• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne en eerlijke mensen, fijne en goede garage.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Heldere communicatie, scherp uurtarief, snelle diagnose bij problemen met LPG (Prins dealer) …. het verhelpen ervan …. bij hun in goede handen. Moest bougies vervangen, het advies waar een universeel auto-onderdelenbedrijf mee kwam, kosten voor 1 bougie, daar adviseerde AGIT een andere bougie, voor kwart van de prijs.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service en prijs-kwaliteitverhouding

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In 1 woord super

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitermate goede ervaringen met Agit Autogasinbouw! Edwin reageert altijd kort maar duidelijk op de e-mail en komt afspraken na. Goede prijs-/kwaliteitverhouding en kundig vakmanschap.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf top maken goed werk is aan te raden

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Onze bedrijfswagens zijn in onderhoud bij de firma Agit.\r\nEr wordt altijd naar een passende oplossing gezocht en deze wordt ook altijd gevonden. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Agit ziet heel goed de behoefte van de klant en stelt deze voorop. Diverse automerken kunnen voor onderhoud worden aangeboden, van Ford Focus tot BMW 5 serie.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super bedrijf

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Netjes geholpen vriendelijk aan telefoon mijn auto is vakkundig hersteld tegen een nette prijs\r\nAirco werd niet goed koud meer en op advies werd deze opnieuw afgevuld ook werd mij netjes uitgelegd hoe dit kon na een aantal jaren en werd mij geadviseerd om een interieur filter te venrnieuwen ivm vervuiling kortom goede uitleg gehad en een nette factuur \r\n\r\nHeren van Agit bedankt en succes\r\n

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb inmiddels veel auto\'s bij Agit gebracht, en ben eigenlijk zonder uitzondering 100% tevreden. De heren van Agit zijn zeer klantgericht, zeer toeschietelijk met eventuele reclamaties en trekken je óok nog eens keer geen poot uit. Een aanrader. \r\nEn NEE, ik word niet betaald door dit bedrijf ;-)

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Over Agit Autogasinbouw

Autogas inbouw Twente, de specialist in Nederland voor LPG, gasinbouw, diagnose, reparaties, auto-totaal onderhoud, APK, aircoservice en levering van onderdelen. Al meer dan 35 jaar hebben wij ervaring met autogas en omdat autogas al die jaren onze onverdeelde aandacht heeft gehad durven wij ons zelf experts op het gebied van autogas te noemen.

Filter op Taal