Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De inzet is van mensen van Hutten is geweldig. Ik heb weer eens gezien hoe ze een "lege"locatie weten om te toveren in een mooie strakke presentatie ruimte. Hard werken voor ze! Ons culi- art nagerecht was prachtig en lekker.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Ik denk als Hutten vaker een event wil doen in het Kruithuis dat er daan voldaan zou moeten worden aan enkele basivoorwaarden. Specifiek denk ik dan aan een permanente betere stroomvoorziening. Die moet nu tegen reletief hoge kosten extern worden ingehuurd.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Sem de Vries heeft mij super begeleid; van het begin t/m het eind

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Jullie denken goed mee.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Ik vind het een nadeel dat ik overal voor moet betalen. Het is vrij gewoon dat bij een vergaderarangement de flip-overs gratis zijn. Wij moesten onverwachts een half uur eerder beginnen en daarvoor moesten wij betalen. Dat kwam bij mij verkeerd over, aangezien wij de hele dat al bij jullie geboekt hadden. Ik zal niet zo snel opnieuw terugkomen, maar dat heeft niets met jullie te maken maar met de betalingsconditie. Ik vond het niet prettig dat wij van te voren moesten betalen. Dat ben ik ook niet gewend met vergaderlocaties.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede samenwerking met personeel Hutten. inrichting zaal en overige locaties in goed overleg gebeurt. entertainement en andere zaken worden door ons zelf uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? maak een keuze
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

akoestiek is prima ondanks minimale staff toch prima resultaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? St. Jan
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Particulier: Feest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: geen gerommel aan de bar tijdens concert. Dit stoort enorm. (zie ook recensie BD/De Stem maandag 5 november 2012) Dit formulier: het betreft een openbaar concert, maar dat kan ik niet kwijt!
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Particulier: Feest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Alles was goed geregeld. Fijn dat de Blauwe Kei flexible is en behulpzaam. (dank aan Frank en Joseph)

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Blauwe Kei
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Erg jammer dat er in een paar jaar tijd al meer dan 5 contactpersonen zijn geweest. Zo leer je een klant niet kennen. Wekt irritatie op. Bereikbaarheid slechts paar halve dagen per week. Dit is te weinig voor grote projecten.... Enige stabiliteit daarin zou fijn zijn, alsmede kennis,Nu moet dat elke keer opnw opgebouwd worden. (alleen Joseph kent ons als klant)
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Zeer zeer zeer positief. De gastdame Antoinnete is echt geweldig. Wij gaan nu voor de 3e keer voor een uitvaart naar het klooster. De service die wij daar krijgen en de reacties van onze gasten zijn echt geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Klooster Bethlehem
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? maak een keuze
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Ga zo door.
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

We waren echt onder de indruk van de professionaliteit van de medewerkers. Ook de overdracht werd steeds goed geregeld. Het personeel dacht mee, was alert, en tegelijkertijd niet te formeel. Ook was men zeer onder de indruk van de geluidstechnicus die telkens zeer alert reageerde.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: We konden onze posters niet goed kwijt. We hebben er nog over gedacht onze eigen posterborden mee te nemen, maar ik had verwacht dat een organisatie als De Vereeniging dit zou kunnen faciliteren.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Er werd goed meegedacht tijdens de dag. De bediening was goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Kasteel Ammersoyen
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Een microfoon die je niet vast hoeft te houden, is het eerste wat in me op komt. De microfoon die nu gebruikt werd limiteert de spreker. Daarnaast was de lunch erg overdadig, hier had wel in geadviseerd kunnen worden dat iets minder ook voldoende zou zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Zeer mooie uitstraling, keurig verzorgd. Het eten was hartstikke goed. Ook de dame/heer van de bediening was hartstikke aardig, gastvrij en enthousiast en hadden vanuit zichzelf de motivatie om er een goede en leuke avond van te maken. Manager was ook bereid mee te denken en ging mee in andere eisen/wensen van onze kant, ook als deze wat laat doorkwamen. Chapeau voor jullie team. Gasten hebben de uitstraling en catering ook als positief ervaren: goede reclame voor Hutten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Organisatie van Hutten: tijdig doorgeven wanneer er wijzigingen zijn in het personeel. We hadden niet te horen gekregen dat Mineke de organisatie had verlaten. Gelukkig heeft Marjolein het hartstikke goed gedaan, klasse.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Slot Loevestein
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Het eten was erg goed en ook de locatie was prima.

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke evenementenlocatie? maak een keuze
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? nee
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Betere communicatie tussen Hutten en bedrijf. \r\nBij aankomst was niet duidelijk waar we heen moesten. Naderhand zijn er borden neergezet.\r\nDe projectie van de laptop naar het scherm lukte niet. Dit heeft ruim een half uur geduurd, zodat de bijeenkomst ruim 15 minuten te laat begon. Ik heb van te voren uitdrukkkelijk gevraagd of de contactpersoon, in staat was eventuele technische problemen op te lossen en dit werd volmondig beaamt. Het eerste de beste probleem met de techniek kon niet 123 worden verholpen. Er moest daarbij ook nog gebruik gemaakt worden van mijn privé mobiel om het bedrijf te bellen die de apparatuur had geleverd, via een inlichtingennummer. Verder zat de adaptor niet in de computer, met het gevolg dat bij de laatste presentatie halverwege de presentatie alles uitviel. Gelukkig was er een medewerker van Van Oord die een eigen laptop bij zich had, waardoor we weer verder konden. Ik vond dit een zeer onprofessionele vertoning en ik baalde daar flink van. Verder kwam een medewerker bij mij informeren of de worstenbroodjes voor de verhalenverteller moesten worden geserveerd of erna. Ik heb toen aangegeven ervoor, omdat het anders te dicht op het buffet zou komen en vervolgens kwam eerst de verhalenverteller en daarna de worstenbroodjes. Dus al met al had ik wel de nodige frustraties. Ik was ook helemaal afgedraaid aan het eind van de bijeenkomst door al deze dingen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

geluid oke

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: facilitair kan iets creatiever
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Kasteel Ammersoyen
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

