Altijd Goed geholpen

Goede prijs kwaliteit

Geveldig

Comunicatie, prijs en kwaliteit. Dat is alles wat ik kan zeggen.

een zeer klantvriendelijk bedrijf

Prettige communicatie, kundig personeel, super service

goed maar wel prijzig

deskundig goede uitleg maar prijzig

Goed geregeld!!

Inbouwen dubbele bediening. Top gedaan!!

Uitstekende service.

Prijs/kwaliteit is zeer goed.

• Prijs/Kwaliteit

prima service en Haleco staat ons altijd goed te woord. kortom, we hebben veel vertrouwen in dit bedrijf

Snelle service

Vakkundig en goede service

Zeer behulpzaam

Dankzij mee denken en deskundig advies werd probleem verholpen 3

Geweldig geholpen, goede service

Super garage met eerlijke prijs kwaliteit

NN

NN

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Torenhoge offerte die uiteindelijk niet eens nodig bleek

Al jarenlang brengen we de auto naar Haleco voor onderhoud, APK keuring etc. Ook deze keer de auto APK laten keuren waarna ik een torenhoge offerte kreeg voor de mankementen waarop de auto was afgekeurd. Deze uiteraard niet bij Haleco laten maken na zo'n hoge prijs, uiteindelijk de auto voor een kleine beurt weggebracht en opnieuw APK laten keuren voor in totaal 1000(!!!) euro minder dan ik bij Haleco zou moeten betalen. Belachelijk.

• Prijs/Kwaliteit

Ondanks diverse pogingen om klant te bereiken om dit misverstand te bespreken , is het ons niet gelukt contact te leggen, zie onderstaande: Van: fenna van lubeek <fennavanlubeek@hotmail.com> Verzonden: vrijdag 21 augustus 2020 13:02 Aan: Leon Habets <l.habets@haleco.nl> Onderwerp: Re: auto Hallo Leon, Ik heb het erg druk met mijn werk gehad, ik zit met wisselende diensten en heb geen kantoorbaan waar ik meteen kan reageren. Ik ben nu een weekend weg dus ben niet telefonisch bereikbaar. Mvg Fenna van Lubeek Verstuurd vanaf mijn iPhone Op 20 aug. 2020 om 15:15 heeft Leon Habets <l.habets@haleco.nl> het volgende geschreven: Dag Fenna, Heb je deze email gemist? Ík heb bovendien gebeld op je 06 nr. en de voicemail ingesproken. Hier heb ik niets op terug gehoord. Ik zou het zeer waarderen als je contact met me opneemt. Tenslotte hoop ik dat je contact met me opneemt om de misverstanden uit de weg te ruimen.

Service altijd goed

Snel correct en profesioneel

prima service

deskundig en flexibel

• Prijs/Kwaliteit N.v.t.

Vriendelijk personeel, goede service. Busje van 6m3 met alles erop en eraan.

niets op aan te merken

Vooraf geïnformeerd naar de kosten. Uitlijnen en twee nieuwe voorbanden. Gelezen,kopje koffie tijdens de ïngreep

Prima ervaring en Top Service geleverd door AutoFirst Haleco Nuth

Prima ervaring en Top Service geleverd door AutoFirst Haleco Nuth. Vanwege een moeilijke en intensief elektronisch probleem aan de auto houden zij het hoofd koel en proberen in alle oplossingen te denken om het probleem op te lossen en je weer zo snel als mogelijk mobiel te krijgen. Ze zijn kennisinhoudelijk sterk, hebben veel ervaring en willen kosten wat kost het probleem voor je oplossen. De houding, communicatie, doorzettingsvermogen en kennis is uitmuntend echt TOP!

0.75L olie voor €300

Afspraak gemaakt om een specifiek onderdeel te vervangen n.a.v. olielek. Onderdeel zelf kost een kleine €50,- en installatie moet binnen een halfuur kunnen lukken (zeker met het juiste gereedschap; waar je vanuit mag gaan dat een vakgarage daar wel over beschikt). Bij ophalen auto bleek onderdeel niet vervangen, werd mij verteld dat dat onderdeel niet op mijn auto zou zitten en als het er al zou zitten dat het niet de oorzaak zou zijn van mijn probleem. Probleem zou veel groter zijn... Inwendig en veel complexer en dus duurder. Mijns inziens een rare en voorbarige conclusie omdat naar het onderdeel waar het mij om te doen was nieteens is gekeken (en ja, het zit er weldegelijk). Al met al niks opgelost, wel flink mogen betalen. Enige wat ik effectief terugkreeg voor mn geld was 0.75 liter olie. Heel erg duur. Heel erg jammer. Niet voor herhaling vatbaar.

• Prijs/Kwaliteit

Goedendag heer Aerts, beste Dirk, Na ruim 4 jaar u als klant te mogen begroeten, waren we behoorlijk verwonderd door de review die u geplaatst heeft. Normaliter zijn we ook met een minder goede reactie blij zodat we met de opmerkingen van onze klanten de dienstverlening nog meer kunnen verbeteren. Het verhaal heeft natuurlijk in onze ogen 2 kanten en in dit geval wordt het maar eenzijdig toegelicht door u. We zouden graag in contact met u willen komen om het e.e.a. nog eens te bespreken om teneinde dit goed af te handelen naar ieders ten tevredenheid. Overigens hebben we u telefonisch, via voicemail en SMS proberen te bereiken, helaas zonder succes. Hopelijk dat we binnenkort dit uit de wereld te helpen. bvd. Leon Habets, AutoFirst Haleco Nuth.

Snelle afspraak

Vriendelijk, betrouwbaar, en vakkundig.

Snelle en goede service

• Prijs/Kwaliteit

Ik werd goed op de hoogte gehouden. Kreeg een bevestiging van de afspraak via mail. Verder toen de auto klaar was ook een berichtje.

• Prijs/Kwaliteit

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd

De prijs van de werkzaamheden vielen 56€ hoger uit als afgesproken

• Prijs/Kwaliteit

Goede service, daar ben ik tevreden over

Via de website een afspraak maken is niet geheel compleet. Had afspraak gemaakt via een groene dagblok. Was op Maandag 0m 9.15 u. Maar helaas kreeg ik maandag morgen eerst bericht dst planning om 10.15 u stond. Dus de bevestiging die ik dan krijg voor de vrije datum en de tijd klopt dus niet. Want de tijd werd automatisch gegeven. Dus denkt de klant dat de afspraak staat en ben gewoon naar de werkplaats gereden.