Edwin bedankt de auto loopt weer hoed

• Bereikbaarheid

Supersnelle en vakkundige service!

Afspraak gemaakt en het probleem direct verholpen. Zeer fijn, zeker een aanrader!

• Bereikbaarheid

Komt alle afspraken na geweldig geholpen gewoon super goed. Zeer betrouwbaar.

Betrouwbaar en goed

Altijd vriendelijk, betrouwbaar en goed ! Blij met AGIT en Edwin !

Bijzonder goed.

Goede service, zeer hulpvaardige mensen.

• Bereikbaarheid

Een top bedrijf met vriendelijk vakmanschap

In een Jeep Grand Cherokee bj. 2023 een Prins LPG installatie laten inbouwen incl, 2 tanks . Alles prachtig weggewerkt, en zelfs meer dan dat. Hebben op eigen initiatief 2 luchttanks verplaatst zodat er meer bagageruimte beschikbaar komt. En zelfs dit voor de vooraf afgesproken prijs. Echt een aanrader met zeer vriendelijke vakmensen.

• Bereikbaarheid

Top bedrijf met super goede service

Mijn klacht eerst telefonisch besproken,mijn Dodge Ram schakelde niet meer over naar LPG,ik kon de volgende dag gelijk geholpen worden. Oorzaak vakkundig gevonden en hersteld terwijl ik van een lekkere kop koffie in de wachtruimte kon genieten. Ben zeer tevreden over dit bedrijf met vriendelijke eigenaar en monteur die de Twentse taal ook in ere houden. Een echte aanrader die van mij het maximale aantal sterren krijgt. Ga zo door TOPPERS Groet Ronnie

• Bereikbaarheid

Gewoon goed en geen gezeur.

Tot 2 keer toe heeft het bedrijf mij prima geholpen voor een keurige prijs. De eigenaar kan wat nors overkomen maar is zeer schappelijk en goed in zijn werk. Het is geen fancy garage met overdreven klanten wacht ruimte of zoiets maar wat mij betreft de 5 sterren meer dan verdiend alleen al door de service.

Reparatie perfect uitgevoerd

Ben zeer tevreden alles functioneert weer zoals het hoort bij mijn Chevrolet Tahoe

Storingloos vakwerk geleverd

Het was eerst de vraag of een Ford Focus ST uit 2017 op LPG kon rijden. Agit heeft dit i.s.m. Prins autogassystemen uitgezocht en zagen zeker wel de kans dat dit wel zou kunnen. Daarna op zoek gegaan en in Maart een Focus ST uit 2017 aangeschaft. Een paar weken daarna is de auto naar Agit gegaan. Omdat dit model/type nog niet eerder was ingebouwd duurde de inbouw daardoor langer en dit was vooraf ook gecommuniceerd. Nadat Agit en Prins tevreden moest ik eerst maar een paar weken rijden voordat de factuur kwam. Zonder enige storing en na volle tevredenheid rijd de ST meer dan prima.

Vriendelijk, professioneel en correct

Wij komen hier al jaren, Agit is een erlijke garage waar je goed en vakkundig geholpen wordt. De jongens staan altijd voor je klaar. Top bedrijf, bijzonder vriendelijk!

• Bereikbaarheid

Fantastische klantvriendelijke service en veel expertise

Klantvriendelijk, goede service, goede prijs/kwaliteit, expertise/vakkundig.

Super,goeie service bedankt

Niet op maandagochtend haha

• Bereikbaarheid

Vakmensen die goed en eerlijk werk leveren!

LPG installatie deskundig ingebouwd, veel kennis en ervaring, goed afgestelde installatie en vervolgens goed onderhoud aan de auto!

Uitmuntende service

Goede service . word direct geholpen... kennis van zaken! in 1 woord top!

Bijzonder goed

Geen gezeur en oplossingsgerichtebedrijfsvoering

Top bedrijf

Je wordt direct geholpen lossen alles op als je problemen hebt

• Bereikbaarheid

LPG inbouwstation levert auto af zonder LPG !!!!!!!!!!!!!!!!!

Edwin Wemekamp van AGIT IN Rijssen is een waardeloze flapdrol. Veel later dan afgesproken levert hij de auto af met een lege gastank. dat noemt zich een lpg inbouw station. Als ik u was zou ik even verder kijken als u overweegt lpg in te laten bouwen.Als je daar iets van zegt wordt hij agressief en gaat dreig emails sturen.Wat een mafkees.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Fijne en eerlijke mensen, fijne en goede garage.

• Bereikbaarheid

Heldere communicatie, scherp uurtarief, snelle diagnose bij problemen met LPG (Prins dealer) …. het verhelpen ervan …. bij hun in goede handen. Moest bougies vervangen, het advies waar een universeel auto-onderdelenbedrijf mee kwam, kosten voor 1 bougie, daar adviseerde AGIT een andere bougie, voor kwart van de prijs.

Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

In 1 woord super

• Bereikbaarheid

Uitermate goede ervaringen met Agit Autogasinbouw! Edwin reageert altijd kort maar duidelijk op de e-mail en komt afspraken na. Goede prijs-/kwaliteitverhouding en kundig vakmanschap.

• Bereikbaarheid

top maken goed werk is aan te raden

Over Agit Autogasinbouw

Autogas inbouw Twente, de specialist in Nederland voor LPG, gasinbouw, diagnose, reparaties, auto-totaal onderhoud, APK, aircoservice en levering van onderdelen. Al meer dan 35 jaar hebben wij ervaring met autogas en omdat autogas al die jaren onze onverdeelde aandacht heeft gehad durven wij ons zelf experts op het gebied van autogas te noemen.

Over Autoservice Totaal