De punten uit onze offerte waren niet allemaal aangekomen bij degene die op de avond onze contactpersoon was. Het werd echter wel direct goed opgepakt. Ook wensen op de avond zelf werden gelijk opgepakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Klooster Bethlehem
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers N.v.t.
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: De punten uit onze offerte waren niet allemaal aangekomen bij degene die op de avond onze contactpersoon was.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

te laat aankomen van de koks zorgt voor veel onrust en daardoor te laat van start. Onvoldoende op de hoogte van datgene wat er die dag staat te gebeuren waardoor verwachting van de samenwerkers anders is dan de verwachting opdrachtgever. Onvoldoende kennis van samenwerkers voor de tweede keer meegemaakt dat er uiteindelijk een stagiaire meekomt die totaal geen verstand heeft van datgene wat er moet gebeuren. Als voorbeeld na afloop partij wilde wij met personeel nog eten van de beenham die over was, dit hebben we ook aangegeven en vervolgens ligt er nog geen 2 tellen later drie kg beenham in de groenkliko. Dit is iets wat er bij mij niet in kan zeker omdat we voor ruim € 875,- euro excl. BTW deze spullen bij jullie hebben gekocht. Vraag dan in ieder geval aan de opdrachtgever of hij daar nog wat mee wil doen. Jullie hebben MVO hoog in het vaandel staan, maar daar vind ik dit weer een staaltje van zoals het niet moet. Kleine zaken zoals servies vergeten leveren op deze dag te veel stress en spanning op bij onze eigen medewerkers. Die vervolgens aangeven dat ze dit in het vervolg liever allemaal zelf regelen dan weten ze zeker dat het goed gaat en daar kan ik ze dan geen ongelijk in geven. Dus er zijn nog zeker een groot aantal zaken te verbeteren als het gaat over de Beste, Leukste en Gelukkigste

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager N.v.t.
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? nee
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vakkundigheid van de partymanagers Peter en Ineke. Prettige samenwerking met Dennis van Overbeek.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Dolfinarium
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Deze valt waarschijnlijk niet onder jullie pet, maar de medewerkers in de winkels en horeca op het park zelf zouden wat klantvriendelijker kunnenn zijn.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

De uitstraling van de St Jan is dusdanig goed dat het samen met het mooie programma zorgde voor een goede avond. Voortraject werd met mijn contactpersoon binnen Hutten goed voorbesproken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? St. Jan
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: horeca moet knallen tijdens pauze en borrel achteraf en dit werd niet helemaal top opgepakt. Aansturing ontbrak. tevens werd een afspraak vergeten. we wilden één kant van de st jan dichthouden dmv gordijn, maar dit gordijn werd vergeten te sluiten. afspraak was dat diner vanaf 17.30 uur geserveerd zou worden, maar dit werd na 6 uur. Er was schijnbaar besteld voor 25 personen (ik had er 15 doorgegeven), maar er lagen maar 8 fruitglaasjes. dat was niet voldoende. Koffiekopjes om 19.50 uur op. Er waren dus niet voldoende kopjes want er waren minder mensen dan vantevoren opgegeven. Er was een lamp die knipperde en bleef knipperen. Dit kon niet opgelost worden.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Uitstekende organisatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Gelet op de culinaire aanbieding is; Koffie is t.o.v. de omgeving slecht te noemen. Sate was koud , droog en niet op smaak dus kan verbeterd worden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik heb gebruik gemaakt van de locatie Grand Theatre in Breda wat op zich een prachtige locatie is, maar het was er ontzettend koud in het gebouw.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Erg goed verzorgd en goed ingespeeld op het aantal gasten. Ondanks de grote ruimte deed het knus aan.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Orangerie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: geen

Bedrijfsgegevens

Mountbattenweg 2

5466 AX Veghel

0413 366 633

[email protected]

Over Hutten food & design

Hutten food & design is smaakmaker én culinair architect. Wij vertalen dromen en wensen in creatieve food- en eventconcepten. Dat doen we met passie en onderbouwde kennis. Daarbij draaien we onze hand niet om voor logistieke uitdagingen én zijn we ongeëvenaard in service en gastvrijheid. Die ene stap extra, het puntje op de i. ​ Smaakvol geluk combineren we met creativiteit en gastvrijheid. Zo upgraden we elk evenement naar een onvergetelijke ervaring. Uniek, persoonlijk en op maat. We denken in kansen en mogelijkheden, voor mens en milieu. Met minimale verspilling en maximaal resultaat. ​Wat maakt ons gelukkig? Als food, styling en sfeer samenkomen en onze oprechte aandacht een glimlach op ieders gezicht tovert.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.