Gewoon goed

Goed bedrijf en eerlijk

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar, eerlijk, zeer vakkundig, klantvriendelijk

Reeds enkele jaren klant bij Werner. Wij zijn super tevreden. Top monteur. Belt altijd alvorens hij aan een reparatie begint en geeft door wat de eventuele kosten gaan worden, zodat je niet voor een verrassing komt te staan. Legt alles goed uit. Bij een plotseling probleem met de auto, kunnen we altijd op snelle hulp rekenen. Ondanks dat hij het erg druk heeft, neemt hij de tijd voor een praatje. Hij is zeer klantvriendelijk. Top!!!

Eerlijk Klantvriendelijk en Betrouwbaar

• Bereikbaarheid

Goede service gerichte garage!

Wij zijn onlangs terecht gekomen bij deze garage omdat we in Wijlre zijn komen wonen. Werden meteen geholpen ondanks dat de eigenaar het erg druk had. Auto voor een goede prijs gerepareerd. Top service!

Prima service zeer deskundig

Werner is een kundig monteur en vooral betrouwbaar en altijd op zoek naar de beste oplossing. Zeer klantgericht.

Goed service gericht bedrijf

Kom er al jaren. Een no nonsense mentaliteit. Eerlijk, betaalbaar en zeker vertrouwd. Bellen altijd voor dat er gerepareerd word, en niet zoals vele andere bedrijven, als je de auto komt halen. Zeker een aanrader! Klein minpuntje: Eigenaar werkt er alleen dus soms moet je een keertje meer bellen.

Deskundig en servicegericht

Na teleurstellende ervaringen eindelijk een betrouwbare garagehouder gevonden

• Bereikbaarheid

Goed bedrijf voor een occasion

Leuke nette Mercedes A-klasse gekocht. Prima in orde en dik tevreden mee. Rijd lekker.

• Bereikbaarheid

Hoi Hans, Bedankt voor je mooie recensie. Veel plezier met de Mercedes en tot snel! Team Auto Keulders

Teleurstellend

Op zaterdag 24 heb ik een 2ehandse brommobiel gekocht bij Auto Keulders. De verkoper vertelde dat deze een beurt had gehad en verders in orde was. Er is een test rit gemaakt. Hierbij zijn aandachtspunten vernoemd in het bijzijn van getuige, maar de verkoper zij dat alles in orde was. Ik heb hem vertrouwd en de koop gesloten. Nu ... is de brommobiel van dichterbij bekeken en waren er nog meer serieuze aandachtspunten ontdekt waarvan 1 ernstig. Een bijna doorgeroeste chassis aan rechter voorzijde bestuurders kant. Ik heb foto's gestuurd en gevraagd om antwoord. Helaas blijft het stil. Zowel via sms en Whats app. Ook is er navraag gedaan en is gebleken dat Auto Keulders niet gecertificeerd. Bij de Bovag staat Auto Keulders niet bekend. Het lijkt er nu op dat de verkoper zich stil wilt houden terwijl hij in het bijzijn van getuige verklaard heeft te willen helpen. Ik heb hem een voorstel gedaan om uit fatsoen in de kosten bij te dragen, maar de verkoper blijft stil. Auto Keulders had op zijn minst moeten weten wat de technische staat van de brommobiel was. En had dit eerlijkheidshalve moeten vertellen. Maar heeft dit niet gedaan. In plaats daarvan heeft hij uitgesproken dat de brommobiel technisch in orde was en bij de test rit de inzittenden bloot gesteld heeft aan risico op een ongeluk gelet op de staat van het chassis. Er is mijn inzien ernstig nalatigheid verwijtbaar waarbij Auto Keulders zijn verantwoording niet heeft genomen. Mijn eerdere review is nergens terug te vinden. Waarschijnlijk verwijderd door Auto Keulders ? Zinsnede: "Desondanks kunnen wij bogen op ruime en jarenlange ervaring met alle aspecten van auto-onderhoud" Dit is absoluut onjuist. Ik wacht nog steeds op antwoord van Auto Keulders.

