
Mooie en verzorgde locatie en vriendelijk personeel. De communicatie met de salesafdeling verliep wat 'strak'. Mede, omdat het conferentie-, hotel- en restaurantgedeelte door verschillende partijen wordt uitgebaat. Voor extra vergadertijd werden bovenop de toch al stevige tarieven, per persoon extra kosten in rekening gebracht. Dat is minder storend als de service prima in orde is. De aangepaste tijden en het aantal deelnemers waren helaas bekend bij de aanwezige staff, zodat alle dagen de vergaderruimte en toebehoren, niet voor het juiste aantal personen en niet om 8:00u in orde waren, zoals afgesproken. Alle dagen werd dezelfde snack geserveerd en was de pot met de zelfgebakken koekjes van het vergaderarrangement alleen op dag 1 aangevuld. Lunchbuffet was eenvoudig maar goed van kwaliteit. Op de 3e dag was er wederom voor 1 persoon te weinig ingedekt en bovendien was het lunchbuffet al leeg bij aankomst. Het duurde lang voordat deze weer was aangevuld. Ondanks dat ik deze manco's bij de contactpersoon van salesafdeling had teruggekoppeld, werd de extra toeslag toch in rekening gebracht. Dat is een keuze!
Sinds lange tijd weer eens een feestje en dat op een prachtige locatie. Alles was prima geregeld.
We went to Domusdela for a business event. We agreed to have a "Standing Dinner" something that was sold to us as a new way to experience company events by being able to walk across tables rather than staying seat to a fixed place. We also got promised a high quality dinner and drinks with nice arrangements. We paid around 100 Euros per person. What we got was: standard drinks (white and red wine and Bavaria was the only available beer) and we had to pay extra to get some bubbles. We got no food until 19:30 (not even nuts or bread), tables were not arranged (no flowers, no decoration, no cutlery). Nothing that seemed fancy at all. The food was basically finger food, borrel-like. Some dishes were nice, most of them just ok. Service was good, the waiters were nice and helpful.
conform alle afspraken goed gefaciliteerd. Diner en lunch uitstekend alleen veel kabaal van karren die in de gang werden verplaatst.
Wij werken al jaren voor diverse projecten, events en beurzen met Hutten. Ze denken mee, adviseren en het voorproeven is altijd een feest. Ook werken zij duurzaam en zonder verspilling wat voor ons een pre is. Tenslotte is het ook gewoon fijn samenwerken met Brabantse nuchterheid.
Het voortraject heeft lang geduurd, we hebben ivm Corona onze bruiloft 1 jaar verzet. We hebben gedurende deze tijd altijd goed contact gehouden en uiteindelijk zijn al onze wensen helemaal goed uitgevoerd! Het was een dag om nooit te vergeten!
De diamant haas was goed gebakken maar te grote stukken! Sommigen verslikten zich erin of zaten met een mondvol en kregen het niet weg. Zorg voor een mesje en vorkje of maak de stukken kleiner
We hebben een mooie dag gehad op klooster Bethlehem. Partymanager Joep en Vera hebben de dag super goed doen verlopen. De communicatie in het voortraject was echter beroerd. Weken niet reageren, geen terugkoppeling geven, onverwachte kosten en een heel vervelend detailgesprek. We werden als aanstaand bruidspaar niet echt ontzorgd.. Wil je een prachtige locatie en goed eten, dan raden we het zeker aan. Maar wees wel voorbereid op veel heen en weer mailen, reminden en inflexibiliteit.
Wij hebben het contact met hutten/domusdela als zeer prettig ervaren. Vanaf ons eerste bezoek werden we verliefd op de locatie en iedereen heeft zijn uiterste best gedaan er de dag van onze dromen van te maken.
