Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De punten uit onze offerte waren niet allemaal aangekomen bij degene die op de avond onze contactpersoon was. Het werd echter wel direct goed opgepakt. Ook wensen op de avond zelf werden gelijk opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Klooster Bethlehem
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers N.v.t.
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: De punten uit onze offerte waren niet allemaal aangekomen bij degene die op de avond onze contactpersoon was.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

te laat aankomen van de koks zorgt voor veel onrust en daardoor te laat van start. Onvoldoende op de hoogte van datgene wat er die dag staat te gebeuren waardoor verwachting van de samenwerkers anders is dan de verwachting opdrachtgever. Onvoldoende kennis van samenwerkers voor de tweede keer meegemaakt dat er uiteindelijk een stagiaire meekomt die totaal geen verstand heeft van datgene wat er moet gebeuren. Als voorbeeld na afloop partij wilde wij met personeel nog eten van de beenham die over was, dit hebben we ook aangegeven en vervolgens ligt er nog geen 2 tellen later drie kg beenham in de groenkliko. Dit is iets wat er bij mij niet in kan zeker omdat we voor ruim € 875,- euro excl. BTW deze spullen bij jullie hebben gekocht. Vraag dan in ieder geval aan de opdrachtgever of hij daar nog wat mee wil doen. Jullie hebben MVO hoog in het vaandel staan, maar daar vind ik dit weer een staaltje van zoals het niet moet. Kleine zaken zoals servies vergeten leveren op deze dag te veel stress en spanning op bij onze eigen medewerkers. Die vervolgens aangeven dat ze dit in het vervolg liever allemaal zelf regelen dan weten ze zeker dat het goed gaat en daar kan ik ze dan geen ongelijk in geven. Dus er zijn nog zeker een groot aantal zaken te verbeteren als het gaat over de Beste, Leukste en Gelukkigste

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager N.v.t.
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? nee
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vakkundigheid van de partymanagers Peter en Ineke. Prettige samenwerking met Dennis van Overbeek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Dolfinarium
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Deze valt waarschijnlijk niet onder jullie pet, maar de medewerkers in de winkels en horeca op het park zelf zouden wat klantvriendelijker kunnenn zijn.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De uitstraling van de St Jan is dusdanig goed dat het samen met het mooie programma zorgde voor een goede avond. Voortraject werd met mijn contactpersoon binnen Hutten goed voorbesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? St. Jan
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: horeca moet knallen tijdens pauze en borrel achteraf en dit werd niet helemaal top opgepakt. Aansturing ontbrak. tevens werd een afspraak vergeten. we wilden één kant van de st jan dichthouden dmv gordijn, maar dit gordijn werd vergeten te sluiten. afspraak was dat diner vanaf 17.30 uur geserveerd zou worden, maar dit werd na 6 uur. Er was schijnbaar besteld voor 25 personen (ik had er 15 doorgegeven), maar er lagen maar 8 fruitglaasjes. dat was niet voldoende. Koffiekopjes om 19.50 uur op. Er waren dus niet voldoende kopjes want er waren minder mensen dan vantevoren opgegeven. Er was een lamp die knipperde en bleef knipperen. Dit kon niet opgelost worden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende organisatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Gelet op de culinaire aanbieding is; Koffie is t.o.v. de omgeving slecht te noemen. Sate was koud , droog en niet op smaak dus kan verbeterd worden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb gebruik gemaakt van de locatie Grand Theatre in Breda wat op zich een prachtige locatie is, maar het was er ontzettend koud in het gebouw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goed verzorgd en goed ingespeeld op het aantal gasten. Ondanks de grote ruimte deed het knus aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Orangerie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Cristof heeft de juiste instelling en laat niets aan het toeval over, zijn samenwerkers hebben er allemaal goed zin in conclusie helemaal goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: geen
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Bij reservering nadrukkelijke gevraagd of er voldoende parkeergelegenheid zou zijn. Dat zou zo zijn. Helaas is het betreffende parkeerterrein ook open voor winkelend publiek en was ten tijde van onze bijeenkomst zo goed als vol. Daardoor moesten veel mensen uitwijken naar de parkeergarage.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager N.v.t.
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Boyd heeft ons tijdens het congres zeer goed bijgestaan. Al het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Mede door hun gastvrijheid hebben onze gasten het congres positief ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: De broodjes tijdens de lunch op de eerste dag waren van een erg groot formaat en daarom niet zo handig te eten. De toiletten zouden schoongemaakt worden gedurende de dag maar ze waren toch erg vies.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Na veel mensen binnen onze organisatie te hebben gesproken heb ik enkel 2 kritische punten kunnen noteren. Overall was het voor ons een super event! Grote dank aan Michiel en Nalini.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Grand Theatre
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: - bereikbaarheid op zondag - route van parkeergarage concordia naar het grand theatre moet een aandachtspunt blijven voor komende events. -Personeel niet allemaal op de hoogte wat zij aan het serveren waren.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Op de avond was het bijna perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: De aanloop was een puinzooi
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede ambiance