• Service N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Beste heer van Bergen, Langs deze weg willen wij willen wij graag even reageren op uw bericht. Op vrijdag 23 oktober heeft u ons gebeld vanwege uw interesse in de betreffende brommobiel. U heeft daarbij gevraagd of de daarop volgende dag een afspraak mogelijk was voor een bezichtiging met proefrit, waarna u – bij akkoord – de brommobiel mee zou willen nemen. Wij hebben u toen reeds aangegeven dat wij de auto nog NIET nagekeken hadden, en dat wij deze in orde zouden maken nadat de koop gesloten was. Daarbij zou tevens kosteloos groot onderhoud worden uitgevoerd . Dit was voor u akkoord. Op zaterdag 24 oktober bent u langs geweest samen met een collega, waarvan u aangaf dat deze voor u als deskundige zou fungeren. U heeft samen een uitgebreide proefrit gemaakt en de brommobiel is door u beiden grondig nagekeken. Op de vraag of de brommobiel door ons was nagekeken heb ik wederom aangegeven dat dit NIET het geval was, maar dat dit bij aflevering nog kosteloos zou plaats vinden. Dit is bij ons de normale gang van zaken. U gaf daarop vervolgens echter aan dat u de brommobiel diezelfde dag nog wilde meenemen, omdat u geen tweede keer wilde afreizen naar Simpelveld. Vervolgens heeft uw collega de brommobiel op de aanhanger gereden en is bij het aantrekken van de handrem de handremkabel gebroken. Wij hebben toen ter plekke aangeboden de brommobiel alsnog bij ons achter te laten, zodat de kabel kosteloos kon worden vervangen. Ook dit heeft u geweigerd, aangezien u de brommobiel direct wilde meenemen. Op maandag 26 oktober jl. heeft u ons gebeld en aangegeven, dat er volgens u gebreken aan de brommobiel bleken te zijn. Wij hebben daarop voorgesteld dat u de brommobiel terug zou brengen, zodat wij konden nagaan in hoeverre daarvan sprake was. Daarbij is het aanbod gedaan om eventuele gebreken kosteloos te herstellen. Ook dit aanbod heeft u vanwege de reisafstand geweigerd. Uw voorstel om naar uw thuis locatie in Brabant te komen is helaas niet mogelijk; u zult hopelijk begrijpen dat wij ter plekke onvoldoende materieel c.q. materialen hebben om eventuele gebreken op een adequate wijze te kunnen herstellen. Kortom: wij hebben meermaals aangeboden te helpen, maar u geeft zelf aan daar geen gebruik van te willen maken. Wij hebben onze klanten absoluut hoog in het vaandel staan en leveren onze auto’s goed af, maar we moeten daartoe wel in de gelegenheid worden gesteld . Met vriendelijke groet, Werner Keulders Auto Keulders Simpelveld

Geweldig klantvriendelijk en betaalbaar auto onderhoud!

Werner is een zéér kundige automonteur en heel klantvriendelijk. Heeft scherpe prijzen en altijd tijd voor een kop koffie.

Top bedrijf

Goede deskundigheid prijs kwaliteit prima

In een woord vakkundig

Garage keulders ( werner ) is gewoon top.

• Bereikbaarheid

Deskundig bedrijf met uitstekende en persoonlijke service.

Reparaties worden deskundig uitgevoerd en ook voor regulier onderhoud is dit een prima adres. Hier is de klant nog koning.

• Bereikbaarheid

zeer betrouwbaar en goede service

ik ga altijd tevreden weg,en zeer klantvriendelijk en goedkoper dan andere garage s en zeer deskundig.

• Bereikbaarheid

Prima ervaring. Op vakantie zagen we een leuke auto staan bij Keulders. Een proefrit kon geregeld worden en 2 dagen later aan het einde van de vakantie de auto kunnen ophalen. Nette 2de hands auto. Het verhaal bij de auto klopte en hebben zonder problemen naar huis gereden.

• Bereikbaarheid

Klantvriendelijk, goede service en bekwame en vriendelijke monteur!

• Bereikbaarheid

Klantvriendelijk, goede service. Ben heel tevreden

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, snel en deskundig!

Auto verkocht aan auto Keulders

Goede en vriendelijke service

• Bereikbaarheid

Bij dit bedrijf staan service, klantvriendelijkheid en deskundigheid hoog in het vaandel. Bovendien prima prijs/kwaliteit-verhouding in vergelijking met andere garages. En ook voor een betrouwbare occasion ben je hier aan het juiste adres!

• Bereikbaarheid

Werner heeft altijd een zeer vriendelijke en correcte houding, heeft een zeer goede vakbekwaamheid. Super service. Altijd aan te bevelen.

• Bereikbaarheid

Werner altijd vriendelijk correct en een fijn bedrijf

Over Auto Keulders

Auto Keulders is een jong bedrijf. Desondanks kunnen wij bogen op ruime en jarenlange ervaring met alle aspecten van auto-onderhoud en reparaties aan alle merken auto’s. Wij zijn APK-gecertificeerd en in het bezit van diverse diploma’s op het gebied van auto-elektronica. Om onze kennis op peil te houden volgen wij regelmatig aanvullende vakbekwaamheidscursussen. Zo blijven wij steeds op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de autobranche. Dat stelt ons in staat u van deskundig en eigentijds advies te voorzien. Wij beschikken over een goed geoutilleerde eigen werkplaats met universele diagnose-apparatuur alsook enkele merk specifieke diagnose interfaces.

Over Autoservice Totaal