Toen bleek, tijdens de APK, dat er toch wat mis was met mijn auto werd ik gebeld om mij te informeren en wat de kosten zouden zijn. Prettig dat het zo gaat.

Vakkundig Autobedrijf

Fijn betrouwbaar Autobedrijf met goede kennis van Auto's en wordt duidelijk uitgelegd. Vriendelijke eigenaar. Aanrader auto hier in onderhoud.

Meer dan uitstekend!

Ik heb in 2019 bij Autobedrijf FDW een super fijne occasion gekocht. Vele jaren met plezier ingereden. Heb ook enkele keren hier en daar wat onderhoudsbeurten laten uitvoeren. Super fijne garage en de communicatie met de garage bedrijf is uitstekend. In 2023 helaas afscheid moeten nemen van mijn auto door een eenzijdig ongeluk, ook toen heeft Autobedrijf FDW mij enorm geholpen om mijn auto bij hun garage te laten stallen. Ik heb nu een ander leuk occasion, en zal eind dit jaar mijn volgende afspraak maken voor een onderhoudsbeurt. Al en al, een fijne garage waar ik graag terugkom!

Snelle en goede service.

De werkzaamheden zijn prima volgens afspraak uitgevoerd.

Prima geregeld

Mijn Peugeot 308 CC haperde bij acceleratie en gaf daarna regelmatig 'storing emissiesysteem' melding en zette mijn auto in een 'noodloop'-modus. Mijn zoektocht op internet gaf tal van oorzaken aan (sensors vervangen, turbo vervangen etc) meestal aangevuld met kostbare garagebezoeken. AutoFDW zei mij telefonisch al dat zij vermoedden dat het de bougies en bobines zouden zijn, dat die in een ochtendje vervangen kunnen worden en dat de kosten zouden meevallen. Ondertussen mijn Peugeot 308 inderdaad 1 ochtendje bij AutoFDW achtergelaten, bougies en bobines vervangen. De kosten vielen reuze mee en mijn auto rijdt weer als een zonnetje. AutoFDW, bedankt.

• Bereikbaarheid

Remschijven en -blokken naar wens vervangen

Ik ben van te voren goed geïnformeerd. Ik stond voor geen verrassingen na het vervangen van de onderdelen. Heel professioneel geholpen! Erg tevreden

Goeden service

Goeden service

Geweldig bedrijf

Goed bedrijf nette mensen zijn aardig denken mee km er al jaren nog nooit ontevreden geweest al met al een dikke 10 waard

Snel, vertrouwd, vriendelijk

Nog steeds na 10 jaar tevreden over dit bedrijf.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goed maar wel met 1 verbeter punt

Het zou erg prettig zijn als je voordat je gaat betalen een gespecificeerde rekening krijgt. Zo kan je precies zien wat het precies gekost heeft. Nu betaal een bedrag en krijg je daarna een rekening. Niet echt een normale zaak. Dat doe je ook niet in een restaurant. Voor de rest prima service.

• Bereikbaarheid

Beste Lucy, Allereerst bedankt voor uw feedback! Een betalingsspecificatie vooraf ontvangen is bij ons mogelijk. Indien de klant dit tijdig aan ons vraagt zullen wij er voor zorgen dat de specificatie vooraf het leveren van de auto al klaarstaat. Om duurzaam te werk te gaan sturen wij de betalingsspecificatie per mail op, zo raakt u deze ook niet kwijt. :) Met vriendelijke groet, Autobedrijf FDW

Bewezen betrouwbare verkoper

De gekochte Toyota werd keurig afgeleverd, maar bleek later toch wat mankementjes te hebben. Eén telefoontje naar FDW en het werd (meer dan) keurig opgelost. Zonder gezeur, zonder discussie. Dat is betrouwbaarheid die je eigenlijk niet van een handelaar verwacht, maar die kennelijk voor FDW normaal is. Complimenten!

• Bereikbaarheid

Top zaak. Geweldige mensen. Super Service.

Dit bedrijft onderscheid zich door altijd vanuit de klant mee te denken. Klinkt logisch, maar dat zie je nog zelden. Ze denken in oplossingen en doen wat echt nodig is en moet gebeuren. Echt een geweldig bedrijf! Groet, Bas

hartelijk en betrouwbaar

Heel fijn hoe dit bedrijf meedenkt en naar goeie oplossingen zoekt. Heel behulpzaam en toegankelijk. Altijd belbaar.

• Bereikbaarheid

FDW heeft de koppeling in mijn C4 grand picasso vervangen, wat wel een heel lastige klus is. Dat hebben ze heel kundig gedaan een ook voor een scherpe prijs. Bovendien hebben ze dit snel gedaan en dat terwijl ik kon beschikken over een gratis leen auto. Dit was mijn eerste ervaring met FDW maar zeker niet de laatste. FDW bedankt voor de snelle en goede service.

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar, vriendelijk, zeer hoog serviceniveau.

Familie bedrijf waar de klant nog koning is. Werken met originele onderdelen! Hier luisteren ze echt naar je en geven eerlijk advies. De afspraken netjes nakomen zijn de steekwoorden van Autogarage FDW.

Goede ervaring

Zeer vriendelijke mensen Snel en goed geholpen Zijn niet goedkoop!!

• Bereikbaarheid

Altijd geweldige service bij FDW!

Uitstekende service, zeer vriendelijk, deskundig en altijd proberen een oplossing te vinden tegen een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Goede en snelle service

Ik had een lekkage aan mijn Passat GTE door een verstopping in de afvoer op m’n dak. Een eerdere lekkage bij de Volkswagen dealer laten maken alleen toen was ik het dubbele kwijt. Ik kom hier zeker terug.

Goede snelle service

• Bereikbaarheid

Altijd goed en snel geholpen

FDW is altijd goed bereikbaar. Vaak kun je heel snel terecht. Ik waardeer ze ook enorm om de instelling om geen onnodige kosten te maken, terwijl je auto wel in goede conditie blijft. En hun prijzen zijn prima, markconform, zou ik zeggen. Goede, betrouwbare garage

Mijn stamgarage

FDW is de garage waar ik het liefst naartoe ga, omdat ik altijd vooraf, tijdens, en na het onderhoud goed geinformeerd word. Ik laat er graag mijn auto achter met de kennis dat ik erna zonder problemen of zorgen weg kan rijden.

• Bereikbaarheid

goede service en vriendelijke medewerkers

correcte en snelle apk alle reparaties snel en deskundig gedaan

Over Autobedrijf FDW

U kunt met uw auto altijd bij Autobedrijf FDW terecht voor alle voorkomende reparaties, service- en of onderhoudswerkzaamheden. Welk automerk het ook is, het onderhoud wordt verzorgd volgens de hoogste kwaliteitseisen. Vanwege de investering in een moderne werkplaats is uw auto bij ons in goede handen. Het is handig om uw voertuig regelmatig na te laten kijken, zodat u zo lang mogelijk zonder mankementen van uw auto kunt genieten, want immers is voorkomen beter dan genezen. Tijdens het onderhoud krijgt u vrijblijvend advies over onderdelen die u beter alvast kunt vervangen.

Over Autoservice Totaal