top

altijd de beste oplossing ook niet te beroerd om gebruikte onderdelen te zoeken/monteren

Geweldige service . Vakmanschap. Vriendelijk

Altijd goede service en maakt altijd tijd voor je. Goede vakman en goede prijs/ kwaliteit verhouding. Betrouwbaar.

Geweldige service

Al jaren tevreden klant

⭐Top bedrijf!⭐

Prettige sfeer, medewerkers denken met je mee en alles gaat in goed overleg, prima service!

Super garage!

Geweldige service.

• Bereikbaarheid

Prettige behandeling. Zeer vakkundig en altijd eerlijk advies.

We hebben 2 auto's in onderhoud. Altijd deskundig en eerlijk advies. Voor reparaties kunnen we altijd vlot terecht. Zeer fijne garage.

Betrokken en vriendelijk

Afgelopen jaar heb ik een Seat Ibiza afgenomen bij Erik, deze werd vooraf kompleet nagekeken door zijn monteurs om er zeker van te zijn dat ik er zlnder problemen mee kon rijden. Dat is precies wat Erik levert aan zijn klanten, goed werkende auto's en betrokkenheid bij de aanschaf hiervan. Ik ben zeer tevreden over mijn Seat Ibiza. Autobedrijf Doornink is zeker een aanrader!

Deskundig, betrouwbaar en altijd een goede prijs

Deskundig, betrouwbaar en altijd een goede prijs

Top service en kwaliteit

Kom er al jaren. Zeer goede service en je weet wat je aan hun heb. Goede prijsverhouding en voor kleinigheden wordt je meteen geholpen. Nooit klachten!

Betrouwbaar!!!!

Top garage . Betrouwbaar kwaliteit en perfecte service. Mok nog meer zegn 🤗

• Bereikbaarheid

Al vele jaren een prima garage

Ik kom al vele jaren bij Autobedrijf Doornink, voor onderhoud en voor aankoop van een occasion. Een fijne garage. Fijne mensen. Prima dienstverlening. Volkomen betrouwbaar. Doen!

• Bereikbaarheid

Correcte, goede service op maat!

Eric denkt altijd mee hoe problemen op te lossen op een manier die je aan staat. Nette zaak. 👍🏻

• Bereikbaarheid

Eerlijk,altijd samen zoeken naar de beste oplossing

Betrouwbaar,!!!

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Weet veel van ieder automerk

Deskundig en betrouwbaar

Zelf al meer dan 20 jaar klant en ook al verschillende mensen doorgestuurd naar Doornink. Nooit een negatieve ervaring gehad of gehoord. Daarom betrouwbaar.

• Bereikbaarheid

Maken altijd ff tijd voor probleempjes/ vragen

Afgelopen jaar heb ik een aantal lampjes aan het branden gehad. Als ik belde kon ik gelijk langskomen en checkten ze de lampjes. Verder bellen ze altijd voordat ze dure onderdelen vervangen.

betrouwbaar en betaalbaar!

al jaren klant met 2 auto's.... Eric is, samen met zijn vrouw Jessica en zijn medewerkers, een zeer betrouwbare, vriendelijke en eerlijke garagehouder. Hij zal alle mogelijkheden aanboren om tot een goede en zo goedkoop mogelijke manier de auto weer rijklaar te maken, al is het een klein onderdeeltje van de sloop te halen! Hij denkt goed mee en is reëel of het waard is om iets wel of niet te repareren. Hij zal je nooit een oor aannaaien!! En de eindafrekening is dan ook 9 vd 10 keer lager dan dat je had ingeschat! Hoe fijn is dat wegrijden?!

Formidabel

Altijd een eerlijk advies. Betrouwbaar in alle opzichten. Vakkundig en fijn geprijsd.

apk

super heeft altijd tijd om dit te doen

• Bereikbaarheid

Denken altijd goed met je mee

Ze weten precies waar ze het over hebben. Deskundig en altijd eerlijk

• Bereikbaarheid

Deskundig en tóch persoonlijk.

Met de auto langs geweest (accu?), geen idee wat er exact mee was, maar met alle geduld van de wereld is er naar gekeken. Ik kreeg een leen-fiets mee en kon een dag later de auto weer ophalen. Helaas was het probleem niet geheel verholpen (auto was ook al wat ouder). Ik kreeg wel wat tips mee. Kosten? Ach, hoeft niet. Dat is nog eens service! Erg blij mee, een persoonlijke benadering door heel aardige én kundige mensen. Kan het iedereen aanraden!

• Bereikbaarheid

Goed en betrouwbaar bedrijf,je kunt snel terecht als er wat aan de hand is met de auto en klantvriendelijk!

Betrouwbare fijne garage

Ik wordt altijd goed geholpen. Er wordt goed werk verricht tegen een eerlijke prijs. Zeker aan te bevelen. Ook in deze corona tijd kun je op ze rekenen, met gepaste maatregelen natuurlijk.

eerlijk en vakkundig

Dit is de garage waar je naar toe gaat wanneer het zat bent om opgelicht te worden, wanneer je dat de auto het gewoon doet -zonder lulkoek- dit is de betrouwbare garage, de garage waar ze je kennen, waar het vrienden zijn of worden. En... de garage voor cultureel Deventer e.o. omdat ze cultuur, poëzie en rock&roll snappen. Goed volk dus.

Betrouwbaar en eerlijk

Mijn oude blikkie is ingeruild. Toen ik vertelde dat ie bij jullie was onderhouden, hoefde te verkoper geen blik meer onder de motorkap te werpen, hij wist wel dat het goed zat. Ik ben altijd plezierig geholpen en weet zeker dat er niet meer aan de auto gedaan wordt dan nodig

Over Autobedrijf Doornink

Autobedrijf Doornink is een universeel BOVAG-garagebedrijf, dat gerund wordt door het echtpaar Erik en Jessica Doornink. Begonnen als eenmansbedrijfje met een beperkt servicepakket, is er inmiddels een allround bedrijf ontstaan waar u terecht kunt voor alle reparaties (ook electronica), APK, onderhoud, aircoservice en de aan- en verkoop van occasions. We zijn RDW-erkend en aangesloten bij de BOVAG/afd. ABA en de Nationale Autopas. Er kan gebruik worden gemaakt van een leenfiets dan wel (in overleg en op afspraak) een leenauto of een haal- en brengservice.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.