Prachtig kader Perfecte ondersteuning door supervriendelijke medewerkers. Alle vragen werden onmiddellijk beantwoord of opgelost Verzorgde catering Heel fijne ervaring
Beter was naar ons inziens niet mogelijk geweest! Het voortraject was heel goed echter ook de dag zelf die fantastisch moest zijn, was echt geweldig. Mede door de goede voorbereidingen vanuit Hutten, alles zeer compleet op de dag zelf, het eten, de begeleiding, de ambiance op de locatie, de vriendelijkheid en het meedenken van de medewerkers, beter hadden wij niet kunnen wensen. Als voorbeeld, de trouwjurk die gekreukeld was na een regenpartij, voordat de fotoshoot plaats vond werd netjes door de medewerkers hersteld met strijkbout. Dit was nog maar één van de vele extra's die wij van te voren nooit hadden kunnen bedenken. Echt een enorme aanrader!
Slecht personeel op locatie alleen maar zuren om de werkzaamheden waarvoor het personeel betaald wordt en niet uitvoeren van de taken die zijn aangegeven, magnetron maaltijden zijn 9/10 keer niet te eten Bijv Een kip tandoori maaltijd van 475 gram met maar 30 gram kip er in het lijkt alsof er meer naar winst bij hutten wordt gekeken dan naar een goed product Groenten worden altijd compleet gekookt en in de maaltijd gedaan niks is eetbaar versneden Slechte receptuur voor magnetron maaltijden waardoor de maaltijden zeer onsmakelijk uit de magnetron komen Al het vlees wat je krijgt is duidelijk merkbaar afval vlees zeer slechte kwaliteit en niet naar gekeken Ook wordt er opgelicht vanaf hutten naar hun klanten, (verse salades) die vervolgens 2 dagen in de koelkast staan worden voor de volle prijs verkocht als verse salade
onze bruiloft in de Orangerie was echt fantastisch, heerlijk eten, perfecte ambiance en een sprookje zo mooi!! Personeel was super vriendelijk en ook in de voorbereiding hebben wij ontzettend fijn samengewerkt met Caitlin en Koen om alles te bedenken en uit te werken voor onze prachtige trouwdag.
Wij hebben onze bruiloft gevierd in Klooster Bethlehem. Het eerste contact wat we gehad hebben was erg prettig. In plaats van 'je kunt kiezen uit deze 3 menu's', werd er de vraag gesteld 'wat zouden jullie graag willen eten? Wat bestellen jullie normaal gesproken als je gaat uit eten?'. Dit om de de menukeuze op je grote dag af te stemmen op dat wat bij het bruidspaar past. Dit vonden wij erg prettig. Tijdens het plannen werden veel keuzes bij ons gelegd. We konden aangeven wat we graag zouden willen en dan ging onze contactpersoon kijken hoe dit te organiseren is en wat de kosten dan zijn, zodat we een keuze konden maken. De dag zoals hij in eerste instantie bedacht was, heeft door corona niet kunnen plaatsvinden. Het verzetten van de datum was geen enkel probleem. Uiteindelijk hebben we besloten afgelopen maart toch te trouwen op de locatie. Ook toen bleef het dialoog open, wat is er namelijk nog wel mogelijk binnen de huidige regels, waarbij de horeca dicht is, maar afhalen wel tot de mogelijkheden behoort. Dit is een zoektocht, veel brainstormen en vraagt creativiteit van beiden partijen. Omdat deze situatie nieuw is voor iedereen, is het begrijpelijk dat wij als bruidspaar met meer ideeën moesten komen dan Hutten. Ook moest alles op relatief korte termijn georganiseerd worden, omdat je pas kortdag duidelijkheid hebt wat wel/niet mag. Wij hebben fijn contact gehad met Lonneke, Jacqueline en later Caitlin. Tips voor komende bruidsparen: trouw wanneer de horeca open is, omdat je dan wel kunt borrelen en het feestelijker kunt afsluiten. Dit hebben wij wel gemist op de dag zelf.
