Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede party manager en personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Dit is een jaarlijks terugkerend event waarbij de kwaliteit en creativiteit langzaam maar zeker aan het afnemen is.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij zijn bekend met de locatie en als eventorganisator bieden wij deze locatie dan ook graag aan vanwege de ambiance en catering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Klooster Bethlehem
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Particulier: Feest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Rookruimte (waar toch veel gebruik van wordt gemaakt) was ijskoud.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Het was zeer goed verzorgd. De lekkernijen van bakker de Rouw uit Vught vielen wederom zeer in de smaak. Ook de luxe kleine broodjes waren heerlijk. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De locatie voor een sinterklaasfeest past er helemaal bij. Wie weet weer tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Kasteel Ammersoyen
  • Gastvrijheid manager N.v.t.
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

- Prachtige locatie - Aardige, gastgerichte, professionele en behulpzame Event Manager (Henriette Deenen), zowel voorafgaand als tijdens ons event - Veel enthousiaste reacties van bezoekers (300 volwassenen, 250)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Orangerie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: - Toiletten waren een beetje slordig (wel schoon, maar beschadigde/ingetrapte deuren e.d.)
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Bij soort evenement kan ik geen juiste keuze maken: betreft de catering tijdens de zevenheuvelenloop. De samenwerking was prima. De gemaakte afspraken zijn nagekomen en de kwaliteit was in orde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers N.v.t.
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super samenwerking vanaf voorstellen/invulling vooraf tot en met evenement zelf

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: tbd
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De inzet is van mensen van Hutten is geweldig. Ik heb weer eens gezien hoe ze een "lege"locatie weten om te toveren in een mooie strakke presentatie ruimte. Hard werken voor ze! Ons culi- art nagerecht was prachtig en lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Ik denk als Hutten vaker een event wil doen in het Kruithuis dat er daan voldaan zou moeten worden aan enkele basivoorwaarden. Specifiek denk ik dan aan een permanente betere stroomvoorziening. Die moet nu tegen reletief hoge kosten extern worden ingehuurd.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sem de Vries heeft mij super begeleid; van het begin t/m het eind

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jullie denken goed mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Ik vind het een nadeel dat ik overal voor moet betalen. Het is vrij gewoon dat bij een vergaderarangement de flip-overs gratis zijn. Wij moesten onverwachts een half uur eerder beginnen en daarvoor moesten wij betalen. Dat kwam bij mij verkeerd over, aangezien wij de hele dat al bij jullie geboekt hadden. Ik zal niet zo snel opnieuw terugkomen, maar dat heeft niets met jullie te maken maar met de betalingsconditie. Ik vond het niet prettig dat wij van te voren moesten betalen. Dat ben ik ook niet gewend met vergaderlocaties.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede samenwerking met personeel Hutten. inrichting zaal en overige locaties in goed overleg gebeurt. entertainement en andere zaken worden door ons zelf uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? maak een keuze
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

