• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima ervaring. Op vakantie zagen we een leuke auto staan bij Keulders. Een proefrit kon geregeld worden en 2 dagen later aan het einde van de vakantie de auto kunnen ophalen. Nette 2de hands auto. Het verhaal bij de auto klopte en hebben zonder problemen naar huis gereden.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, goede service en bekwame en vriendelijke monteur!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk, goede service. Ben heel tevreden

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, snel en deskundig!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto verkocht aan auto Keulders

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede en vriendelijke service

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij dit bedrijf staan service, klantvriendelijkheid en deskundigheid hoog in het vaandel.\r\nBovendien prima prijs/kwaliteit-verhouding in vergelijking met andere garages.\r\nEn ook voor een betrouwbare occasion ben je hier aan het juiste adres!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werner heeft altijd een zeer vriendelijke en correcte houding, heeft een zeer goede vakbekwaamheid. Super service. Altijd aan te bevelen.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Werner altijd vriendelijk correct en een fijn bedrijf

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantgericht, goede service, goede prijs- kwaliteitsverhouding en eerlijk bedrijf. Zeker aan te bevelen!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een heel goede service en vakmanschap.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Dhr. Keulders is uitermate bedreven in zijn beroep. Hij is op alle gebied erg deskundig. Zowel op elektronica als motor technisch gebied. Niets is hem te gek. Bovendien belt hij je als klant, mocht de reparatie duurder uitvallen dan van te voren beraamd. Hij is klantvriendelijk en service gericht. Wanneer je bij hem een occasion koopt, is deze van boven tot onder en van achter naar voren nagekeken. Mocht er onverhoopt na aankoop van occasion toch iets zijn, dan word je altijd in alle redelijkheid geholpen.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zéér goed bedrijf, zeer bekwaan en zeer goede prijs/kwaliteit!

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Over Auto Keulders

Auto Keulders is een jong bedrijf. Desondanks kunnen wij bogen op ruime en jarenlange ervaring met alle aspecten van auto-onderhoud en reparaties aan alle merken auto’s. Wij zijn APK-gecertificeerd en in het bezit van diverse diploma’s op het gebied van auto-elektronica. Om onze kennis op peil te houden volgen wij regelmatig aanvullende vakbekwaamheidscursussen. Zo blijven wij steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de autobranche. Dat stelt ons in staat u van deskundig en eigentijds advies te voorzien. Wij beschikken over een goed geoutilleerde eigen werkplaats met universele diagnose-apparatuur alsook enkele merk specifieke diagnose interfaces.

Filter op Taal