker aanbevelen bij mijn familie, vrienden en kennissen

• Prijs/Kwaliteit

Je wordt op `n prettige manier geholpen.