Perfect autobedrijf, ik ga nergens anders meer!

Super geholpen, zoals altijd! Betrouwbare vakmensen!

Vakkundig en netjes.

Hier in oktober de eerste auto voor mijn vriendin gekocht en meteen een goed gevoel erbij , de eigenaar is een echte liefhebber van autos en dat merk je meteen. Twee maanden later mijn eigen auto hier gebracht voor een nieuwe distributie ketting, dit is zeer netjes en vakkundig gedaan. Ondanks het binnen lopen zonder afspraak netjes geholpen en alles tip top geregeld ! Als je een garage zoekt die je kan vertrouwen zit je bij KVD op de juiste plek !

Prima, vriendee er lijk

Prijs kwaliteit is goed

Goede kwaliteit

• Reden bezoek Andere reden

Keuren en reparatie en banden service

Met hart en ziel

Vanaf het begin komen wij al bij Kevin. Door de service en hoe hij met zijn klanten omgaat is hij in een aantal jaren uitgegroeid tot een grote garage. Dit is de eerste garage waar ik niet het idee heb dat ze je geld uit de zak willen kloppen.

Supergoeie service met een glimlach voor een eerlijke prijs.

Een medenkend bedrijf waardoor onnodige kosten worden bespaard. Bij mijn eerste kennismaking verrast door de spontane omgang met klanten. Voor mij een blijver.....

Uitstekende service en klantgericht

Nadat we met onze buscamper pech hebben gekregen in Schinnen heeft autoservice KVD er alles aan gedaan om ons zo snel mogelijk weer op pad te krijgen. Snelle service en vakkundige reparatie.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Deskundig,Klantvriendelijk gewoon een super garage

Super garage, Klantvriendelijk kwaliteit deskundigheid en goede service.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Vriendelijk,kwaliteit en service gericht

Super tevreden met Kevin en zijn team. Ken kevin al heel wat jaartjes en hij is gewoon een super hard werkende ondernemen waar kwaliteit en service nog op 1 staat

Betrouwbaar Eerlijk Behulpzaam

Dochter heeft er een auto gekocht, eerlijk advies tussen 2 auto's gekregen. Proefritten geen probleem. Zelf heb ik hierna mijn auto gebracht om distributie riem te vervangen. nette prijs en leenauto beschikbaar. Gewoon binnen lopen en vragen stellen geen probleem. Monteurs spreken de klanten ook gewoon aan en helpen indien nodig. Kortom: Een no nonsens bedrijf die klanten het juiste gevoel geeft. Absoluut een aanrader.

Zeer goede service

Heb goede ervaring met kopen van auto en reparaties en fijn een fijn team van monteurs

Een topgarage

Zeer goede service

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Denken mee , staan altijd klaar met advies !! Buiten Corona tijd altijd koffie :))

Een eerlijk en mooi garagebedrijf!!!

Kevin staat voor vakmanschap. Hij is duidelijk, eerlijk en hanteert goede prijzen. En voor het geld wat je betaald krijg je echte kwaliteit. Een echte aanrader.

Ik ga nergens anders heen voor een auto of het onderhoud ervan . Ik heb er onlangs een andere auto gekocht Het onderhoud van mijn vorige auto was ook perfect .

Kevin en zijn team staan altijd voor je klaar!!

Top service van een fijn bedrijf, denken altijd met de klant mee.

Super garage

Een jaar geleden auto gekocht, en nog geen probleem ondervonden, alleen bij de apk 1 lampje defect, dus een betrouwbare auto geleverd door KVD

• Bereikbaarheid

Vakkundig personeel aanwezig bij autoservice KV..........eerlijk in advies en een goede service voor een nette prijs!! Een echte aanrader!!!

• Bereikbaarheid

kom nergens anders meer met mijn auto,s

Ben altijd iemand die als hij ergens goed en netjes wordt behandeld zo als het hoort, Dan ook niet meer weg gaat, dat is hier zeker het geval. Prijs doet het toch ook als je denkt dat je ieder jaar voor de keuring moet gaan. Wat hij zegt mondeling kun je op vertrouwen afspraak komt hij goed na. Vakkundige monteurs werken bij hem dus je kunt er van uitgaan dat alles goed gebeurd. Ga hier dus nooit meer weg dus wat let je kom ook hier voor je auto. Is mijn garage voor alles wat ik aan mijn auto,s laat doen.

• Bereikbaarheid

Goede afspraak en alles duidelijk

Zocht een auto, vond de juiste auto, en zeer goed advies ontvangen.

• Bereikbaarheid

Super service en zeer goede vakmensen..!!!!

Super vak-garage met zeer klantvriendelijk en professioneel personeel. Uiterst goede service, goede vakmensen en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.!! Een echte aanrader.!!!!

Top bedrijf!

Zeer vakkundig, komt afspraken na en een vriendelijke prijs. Ik kom nergens anders meer!

Over Autovakmeester Autoservice KVD

Autorijden kunnen we leuker maken dan je denkt. Door de juiste match te maken bij de aankoop en daarna lagere kosten in het onderhoud te bieden, houd jij uiteindelijk tijd en geld over. Autoservice KVD is het nieuwe gezicht van het professionele, lokale autobedrijf. Persoonlijke service en goede deals gaan prima samen en wij bouwen graag een langere relatie met je op. Dan krijgen we grip op de onderhoudshistorie van jouw auto en krijgen we de kans onszelf te bewijzen als betrouwbare partner.

Over Autovakmeester