Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Gedurende het congres werden we geholpen door leerlingen van VSO de Toekomst uit Ede (voortgezet speciaal onderwijs). Deze leerlingen volbrachten hier in samenwerking met het personeel van de Hutten en de Vereeniging hun stage opdracht op locatie. Dit is een groot succes gebleken en wij willen de medewerkers van de Hutten en van de Vereeniging dan ook danken voor het bieden van deze stagemogelijkheid. Mede hierdoor is de landelijke Dag van het Leerlingenvervoer 2013 voor ons een groot succes geworden!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede samenwerking, alles liep voortreffelijk de gehele avond. Er was ruimte voor flexibiliteit toen eea wat uitliep!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Grand Theatre
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: *wat onduidelijkheid over zelf halen buffet en uitserveren (ook mede aan onze communicatie te wijten) * greenscreen zou vragen naar passie, maar was uiteindelijk keuze uit diverse achtergronden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Kasteel Ammersoyen
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het was allemaal goed verzorgt. De middag/avond is in principe goed verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? 't Boshuys
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: 1) De agenda was niet of onvoldoende bekend bij de medewerkers. Vanaf het begin liep het eigenlijk achter op schema waardoor de verschillende onderdelen (BBQ, Dessert) later startte dan gepland. Verschillende bezoekers hebben niet kunnen genieten van het dessert, omdat zij al naar huis waren. Ook moest er verschillende keren zelf gevraagd worden of bijv. gestart kon worden met de BBQ, of de kinderen een ijsje mochten gaan uitkiezen, of het dessert opgediend kon worden etc. Dat het allemaal langer duurde dan gepland, had ook te maken met de capacitieit bij de BBQ (zie volgende punt) 2) (te) weinig capaciteit bij de BBQ. Er was maar 1 kok aanwezig om de BBQ te verzorgen. Uiteraard is er niet tegenop te bakken als iemand 5 stukken vlees in een keer neemt, maar voor dergelijke aantallen (91) is het misschien handig om twee koks neer te zetten. Op een gegeven moment stond er een enorme lange rij met wachtenden op een stukje vlees. 3) IJS voor de kinderen: Voor de kinderen zou een ijsbak aanwezig zijn zodat zij een lekker ijsje naar keuze konden uitkiezen. Dit is ook op deze manier geoffreerd. Echter bleek dit niet helemaal goed zijn doorgegeven. "We hebben alleen nog maar Magnums, Ben&Jerry's en Raketjes, dus ik stel voor om gewoon raketjes uit te delen om geen ruzie te krijgen". Dit was dus niet volgens afspraak.
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goede sfeer. Prettige locatie en samenwerking

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Grand Theatre
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Meer buffetpunten plaatsen.
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

dat het personeel bereid was om na de show de mensen, die moeilijk ter been zijn, met hun eigen auto naar de verder weg gelegen parkeerplaats brengen. Dit hebben wij zeer gewaardeerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Dolfinarium
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: e-mailadres aanpassen naar: [email protected] ik kon bij soort evenement niet kiezen voor feest voor leden patiëntenvereniging, vandaar personeelsfeest, maar dit klopt dus niet helemaal.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Iedereen was erg gastvrij en flexibel. Dit was erg prettig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Landgoed Kasteel Geldrop
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Wij hebben voor het eerst een hollywood bingo georganiseerd waarbij we een top locatie wilden, en die hebben we zeker gevonden. helemaal super!

  • Aanbevelen? Nee
  • Welke evenementenlocatie? St. Jan
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Particulier: Feest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? nee
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: wat wij een erg nadeel vinden, en dat ook van onze gasten hebben vernomen, is dat de service en snelheid van de bediening slecht was. Bitterballen halverwege op, bitterballen die nog koud waren. Als er meer man personeel was ingezet, weet ik 100% zeker dat jullie omzet een stuk hoger was dan nu het geval. Ik heb mijn onrust hierover een dag van te voren nog gemeld, 4 man personeel op 200 man, maar helaas is dat toch niet voor niets geweest die bezorgdheid. Ik vind het erg jammer, want wij worden er enigzins wel op aangekeken. Ons evenement vond iedereen geweldig, maar het horeca gedeelte slecht. Beter had je kunnen zeggen, we zetten een paar man extra personeel in, en wordt het niet druk dan kun je die altijd nog naar huis sturen. Zelfde met de bitterballen, maak een afspraak met je leverancier, niet verkocht is terug brengen, maar dat je in ieder geval niet hoeft te zeggen dat ze op zijn.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Kasteel Ammersoyen
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed verzorgt, goede bediening, lekker eten alles zoals besproken

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Dolfinarium
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Afstemming tussen account manager en de manager op de dag zelf kan beter.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Altijd verse voedingswaren. ruime keus, zeer vriendelijke bediening

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? maak een keuze
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Vereeniging
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

lekker eten goede en vriendelijke bediening prachtige locatie ik heb daar mijn 65 E verjaardag gevierd op 1 april met 50 personen (geen grap)en ga soms naar het kerst diner met de hele familie . +- 12 personen