Trouwen bij klooster Betlehem is echt top. Wat hebben wij een onvergetelijke dag gehad. Alles was tip top geregeld. Zorgeloos konden wij genieten van onze dag. Dit was mogelijk gemaakt door Aron. Dit is zeker een aanrader als je zorgeloos wilt trouwen.
Als je iets te laat voor een omelet bent ivm het wachten op de hoofdverpleegkundige kan er absoluut niet eitje gebakken worden !! Klantvriendelijkheid 0 Paarse Crocodile staat in de keuken wat een armoede !!
Voor een hele bijzondere verhuizing de samenwerking opgezocht. Uiteindelijk heeft Hutten de complete dienstverlening voor wat betreft eten, drinken, schoonmaak en een groot deel van de faciliteiten voor haar rekening.
Mooie beloftes maar werden niet gehaald. Jammer.
De begeleiding door de mensen van Hutten tijdens het event was goed, wel een heleboel gedoe om met oude apparatuur een presentatie met geluid aan de gang te krijgen; catering prima. Wat duidelijk beter kan en moet is de parkeerplaats: helaas vonden er bij diverse gasten inbraken plaats in de auto's en dit was een teleurstellend einde van dit event; worden hier maatregelen voor genomen om dit een volgende keer te voorkomen (bewaking/camera's/overige maatregelen?).
De catering was prima verzorgt, tevens fijn personeel. Dus zeker voor herhaling vatbaar!
Domusdela was nog niet klaar toen we het offertetraject ingingen en dat was duidelijk te merken in de voorbereidingen. Uiteindelijk een prachtige klus gedraaid. Compliment aan Sem de Vries.
Toelichting - in vergelijk met het vorige event (wat tevens de 1ste samenwerking met Hutten betrof voor een personeelsevent) was de bediening en event manager minder prettig. Ik vind dat heel belangrijk voor de algehele ervaring. Eten was super maar in zijn geheel de presentatie erg mager. Graag in een nader gesprek met accountmanager bespreken.
Werk al jaren naar tevredenheid met Hutten Catering in de Sint Jan. In het bijzonder zeer tevreden over Nick Welten. Zeer professionele en prettige gastheer.
Wij hadden Hutten ingehuurd voor een kerstborrel. Van het begin tot het einde waren de mannen erg behulpzaam. Het eten was lekker, origineel en vers bereid. Er was ook genoeg.
Bij een event moet ik zelf met ideeën komen voor hapjes, drankjes e.d. Bij borrels/diner is er standaard te weinig hapjes, drankjes, eten. Bijv. 31 dec er zijn weinig mensen op kantoor maar Hutten neemt niet het initiatief om oliebollen neer te zetten. Jammer
Beste Marian, Bedankt voor je feedback en de telefonische toelichting. We vinden het erg vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze werkzaamheden/initiatieven. Zoals telefonisch besproken gaan we er alles aan doen om de volgende ervaring met Hutten onvergetelijk te maken. We komen binnenkort graag bij jullie langs om de wensen en behoeften op elkaar af te stemmen. Bedankt voor het vertrouwen. Met vriendelijke groet, Micki van den Heuvel – Salesmanager Hutten Meetings & Events
Mountbattenweg 2
5466 AX Veghel
Hutten food & design is smaakmaker én culinair architect. Wij vertalen dromen en wensen in creatieve food- en eventconcepten. Dat doen we met passie en onderbouwde kennis. Daarbij draaien we onze hand niet om voor logistieke uitdagingen én zijn we ongeëvenaard in service en gastvrijheid. Die ene stap extra, het puntje op de i. Smaakvol geluk combineren we met creativiteit en gastvrijheid. Zo upgraden we elk evenement naar een onvergetelijke ervaring. Uniek, persoonlijk en op maat. We denken in kansen en mogelijkheden, voor mens en milieu. Met minimale verspilling en maximaal resultaat. Wat maakt ons gelukkig? Als food, styling en sfeer samenkomen en onze oprechte aandacht een glimlach op ieders gezicht tovert.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.