Betreft APK: Betrouwbaar en autoliefhebbers

Een prettige garage en eerlijke vakmensen. Tweede keer APK keuring.

• Bereikbaarheid

Ik ben al jaren bij Peter Koolhaas en bem volledig tevreden raad hem ook steeds bij vrienden aan.

Als er iets aan de auto is Peter staat indien mogelijk meteen klaar

• Bereikbaarheid

Snel, deskundig en zeer klantvriendelijk

De aanhanger die we overgenomen hadden via marktplaats was niet in orde; probleem met de verlichting en de banden. I.v.m. vakantieplannen konden we snel een afspraak maken voor reparatie. We zijn zeer tevreden en gaan voor onderhoud van onze personenauto zeker overstappen van de dealer naar Garage Koolhaas. Bedankt!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wel Peter, al enige tyd klant maar we zyn heel blij. met Peter koolhaas,!!! Nu op de Autobahn met nieuwe voorbanden! Wel t ry verschil is denderend positief. Maar er is meer en dat is vakkundige uitstraling van jou en klant vriendelijkheid.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende ervaring, overleggen over de uit te voeren werkzaamheden komen met oplossingen!\r\nZeer duidelijk op de factuur uitgelegde werkzaamheden voor een schappelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Expert. Fijn contact met Peter. Heel fijne garage waar ik al jaren kom. Er worden geen zaken gedaan die onnodig zijn en er wordt meegedacht met de klant. \r\nAls je langskomt voor bijvoorbeeld een kapotte lamp o.i.d. kan er in mijn ervaring direct naar gekeken en opgelost worden. TOP!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vandaag 5juli 2018.\r\nBij Peter Koolhaas geweest voor een remreparatie.\r\nVanaf het moment dat er nieuwe remplaten en schoenen opzitten zaten mijn remmen van mijn Suzuki grand Vitara vol met muizen,[Piepen] de eerste x terug geweest en werd er niet in rekening gebracht, garantie vertelde Peter na een km of 50 weer hetzelfde euvel , ben naar Peter gereden en die zei! Sorry maar ik heb het zo druk dat je anderhalve week zult moeten wachten , maar het kan echt geen kwaad,oke dan,dus vandaag er naar toe, Peter zelf ging aan de gang met speciaal spul wat er in gebrand moest worden, hij is 5 kwartier zonder ophouden bezig geweest, toen ging peter een proefrit maken ,kwam terug en alles is nu top,maar nu komt het mooiste nog, ik zelf had in gedachten dat ik zo,n 80 aan 100 euro kwijt zou zijn een normaal bedrag voor zoiets nou weet ik dat het uurloon op zo,n 85 euro staat, ik weet ook dat Peter een stuk goedkoper is als waar ik vroeger bij de dealer moest betalen. maar tot mijn verbazing zei hij , nee hoor dat is nog de service omdat het de eerste x niet goed gelukt is. is dat service of niet, uiteraard wel een goede fooi gegeven voor het spaarvarken van de monteurs, een top bedrijf en niet alleen maar omdat ik niets hoefde te betalen,want ik kom al jaren bij Peter en krijg normaal gesproken altijd een prijsopgave en als het iets hoger uitkomt omdat er meer materiaal gebruikt is ,dan belt hij altijd van te voren , super klasse deze garage,

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf mede doordat mijn auto en die van mijn man altijd goed en vakkundig en voor betaalbare prijzen in onderhoud zijn door de firma koolhaas, is mijn auto weer glansrijk door de APK keuring gekomen, bedankt Peter.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heel fijne garage waar ik al jaren kom. Als je langskomt voor bijvoorbeeld een kapotte lamp o.i.d. kan er altijd meteen even naar gekeken worden en meestal ook direct geregeld worden. Er worden geen zaken gedaan die onnodig zijn en meegedacht met de klant. Ik kan het iedereen aanraden (en dat doe ik dan ook). Daarbij ligt de garage dichtbij halte Sacharov, dus een goede bereikbaarheid voor halen en wegbrengen van je auto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Betrouwbaar autobedrijf! Gezien prive omstandigheden kon in de auto niet op tijd laten keuren waardoor ik de APK datum moest laten overschrijden. \r\n\r\nBij andere auto bedrijven minimaal 2 weken wachttijd voor een APK, bij Koolhaas kon ik meteen terecht, maken daar even tijd voor. Geweldig! \r\n\r\nIk stap van mijn BMW dealer over naar Koolhaas. Aanrader!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Top bedrijf!\r\nWij brengen al onze auto\'s en bussen hierheen voor onderhoud. We worden altijd super geholpen voor een zeer nette prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat omzwervingen eindelijk de garage naar mijn hart gevonden. Komt op mij zeer betrouwbaar over in tegenstelling tot een aantal arrogante merkendealers. Ben er nu een keer geweest, maar ga hier niet meer weg. Eerlijk, betrouwbaar snel en degelijk. Top : 5 sterren !!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op korte termijn een afspraak gekregen om mn kevertje APK te keuren. Kleine puntjes snel verholpen. Vriendelijk en vakkundig personeel. Prima!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn linker voorband bleek alleen zacht en niet lek. Er is meteen actie genomen, er hoefde niets betaald te worden, ook niet voor het advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kan alleen maar zeggen een topbedrijf de eigenaar peter is een eerlijke en betrouwbaar persoon en het personeel ook van mij een 10 .Met vriendelijke groet Margreet en louis

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Positief.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al jaren klant bij Garage Koolhaas. Wordt altijd goed geholpen. Prettige omgang met Peter etc. Aanrader !\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Peter Koolhaas en ik word altijd vriendelijk en snel geholpen.\r\nHet is een betrouwbare garage en de prijs is ook goed.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prettig bedrijf, goede ervaringen.\r\nPeter zal je altijd helpen en proberen een oplossing te\r\nvinden voor een redelijke prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super en snelle service!\r\nS\'ochtends om 8 uur gebeld, de remmen werkte niet meer.\r\nIk kon de auto meteen langs brengen, kreeg een leenfiets mee en eind van de middag was de auto alweer klaar!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundig, klantvriendelijk, betrouwbaar en flexibel.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf snelle service duidelijke uitleg.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dit was mijn eerste keer bij Koolhaas. Bij binnenkomst werd ik meteen geholpen door een vriendelijke jongen. Binnen een paar uur werd ik gebeld dat het probleem van een haperende motor was opgelost voor onder de 100 euro. Fijn dus! Ik kom zeker de volgende keer weer.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na minder goede ervaringen met andere garages in Amstelveen en omgeving kwam ik voor het onderhoud van mijn VW terecht bij Koolhaas. Wat een verademing - het lijkt wel of mijn auto spontaan een stuk gezonder is geworden! Waar ik bij de vorige garage bij elke onderhoudsbeurt een of andere prijzige reparatie kreeg aangesmeerd, doen Peter en zijn collega\'s gewoon datgene waarvoor je je auto naar de garage brengt: controleren of alles werkt en alleen die zaken vervangen die echt aan vervanging toe zijn. En als er iets moet worden vervangen, dan denken ze met je mee. Na elke onderhoudsbeurt een gratis wasbeurt en nee, dat is geen sigaar uit eigen doos, want de bedragen op de factuur zijn alleszins acceptabel. \r\n\r\nKortom: helemaal top, ik kan het iedereen aanbevelen. Als ik één minpunt moet verzinnen is dat je een afspraak vaak een kleine week van tevoren moet plannen. Maar dat betekent dus ook dat ze aan werk geen gebrek hebben - wat mij betreft een goed teken!

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.