goede serice en netjes geholpen

Goede en duidelijke afspraken en zeer netjes geholpen

ervaren,vriendelijke monteuren vriendelijke prijs

deskundige en vriendelijke monteur die alles heeft uitgelegd

Top bedrijf

Ik heb mijn dubbele bediening voor mijn lesauto hier laten inbouwen. Zeer tevreden over de service en hun kwaliteit..

• Prijs/Kwaliteit

Team work , verstandig,profesionalism !!!

hier heb ik een team gevonden met een grote professionaliteit, correctheid en stiptheid. Met trots ben ik al meer dan acht jaar klant van deze postinstelling! Ik wens je veel sterkte om ons veilig te houden in onze auto's

Probleem (stotteren) verholpen

De auto was afgekeurd (CO gehalte niet goed) en de motor stotterde al een tijdje. Na wat zoekwerk is het probleem van het stotteren bij het 2e bezoek ontdekt en verholpen.

friendelijk en corect

zeer goet

Betrouwbaar en deskundig!

Sinds vele jaren ben ik een tevreden klant bij Haleco. Wat ik belangrijk vind is vertrouwen, deskundig en eerlijkheid. Verder zijn ze heel vriendelijk, echt een familiebedrijf!

• Prijs/Kwaliteit

Alleen jammer dat niet even een telefoontje is geweest, wat ze gingen doen. En wat het ging kosten. Maar voor de rest ben ik altijd zeer tevreden

Sehr guter Service

Hier klappt alles reibungslos, sehr gute Produkte super Einbau,sehr nette Leute. Alles bestens

• Prijs/Kwaliteit

Nette auto en goede service

Goede afspraken, correct uitgevoerd

Goede uitleg van de geplande reparatie en afhandeling

Duidelijk en kundig

Goede ervaringen, geen negatieve ervaringen

Vakkundig, Vriendelijk, duidelijk, behulpzaan

In 1 woord TOP !

In goede handen

Zonder afspraak auto gebracht vanwege een defect raam tijdens de winterkou.( brrr!) Toch zo snel als mogelijk was gerepareerd en daarbij een groter defect ontdekt dat voor veel meer schade had kunnen zorgen. (koelsysteem) En daar bleek ook nog eens garantie op te worden gegeven. Kortom, in deze garage wordt goed opgelet.

Kwalitatief

Zeer kundige garage met goede monteurs en zo eerlijk als maar zijn kan! Daarbij laten ze ook goed zien wat ze hebben gedaan en wat er aan de hand is met je auto.

• Prijs/Kwaliteit

Ben goed en snel geholpen met nieuwe all weather banden

Zoals altijd ben ik goed geadviseerd en snel geholpen bij Haleco. Ben zeer tevreden!

Heel positief

Ben heel tevreden met Haleco. Nemen de tijd voor de klant en weten waar ze het over hebben. Heel vriendelijk en behulpzaam !

• Prijs/Kwaliteit

Goud eerlijk, vriendelijk, en een zeer professionele zaak. Wat Mercedes benz niet geregeld kreeg heeft Haleco voor elkaar gekregen en dan ook nog meer dan de helft goedkoper! Mijn Vito rijd weer dankzij Haleco Bedankt voor de geweldige service! Voor mij geen andere meer aan mijn auto

• Prijs/Kwaliteit

Mijn ervaring was echt prettig!

Ik ben goed geholpen. Er werd de tijd voor me genomen, geluisterd naar mijn wensen. Vervolgens is alles echt afgehandeld tot in de puntjes. Hele fijne ervaring en zeker een aanrader!

• Prijs/Kwaliteit

Met snel en vakkundig geholpen.

Topgarage

Service en kwaliteit is perfect.

• Prijs/Kwaliteit

Wat Adembenemend bedrijf is dit zeg van aanvraag tot afhandeling Chapeau ga zo door !!!!

• Prijs/Kwaliteit

Snelle afspraak,analyse en reparatie. Goede communicatie

• Prijs/Kwaliteit

vriendelijk, correct, en goede service.

alles naar wens gegaan

Kwaliteit

Zeer grondig werd de apk uitgevoerd en het kleine probleem direct verholpen Top