akoestiek is prima ondanks minimale staff toch prima resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? St. Jan
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Particulier: Feest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: geen gerommel aan de bar tijdens concert. Dit stoort enorm. (zie ook recensie BD/De Stem maandag 5 november 2012) Dit formulier: het betreft een openbaar concert, maar dat kan ik niet kwijt!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Particulier: Feest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles was goed geregeld. Fijn dat de Blauwe Kei flexible is en behulpzaam. (dank aan Frank en Joseph)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Blauwe Kei
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Erg jammer dat er in een paar jaar tijd al meer dan 5 contactpersonen zijn geweest. Zo leer je een klant niet kennen. Wekt irritatie op. Bereikbaarheid slechts paar halve dagen per week. Dit is te weinig voor grote projecten.... Enige stabiliteit daarin zou fijn zijn, alsmede kennis,Nu moet dat elke keer opnw opgebouwd worden. (alleen Joseph kent ons als klant)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer zeer zeer positief. De gastdame Antoinnete is echt geweldig. Wij gaan nu voor de 3e keer voor een uitvaart naar het klooster. De service die wij daar krijgen en de reacties van onze gasten zijn echt geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Klooster Bethlehem
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? maak een keuze
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Ga zo door.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We waren echt onder de indruk van de professionaliteit van de medewerkers. Ook de overdracht werd steeds goed geregeld. Het personeel dacht mee, was alert, en tegelijkertijd niet te formeel. Ook was men zeer onder de indruk van de geluidstechnicus die telkens zeer alert reageerde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: We konden onze posters niet goed kwijt. We hebben er nog over gedacht onze eigen posterborden mee te nemen, maar ik had verwacht dat een organisatie als De Vereeniging dit zou kunnen faciliteren.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er werd goed meegedacht tijdens de dag. De bediening was goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Kasteel Ammersoyen
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Een microfoon die je niet vast hoeft te houden, is het eerste wat in me op komt. De microfoon die nu gebruikt werd limiteert de spreker. Daarnaast was de lunch erg overdadig, hier had wel in geadviseerd kunnen worden dat iets minder ook voldoende zou zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer mooie uitstraling, keurig verzorgd. Het eten was hartstikke goed. Ook de dame/heer van de bediening was hartstikke aardig, gastvrij en enthousiast en hadden vanuit zichzelf de motivatie om er een goede en leuke avond van te maken. Manager was ook bereid mee te denken en ging mee in andere eisen/wensen van onze kant, ook als deze wat laat doorkwamen. Chapeau voor jullie team. Gasten hebben de uitstraling en catering ook als positief ervaren: goede reclame voor Hutten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Organisatie van Hutten: tijdig doorgeven wanneer er wijzigingen zijn in het personeel. We hadden niet te horen gekregen dat Mineke de organisatie had verlaten. Gelukkig heeft Marjolein het hartstikke goed gedaan, klasse.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Slot Loevestein
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het eten was erg goed en ook de locatie was prima.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke evenementenlocatie? maak een keuze
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? nee
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Betere communicatie tussen Hutten en bedrijf. \r\nBij aankomst was niet duidelijk waar we heen moesten. Naderhand zijn er borden neergezet.\r\nDe projectie van de laptop naar het scherm lukte niet. Dit heeft ruim een half uur geduurd, zodat de bijeenkomst ruim 15 minuten te laat begon. Ik heb van te voren uitdrukkkelijk gevraagd of de contactpersoon, in staat was eventuele technische problemen op te lossen en dit werd volmondig beaamt. Het eerste de beste probleem met de techniek kon niet 123 worden verholpen. Er moest daarbij ook nog gebruik gemaakt worden van mijn privé mobiel om het bedrijf te bellen die de apparatuur had geleverd, via een inlichtingennummer. Verder zat de adaptor niet in de computer, met het gevolg dat bij de laatste presentatie halverwege de presentatie alles uitviel. Gelukkig was er een medewerker van Van Oord die een eigen laptop bij zich had, waardoor we weer verder konden. Ik vond dit een zeer onprofessionele vertoning en ik baalde daar flink van. Verder kwam een medewerker bij mij informeren of de worstenbroodjes voor de verhalenverteller moesten worden geserveerd of erna. Ik heb toen aangegeven ervoor, omdat het anders te dicht op het buffet zou komen en vervolgens kwam eerst de verhalenverteller en daarna de worstenbroodjes. Dus al met al had ik wel de nodige frustraties. Ik was ook helemaal afgedraaid aan het eind van de bijeenkomst door al deze dingen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

geluid oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: facilitair kan iets creatiever
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Kasteel Ammersoyen
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja

Bedrijfsgegevens

Mountbattenweg 2

5466 AX Veghel

0413 366 633

[email protected]

Over Hutten food & design

Hutten food & design is smaakmaker én culinair architect. Wij vertalen dromen en wensen in creatieve food- en eventconcepten. Dat doen we met passie en onderbouwde kennis. Daarbij draaien we onze hand niet om voor logistieke uitdagingen én zijn we ongeëvenaard in service en gastvrijheid. Die ene stap extra, het puntje op de i. ​ Smaakvol geluk combineren we met creativiteit en gastvrijheid. Zo upgraden we elk evenement naar een onvergetelijke ervaring. Uniek, persoonlijk en op maat. We denken in kansen en mogelijkheden, voor mens en milieu. Met minimale verspilling en maximaal resultaat. ​Wat maakt ons gelukkig? Als food, styling en sfeer samenkomen en onze oprechte aandacht een glimlach op ieders gezicht tovert.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.