Goede service en een nette prijs

Ondanks dat wij erg laat waren, was het mogelijk om binnen dezelfde week terecht. Netjes geholpen en nette prijs

klantvriendelijk/ deskundig

Wij vinden dit bedrijf echt super! een paar weken geleden hebben wij hier namelijk een peugeot 207 aangekocht en zijn echt erg tevreden over de auto en over de klantvriendelijkheid en de grote kennis over autos die ze hier hebben. na het testritje waren er een paar opmerkingen over de auto, maar deze werden gelijk netjes terplekke herstelt. we hadden zelf alleen de pech dat er een electrische raam van de auto stuk was gegaan, ( dit had niemand kunnen voorzien)en aangezien wij de auto zonder garantie hadden gekocht werd dit wel geheel kosteloos voor ons gemaakt. dit noem ik dus echt goede en correcte service!

Topbedrijf!!

Afgelopen donderdag een auto daar gekocht. Een Chevrolet matiz. Ik ben er heel blij mee. Auto rijdt super lekker en ben heel blij met mijn mooie aankoop! Eigenaar was een heel aardig persoon. heel klantvriendelijk en heeft mij hiermee behoorlijk geholpen. Ze komen afspraken na en weten veel over auto's. Ik voelde me echt geholpen als klant. Geen stress en alles werd netjes uitgelegd. De klanteservice is top, werd snel geholpen na een vraagje. En ze hebben dat meteen gefixed! Echt een topbedrijf! Ze hebben veel verschillende auto's voor iedereen. ik raadt het iedereen aan om daar een kijkje te nemen! Zou zeker weer terug gaan als ik weer een auto nodig heb! mvg, ws

• Bereikbaarheid

Dit bedrijf geeft goede service. Goede prijs en levert kwaliteit.

Een super bedrijf

Het is een super bedrijf klantenservice is echt super En de auto's zijn ook niet duur Ik raad iedereen aan om daar te gaan kijken

Prettige garage, snel geholpen

Naar mijn idee niet de duurste.

Altijd goed geholpen

Bij FDW heb ik al enkele jaren diverse dingen laten doen en ik ben altijd zeer tevreden. De kosten zijn te overzien, ze zijn, snel en alles wat moet gebeuren is netjes opgelost. Van APK tot grote en kleine beurten en het wisselen van zomer- en winterbanden. Wat ook opvalt is dat ze oprecht proberen de kosten in de hand te houden. Aanrader voor wie een vast garage in Leiden zoekt!

• Bereikbaarheid

Keurige ontvangst, duidelijke uitleg.

Werkzaamheden conform afspraak, duidelijke uitleg, geen verrassingen.

• Bereikbaarheid

Super service, zeer blij met resultaat

Vandaag mijn auto voor APK aangeboden bij FDW. Mijn koplampen waren helemaal dof geworden, deze zijn vakkundig hersteld, nu zijn de lenzen weer helemaal helder! Service is altijd goed en de mensen daar zijn super vriendelijk!

Betrouwbaar en naar tevredenheid

De gemaakte afspraken zijn nagekomen.

• Bereikbaarheid

prima werk en goede service

Altijd goed

• Bereikbaarheid

Wordt goed en snel geholpen

Afspraak maken kan snel. Ze doen iets meer dan standaard garages. De ECU van mijn OPEL Zafira was kapot, meestal schrijven ze zo'n auto dan af, maar ze konden via hun netwerk snel een nieuwe regelen.

Professioneel, eerlijk, service

Onlangs een mooie gezinsauto gekocht, ik ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen. De auto was zoals omschreven, en ik ben goed geholpen, er werd de tijd voor mij genomen, en vriendelijk geholpen. Een voorbeeld voor veel andere bedrijven.

Uitstekend en klantgericht

Ik was op zoek naar een type auto die in de showroom stond bij autobedrijf FDW Leiden. Zeer vriendelijk personeel; kreeg alle tijd voor een proefrit; scherpe prijs; service-gericht en bijzonder klantvriendelijk. Een betrouwbaar adres voor een goede occasion.

• Bereikbaarheid

Een zeer goede prijs - kwaliteit verhouding!

Ik heb mijn auto (bestelbus) nu drie keer voor onderhoud en reparatie bij deze garage gebracht. Ik ben zeer tevreden over de service. De prijs is lager dan bij mijn vorige garages. Een andere garage adviseerde mij een nieuwe schuifdeur te nemen maar FDW garage heeft hem voor een zeer laag bedrag toch kunnen repareren en als gratis service tevens de andere deuren soepeler laten openen en sluiten.

Super service Klant is koning

Ik heb een auto ingeruild en een leuke auto gekocht , dit bedrijf is een eerlijk bedrijf en heb er zeker een goed gevoel over! Hier staan mooie leuke auto s voor een eerlijke prijs en een super service en goede communicatie... ik ben blij en tevreden !!

Heel nettte service

Wij zijn heel tevreden over dit bedrijf en we zijn super blij met onze koop!!Goede service zeer vriendelijk

Snel en goed geholpen

Ik kon direct terecht voor een APK en ze hadden ook tijd voor een grote onderhoudsbeurt. Tussendoor goed geïnformeerd over werkzaamheden en kosten. Tekortkomingen zijn direct en professioneel verholpen. Fijne mensen om mee af te stemmen. Hier ga ik zeker weer terug.

Prima en snel geholpen.

Fijne medewerkers waar goede afspraken mee gemaakt kunnen worden. Overleg bij evt. extra kosten. Snel alles geregeld. Prima👍

• Bereikbaarheid

Goed, behulpzaam en vriendelijk!

Goede ervaring! Behulpzaam en vriendelijk. Leggen duidelijk uit wat er aan de hand is met de auto. Snelle service!

• Bereikbaarheid

Heel tevreden, goede feedback, goed gevoel, redelijke prijs.

• Bereikbaarheid

Goed bedrijf, ik ben voor het eerst bij dit bedrijf geweest en het is me prima bevallen. Ik kom zeker terug.

Alleen maar goede ervaringen

• Bereikbaarheid

Mijn Mini One kwam eerst bij andere garage niet door de APK en werd mij geadviseerd de Mini maar te verkopen voor weinig. Op aanraden van kennis naar AutoFDW gegaan, die hem helemaal hebben gecontroleerd en weer helemaal in orde hebben gemaakt voor een goede prijs. De Mini rijdt weer als een zonnetje.

Over Autobedrijf FDW

U kunt met uw auto altijd bij Autobedrijf FDW terecht voor alle voorkomende reparaties, service- en of onderhoudswerkzaamheden. Welk automerk het ook is, het onderhoud wordt verzorgd volgens de hoogste kwaliteitseisen. Vanwege de investering in een moderne werkplaats is uw auto bij ons in goede handen. Het is handig om uw voertuig regelmatig na te laten kijken, zodat u zo lang mogelijk zonder mankementen van uw auto kunt genieten, want immers is voorkomen beter dan genezen. Tijdens het onderhoud krijgt u vrijblijvend advies over onderdelen die u beter alvast kunt vervangen.

Over Autoservice Totaal