Super Bedrijf Aanrader voor iedereen

Super Bedrijf Aanrader voor iedereen De Bedrijf staat altijd klaar voor zijn klanten Top Jongens Bedankt voor goede service tot volgende keer weer Mvg Boris Rebic

• Bereikbaarheid

Serieuze, empathische en vriendelijke eigenaar. Snelle service. In een woord: TOP !

• Bereikbaarheid

Goeie prijs kwaliteit verhouding! Vriendelijke eigenaar en monteurs. Auto rijdt weer als een zonnetje

Super goed geholpen!

Zeer vriendelijk personeel en een mooie auto gekocht! Super bedankt!

Correct en betrouwbaar

Enkele maanden geleden hier een auto aangeschaft. Heb het even afgewacht met een review, maar ik kan ondertussen met een gerust hart 5 sterren geven. Op een klein mankementje na wat direct werd opgelost rijdt en schakelt de auto nog altijd perfect. Bij mijn volgende aankoop kom ik zeker hier eerst langs!

Geweldige service!!!!

We hebben een prima occasion gekocht bij De Zwaluw waar na een paar weken een paar mankementen kwamen.Deze zijn prima en vlot gerepareerd !!!

• Bereikbaarheid

Beste Margot, Wat een geweldige review! Als we nog iets voor u kunnen betekenen horen we het graag :). Met vriendelijke groet, Autobedrijf de Zwaluw

Eerlijkheid ten top!!!!!!

Het rustig op je gemak kunnen kijken naar de occasions. Direct drinken aangeboden. Geen opdringerige benadering. De verkoper stond er op om een proefrit te maken. Voor we met de koop overgingen. Een perfecte afhandeling!! Aanbeveling van deze garage "De Zwaluw" is het waard!

• Bereikbaarheid

Over Autobedrijf de Zwaluw

Bij Autobedrijf de Zwaluw staat service en kwaliteit centraal. Wij zijn een RDW-erkend bedrijf voorzien van een volledige licentie. Bij ons kunt u terecht voor selectief gekozen occasions, zowel in de goedkopere als in de duurdere segment. Tevens zijn wij voorzien van een volledig ingerichte werkplaats, waar al onze occasions grondig worden nagekeken voordat ze het net op gaan. Wij hebben altijd minimaal 30 auto's op voorraad, zo weet u zeker dat er wat leuks tussen staat voor u! Daarnaast hanteren wij een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding en betaalt u nooit te veel voor uw auto.

Over Autoservice Totaal