Fijne ervaring met dit bedrijf. Belde in de ochtend, hadden eigenlijk geen tijd maar wilde toch wel even kijken. Hebben ondanks de drukte het probleem gelijk aangepakt. Wij bevelen dit bedrijf graag aan!!

Uitstekende service

Bij elke storing wordt je zo snel mogelijk geholpen. Vanmorgen had ik lampje stuk van de koplamp en werd drect geholpen, en kon ik mijn weg vervolgen.

Top garage!

Kort samengevat: eerlijk en goed. En da's precies wat je wil. Werkzaamheden die (deskundig) worden uitgevoerd zijn altijd duidelijk en inzichtelijk. Heel veel kennis en kunde aanwezig, en dan valt de rekening ook nog heel vaak mee. Er worden nooit dingen gedaan die eigenlijk onnodig zijn. Ben nu jaar of 4 klant, en ik beveel dit bedrijf echt van harte aan.

Ik ben al 15 jaar een zeer tevreden klant voor onderhoud en APK

• Bereikbaarheid

Er fijne garage, komen goed afspraken na en overleggen als er wat is om zo tot een geschikte oplossing te komen.

Fijne garage. De beste die er is. Ik raad hem iedereen aan en ga nooit meer naar een andere. Goed, betrouwbaar, deskundig, goede prijs kwaliteitverhouding. Kan hem iedereen aanraden!

APK van de camper en door goede ervaring nu ook onderhoud & apk personen auto

Onderussen al een jaar of 6 mijn auto\'s hier in onderhoud en ik zou voor geen goud meer van garage wisselen.

Autobedrijf Doornink is een uitstekende garage. Een echte gezinsgarage, die uitblinkt in de vakkundigheid van Erik Doornink en zijn monteurs gecombineerd met het enthousiasme en oprechte intresse van gastvrouw Jessica Doornink. Vooraf weet je waar je aan toe bent en mochten ze iets anders tegenkomen, dan gaat dat altijd in overleg en denken met je mee in de keuze in prijs/kwaliteit/(niet)merkonderdelen en zijn hier onafhankelijk en eerlijk in. Ik raad iedereen deze garage aan!

Aardige mensen die ook met je mee willen denken en niet uit zijn om het onderste uit de kan te halen, maar gewoon eerlijk werk verlenen. Erik is een allround vakman die je van goed advies kan voorzien. Geen verrassingen achteraf. De auto\'s van mijn familieleden zijn inmiddels ook bij Doornink in onderhoud.

Autobedrijf Doornink was me aanbevolen door een kennis. En ik kan bevestigen dat alle andere recensies kloppen: dit bedrijf is goudeerlijk, en je hoeft niet bang te zijn dat je allerlei onnodige kosten voor je kiezen krijgt. Is er wel iets, dan denken ze met je mee om een goedkope en technisch verantwoorde oplossing te bedenken. Ben hier pas klant, maar Doornink is van mijn landizie verzekerd!

Betrouwbaar, deskundig en erg klantvriendelijk! Jessica heeft me door het hele aankoopproces geloodst en Erik is deskundig en eerlijk. Erg blij met autobedrijf Doornink!

Betrouwbaar, eerlijk en uitstekend goede service en dit voor een vriendelijke prijs.

Wij hebben een Ford Ka aangeschaft bij Doornink en zijn zeer tevreden. De auto is op alle punten nagelopen en voorzien van nieuwe banden, ruitenwissers etc, Hele vriendelijke en deskundige mensen. en niet onbelangrijk, een eerlijke prijs! Ik kan Autobedrijf Doornink zeker aanbevelen!

Ik had interesse in een auto die Autobedrijf Doornink te koop had staan, ze hebben me uiterst uitgebreid te woord gestaan en eerlijk verteld wat de staat van de auto was. Ondanks een aantal vragen mijnerzijds ben ik continu keurig behandeld door Jessica. Dikke pluim. Auto uiteindelijk niet gekocht omdat ik zelf mijn auto eerst kwijt moest.

Sinds een paar jaar vaste klant van Doornink. Goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs, met vriendelijk personeel!

Ik ken Erik al als 1e monteur en chef werkplaats voor hij zelf zijn zaak begon. Dus toen hij voor zichzelf begon was het voor mij vanzelfsprekend dat ik voor onderhoud van mijn auto bij hem kwam. Sindsdien ben ik nooit teleurgesteld in zijn eerlijke manier van werken en zijn adviezen met betrekking tot eventuele reparaties. Ook de auto\'s van mijn kinderen zijn bij hem in onderhoud. Ik zou zeggen ga zo door familie Doornink en veel succes met jullie zaak.

Autobedrijf Doornink is zeker mijn garage, altijd vriendelijk en je krijgt meteen het gevoel dat zit wel goed hier.

Goed bedrijf zonder extra kosten, bij een dealer moet je tegenwoordig betalen als een probleem opgezocht moet worden en daarna betaal je voor de reparatie, is dat niet dubbelop!!! Niet bij Doornink, hoor je een rateltje (of hoe je het ook wil benoemen) en er is niks aan de hand, kost het ook niks. Geweldig.

Goed Bedrijf: Staan altijd voor je klaar en APK is bellen,afspraak maken keuren. Geen onverwachte dingen, als iets gelijk gemaakt kan worden dan gebeurt dat ter plaatse. Kom er zelf nu zo\'n 5 jaar en nog nooit geen problemen gehad, ook de prijs afspraak is goed en zal nooit meer zijn dan op gegeven. Goede receptie en monteurs.

Wij hebben in ons gezin 3 auto\'s en gaan al 6 jaar naar garage Doornink. In onze kennissen kring hebben inmiddels meerdere personen garage Doornink ontdekt. Je wordt op een eerlijke manier voorgelicht over de staat van onderhoud van je auto en niet alles wordt zonder pardon vervangen. Zij hanteren een fatsoenlijk uurloon, gelukkig hoeven wij bij hen de showroom en de receptionist niet te betalen. Ga zo door en veel succes. ik heb met autobedrijf doornink altijd een goede evaring en deskundigheid van de monteurs stel ik zeer op prijs

Ik al jaren mijn auto met veel plezier bij Doornink breng! Je wordt op een eerlijke manier voorgelicht over de staat van onderhoud van je auto en niet alles wordt zonder pardon vervangen. Een autobedrijf die met je meedenkt!

Over Autobedrijf Doornink

Autobedrijf Doornink is een universeel BOVAG-garagebedrijf, dat gerund wordt door het echtpaar Erik en Jessica Doornink. Begonnen als eenmansbedrijfje met een beperkt servicepakket, is er inmiddels een allround bedrijf ontstaan waar u terecht kunt voor alle reparaties (ook electronica), APK, onderhoud, aircoservice en de aan- en verkoop van occasions. We zijn RDW-erkend en aangesloten bij de BOVAG/afd. ABA en de Nationale Autopas. Er kan gebruik worden gemaakt van een leenfiets dan wel (in overleg en op afspraak) een leenauto of een haal- en brengservice.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.