Goede eerste ervaring

Mijn eerste ervaring met Autoservice Daverveld was positief. Heb alleen een APK laten doen. Hulpvaardig, netjes en vriendelijk. Volgende keer weer naar Daverveld.

• Bereikbaarheid

Zeer goed en vriendelijk Had velgen besteld bij velgendirect En zijn gemonteerd bij daverveld Snelle service van bijde bedrijven Zeker een aanrader

• Bereikbaarheid

Meer dan verwacht bij eerste bezoek.

Eerlijk en goede service, vooraf op de hoogte van de kosten. Super vriendelijk en aardig. Auto netjes gewassen en gestofzuigd bij het ophalen. Auto wordt pas opgeleverd nadat de eigenaar een proefrit heeft gemaakt zodat hij zeker is dat het oké is. Wordt onze vaste garage voor onderhoud.

Fijn en deskundig team

Wordt altijd prima geholpen . De kosten zijn netjes en n goed vriendelijk en deskundig team . Ik kan deze garage aan iedereen aanbevelen

Zeer goede service

Ik had bij rob een auto gekocht na 8wkn ging er iets defect aan de auto rob heeft me keurig geholpen met het vernieuwen ervan plus werd mijn auto kosteloos opgehaald kortom prima service en afspraak is afspraak ga zo door zou ik zeggen nogmaals bedankt voor je hulp.

Erg goed en betrouwbaar

In een woord zelfs: Geweldig

Zeer goede service

• Bereikbaarheid

Rob repareerd ook elektrische auto's!

Toen ik mijn dochter bracht om haar auto op te halen na een reparatie. Bracht ik een probleem ter sprake betreffende mijn MG ZS EV. Rob verholp het direct ter plaatse aangezien hij ook service verleent aan elektrische auto's wat ik niet had verwacht.

Professioneel

Rob is een aardige attente eigenaar vsn zijn bedrijf. Altijd in voor een praatje, deskundig advies en nette prijzen.

• Bereikbaarheid

Ook al kom je van ver, Daverveld blijft na bijna 2 jaar goede service bieden.

Mijn thermostaat huis was na 1,5 jaar weer defect. Maar Daverveld geeft daar nog steeds een goede service op. Een garage waar je nog een cliënt bent. Ook een leen auto is geen probleem. Het blijft een geweldig team bij Daverveld. Ook al kom je uit Berkel-Enschot. Rob bedankt

• Bereikbaarheid

Komt afspraken na, is punctueel. Zorgt voor kwaliteit. Is niet te beroerd om mee te denken. Goede prijs en kwaliteits ervaring.

Super klant gericht

Heb er een trekhaak laten monteren. Super netjes voor een eerlijke prijs

SUPER!!! Aanrader!

Super service! Altijd! Altijd zeer netjes, vriendelijk en deskundig geholpen. Servicegericht en klantgericht zoals een dienstverlenend bedrijf zou moeten zijn.

• Bereikbaarheid

Uitstekende service persoonlijk en topwerk!

Met 2 auto’s binnen het gezin nu meerdere keren Autoservice Daverveld ingeschakeld voor diverse reparaties en beurten. Ook met pech (lekker band) direct geholpen en altijd met een glimlach en eerlijke prijzen.

• Bereikbaarheid

Professioneel en zeer klantvriendelijk!

Kijk niet verder voor reparatie en onderhoud. Snelle service en zeer betrokken.

• Bereikbaarheid

Fijn bedrijf waar nog met klant wordt meegedacht!

Prettig en kundig bedrijf waar je nog echt als klant behandeld wordt.

• Bereikbaarheid

Rob staat altijd voor ons klaar ook bij pech kwam hij meteen.

Betrouwbaar

Dhr. Daverveld is door de tijd heen altijd eerlijk geweest in de kosten van de reparaties.

Eerlijk en betrouwbaar

Mijn auto is inmiddels alweer 16 jaar oud en al enkele jaren in onderhoud bij Rob Daverveld en hij rijdt nog fantastisch Desondanks word ik geholpen alsof ik een nieuwe auto heb gekocht. Duidelijke afspraken en goede service maar ook altijd meedenkend en naderhand nooit geen verrassing op de rekening.

• Bereikbaarheid

Super tevreden na een bezoek aan autoservice Daverveld

Mijn auto rijdt weer geweldig na een bezoek aan autoservice Daverveld Top monteurs! Top service!

• Bereikbaarheid

Kwaliteit en service voor een super prijs

Snelle geholpen worden en goed werk geleverd voor een scherpe prijs!

• Bereikbaarheid

Houd zich aan de afspraken

Intussen ben ik al vier jaar klant. Ook mijn oldtimer laat ik er onderhouden. Ik ben erg tevreden over de service en de verrichte werkzaamheden. Erg top!

• Bereikbaarheid

Geweldige service met een glimlach

Ik heb geen verstand van auto's. Rob gelukkig wel! Zowel zakelijk als privé gaan alle auto's naar Daverveld. Alles in goed overleg en hij komt zijn afspraken na. Gewoon goed voor mekaar daar :)

Over Autoservice Daverveld

Autoservice Daverveld is in Uden en omstreken de autogarage voor al het onderhoud en alle andere reparaties die eventueel nodig zijn om u mobiel te houden. Autoservice Daverveld is een

Over Autoservice Totaal