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Geweldige locatie. Fantastische acts.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Orangerie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles volgens opdracht uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Enorm veel leuke reakties gehad, iedereen was buiten gewoon enthousiast Heel kreatief en over na gedacht voor jong en oud!! Kon niet beter

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het was mooi weer en de borrel buiten was goed, hoewle de bedieining langzaam op gang kwam

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke evenementenlocatie? Klooster Bethlehem
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? nee
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Er was onvoldoende eten en voor een diner is dit wel lastig. r
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zaal zag er mooi uit, presentatie culinair was goed en lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Bij een partij als deze zie ik de meerwaarde van een partymanager absoluut niet en heb zelfs het idee dat deze man alleen maar in de weg loopt. Op het moment dat je een van de dames bediening als 1ste aanspreekpunt zou laten fungeren dan loopt het ook prima zo niet beter en het scheelt de klant weer een stuk in de kosten
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager N.v.t.
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Perfecte lokatie, vriendelijke bedieningen, lekkere hapjes. Kortom: geslaagd! Iedereen was erg enthousiast.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het zag er met beperkte middelen (onze keuze) goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager N.v.t.
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Voorafgaand aan het evenement nog even contact opnemen om de planning door te nemen. Voor mij was onbekend wanneer er opgebouwd zou worden zodat ik zelf contact heb opgenomen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Fijne samenwerking gehad met de Collega's van HEC. En de opdrachtgever was zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Ik heb van de collega's begrepen dat de koks niet de moeite genomen hebben om zich even voor te stellen voor zij de keuken "overnamen". Persoonlijk geen last van gehad, maar wil het wel meegeven De barren waren niet allebei even netjes. Deze waren wel zichtbaar beschadigd. Opdrachtgever heeft hier overigens niets over gezegd. Boven de rivieren is Bavaria niet zo geliefd. Wellicht dat Heineken op de tap een betere keuze is

Bedrijfsgegevens

Mountbattenweg 2

5466 AX Veghel

0413 366 633

[email protected]

Over Hutten food & design

Hutten food & design is smaakmaker én culinair architect. Wij vertalen dromen en wensen in creatieve food- en eventconcepten. Dat doen we met passie en onderbouwde kennis. Daarbij draaien we onze hand niet om voor logistieke uitdagingen én zijn we ongeëvenaard in service en gastvrijheid. Die ene stap extra, het puntje op de i. ​ Smaakvol geluk combineren we met creativiteit en gastvrijheid. Zo upgraden we elk evenement naar een onvergetelijke ervaring. Uniek, persoonlijk en op maat. We denken in kansen en mogelijkheden, voor mens en milieu. Met minimale verspilling en maximaal resultaat. ​Wat maakt ons gelukkig? Als food, styling en sfeer samenkomen en onze oprechte aandacht een glimlach op ieders gezicht tovert.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.