Ik kom hier al 16 jaar met diverse auto\'s. Voorheen onder de naam autobedrijf Keizer waar ik altijd zeer tevreden was. Sinds 2012 is het bedrijf overgenomen door Peter Koolhaas (zelf werknemer bij Keizer), die het bedrijf met dezelfde deskundigheid en betrouwbaarheid voortzet. Er wordt met hart en ziel gewerkt en altijd vriendelijk en klantgericht, rekening houdend met de wensen en middelen van de klant. Ik heb in al die jaren alleen maar positieve ervaringen gehad en kan dit autobedrijf aan iedereen die een deskundig en betrouwbaar autobedrijf zoekt aanraden!

Zeer deskundige garage en goede service

Prettig, vertrouwenwekkend

Een goede ( vriendelijke ) service voor een fatsoenlijke prijs! Een extra moeite om onze 16 jaar oude Vitara op de weg te houden is bij Koolhaas is niet teveel gevraagd.Geen orginele onderdelen meer te vinden?? Dit bedrijf past er wel een mouw aan..! Wij blijven hem hier voor onderhoud brengen..!!

Het bedrijf geeft service zoals je dit graag ziet, maar weinig tegenkomt. Ik stond in Amstelveen met een afgebroken voorvleugel en toen kwam Peter met z\'n bestelauto de boel tijdelijk repareren, zodat ik in ieder geval tijdelijk weer rijden kon. Wat was ik blij.....

Bedrijfsbus onderhouden door Autobedrijf Koolhaas. Grote beurt en APK nodig voor onze bedrijfsbus. Bij de dealer waren we altijd erg veel geld kwijt aan de apk en het onderhoud. Hierdoor zijn wij gaan kijken naar een universeel autobedrijf en gelukkig vonden wij Koolhaas! Scherpe prijs en goede service. Volgende keuring zijn wij weer van de partij.

Afgelopen vrijdag (24 oktober) mijn auto om 8:30 gebracht voor APK + grote onderhoudsbeurt, om 14.30 was deze weer klaar (geen gebreken gevonden). Prima service en een stuk goedkoper dan mijn \"officiële\" autodealer.

Hoeveel pech kun je hebben, eerst een stok op mijn ruit in het Amsterdamse bos door een miep die niet uitkeek waar ze gooide , dus een barst in mijn ruit, dezelfde week, vond 1 of andere zatlap het nodig vond om mijn elektrische spiegel er af te trappen, gelukkig een heterdaad. en nog geen 8 dagen daarna vond een kennis van mijn buren het ook een flinke neut op, het toch leuk om in zijn vrachtbak te stappen , en vervolgens mijn hele voorflank aan diggelen te rijden, en dan maar wachten op je centen, peter gaf mij het vertrouwen om het merendeel te betalen als ik mijn geld van de verzekering had gekregen, kom daar maar eens bij een ander om, nou moet ik er wel bij vertellen dat wij elkaar al een tijdje kennen ,maar toch !!!!!Ik kreeg een leenauto mee en binnen 4 dagen was alles klaar, dus daarom voor hem een dikke pluim.

kostenloze check van uitlaat gehad na een tijdlang ratelgeluiden gehoord te hebben. maakte meteen tijd voor me en wond er geen doekjes om. ik kom hier beslist terug!

Professioneel geholpen voor een redelijke prijs. Er is moeite gedaan onderhoud uit te stellen tot een volgende keer; zo blijf je klant. Afspraak bleek afspraak te zijn. De heer Koolhaas woont zelf ook in de buurt en is eigenaar, je merkt dat hij met hart en ziel in de zaak zit. Ik voelde mij als klant koning, precies wat ik zoek. Al met al raad ik Autobedrijf Koolhaas aan.

Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamheden en service van dit bedrijf

uitstekend , nieuwe spanner voor mijn V snaar in gezet plus een uitlaat reparatie Uitstekende service, plus dat men ook nog ff mijn auto door de wastunnel heeft gehaald . klasse.

Altijd even vriendelijk, behulpzaam en meedenkend!

Ik ging eind maart langs met een brandend lampje waarmee ik niet meer mocht rijden. Het lampje werd uitgezet, terwijl ik erop kon wachten. Zonder verdere kosten. Klasse!

Gisteren gebeld. kon vandaag langskomen, geen enkel probleem ondanks de drukte. De baas zelf ging aan het werk terwijl ik een kopje thee dronk. Krantje er bij wat wil je nog meer. hitteschild en een box van de radio waren kapot . Binnen een half uur reed ik de garage tot volle tevredenheid weer uit. Kan garage koolhaas zeer aanbevelen, En ! tegen een zeer redelijke prijs, bij mijn vorige dealer zou het bedrag meer zijn geweest want dat heb ik nagevraagt , en dan heb ik het niet over een verschil van 25 euro . Dus de moeite waard. Hartelijk dank voor de snelle en goede service. Mvg Monique. Amstelveen.

ik ken de heer koolhaas al jaren van uit het bedrijf waar hij vandaan komt. Bij de officiele dealer was ik altijd bakken met geld kwijt. wij zijn met volle tevredenheid overgestapt naar zijn bedrijf. Daarkomt bij dat ik een stuk goedkoper uit ben, voor de zelfde service. Zo niet beter. Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden , Perfect ,en als je onverwachts een probleem hebt kun je in negen van de tien keer direct langs komen. Ga zo door Peter. Veel succes met je bedrijf. Mvg Leo

1. In november twee nieuwe banden. 2. In december een kapotte airbag module vervangen. 3. In januari de jaarlijkse beurt en de APK. 4. Eveneens in januari een lekke band die binnen een kwartier werd gerepareerd!

Ik ben een keer naar Autobedrijf Koolhaas geweest voor APK en een keer voor mijn koppeling die heel zwaar ging. Ik ben hier zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Ze denken met de klant mee en vervangen alleen de dingen die ook echt aan vervanging toe zijn. In de toekomst zal ik naar deze garage blijven gaan en beveel hem ook zeker bij vrienden en familie aan.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.