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? 't Boshuys
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: de stoelen zitten laag onze groep was een groep 60 personen van 65 + wel actief !! de stoelen zakte wat door sommige kregen kussens van het personeel . het was de warmste dag en avond van het jaar en geen airco of verfrissende vennen ~weet u wel die aan het plafond hangen dat scheelt enorm . het is een laag gebouw en buiten eten was niet mogelijk met deze grote groep . sommige aten vlees een varkens haasje maar de messen sneden niet zo goed ! heel belangrijk eigenlijk vooral voor ouderen .
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goe eten, goede samenwerkers bij ons in de Bossche Boardroom. Chantal en Ruud prettige mensen om onze Boardroom te begeleiden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: Iets betere bereikbaarheid accountmanager, ook al is hij op vakantie, dan aangeven bij wie wij terecht kunnen als die situatie zich voordoet.
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

contact met de Financiële administratie van uw bedrijf. telefonisch 2x contact gehad met Hr. v. Antwerpen. Slechte ervaring en luistert niet eens naar mijn klacht. Gooit het balletje steeds terug en zegt steeds ik vertel u de regels, hoe wij werken. Totaal niet klant gericht bezig en daardoor slechte ervaring met hem. Rekening zou naar mij gestuurd worden, was ook schriftelijk door gegeven,vervolgens wordt hij gewoon gestuurd naar het andere adres, die toen op vakantie was. 26 juli bij uw bedrijf geweest: gesproken met Martine Soons, die beloofde begin volgende week door de afdeling administratie terug gebeld te worden. Met Martine had ik overigens een prettige ervaring hoe zij mij te woord stond. 1 augustus nog niet gehoord en heb toen zelf terug gebeld. Zouden mij terugbellen maar pas op 8 augustus belde er iemand van die afdeling en gaf mij door er achter aan te gaan. 9 augustus belde Hr. v. Antwerpen en zou het opnemen en gaf aan dat er een nieuwe rekening zou komen. 12 augustus heeft hij weer gebeld met bovenstaande mijn ervaring met hem. Echt slecht!! Nu wordt het weer opgenomen met Peggie van de Blauwe Kei en zijn we bijna al weer 4 weken verder. Sorry maar dit moest ik toch even kwijt

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? De Blauwe Kei
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Show/beurs
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ons kick-off ontbijt werd gehouden op een eigen locatie. Van een saaie parkeerplaats wist Hutten een sfeervolle ontbijtlocatie te maken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Receptie/borrel
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: -
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

slagvaardigheid, persoonlijke aandacht

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Particulier: Feest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: vv
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Wij hebben met 100 personen zeer genoten. Het personeel toont zich erg betrokken en zijn erg vriendelijk. Volgende keer weer! Hadden al een afspraak met Basserie Boshuys lopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

mooi assortiment, vers en lekker

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Eigen locatie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

kleine notitie: entertainment is door onszelf georganisseerd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Kasteel Ammersoyen
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Diner
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
  • Verbeterpunten: geen
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Wij hadden met 110 man een super personeelsfeest! Alles was tot in de puntjes gepland en georganiseerd. Een echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Orangerie
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment
  • Soort evenement? Personeelsfeest
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Andere locaties
  • Gastvrijheid manager N.v.t.
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks N.v.t.
  • Kwaliteit culinair N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Styling & inrichting N.v.t.
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Net als de vorige keer is ons opgevallen hoe servicegericht en vriendelijk het personeel is. Het eten zag er goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
  • Welke evenementenlocatie? Klooster Bethlehem
  • Gastvrijheid manager
  • Gastvrijheid samenwerkers
  • Gastvrijheid koks
  • Kwaliteit culinair
  • Locatie
  • Styling & inrichting
  • Entertainment N.v.t.
  • Soort evenement? Congres/vergadering
  • Voldoet de bijeenkomst aan uw verwachting? ja
  • Is het doel van de bijeenkomst bereikt? ja

Bedrijfsgegevens

Mountbattenweg 2

5466 AX Veghel

0413 366 633

[email protected]

Over Hutten food & design

Hutten food & design is smaakmaker én culinair architect. Wij vertalen dromen en wensen in creatieve food- en eventconcepten. Dat doen we met passie en onderbouwde kennis. Daarbij draaien we onze hand niet om voor logistieke uitdagingen én zijn we ongeëvenaard in service en gastvrijheid. Die ene stap extra, het puntje op de i. ​ Smaakvol geluk combineren we met creativiteit en gastvrijheid. Zo upgraden we elk evenement naar een onvergetelijke ervaring. Uniek, persoonlijk en op maat. We denken in kansen en mogelijkheden, voor mens en milieu. Met minimale verspilling en maximaal resultaat. ​Wat maakt ons gelukkig? Als food, styling en sfeer samenkomen en onze oprechte aandacht een glimlach op ieders gezicht tovert.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.