Perfecte service..

Perfecte service.. zeer klantvriendelijk

volgens afspraak.

Prima uitgevoerd, e.e,a. volgens afspraak.

• Bereikbaarheid

Perfecte sevice en kennis van zaken

Prima geholpen zoals altijd

• Bereikbaarheid

Snelle service voor een goede prijs

Vakkundig en eerlijk

Ik kon vrij snel terecht voor een winterbeurt. Bij nadere inspectie moest er toch wat meer gebeuren aan mijn 8-jarige Citroen C. Dat kon nog dezelfde dag plaatsvinden.

• Bereikbaarheid

Enkele weken geleden voor het eerst bij deze garage geweest voor de apk. Hier zal ik in de toekomst zeker vaker komen. Veel plezier in het nieuwe pand

Top service!!

Een hele goede garage met een meer dan prima prijs/kwaliteit verhouding en een hele goede service.

Geweldige service!

Ieder jaar als ik hier weer kom voor mijn auto te laten keuren voor APK dan controleren ze alles goed. Laten ook op tijd weten als er iets is en vragen dan aan je wat je wilt doen en geven je ook goed advies. Dit is zeker een garage waar ik de komende jaren nog terug zal komen!

Uitstekend service

Alles wat onder beschreven staat was goed.

• Bereikbaarheid

Goed overleg en top werk, ik kan weer veilig de weg op!

APK, grote beurt en twee reparaties laten uitvoeren. Erg tevreden met het werk dat ze geleverd hadden en er werd goed overlegd wanneer er keuzes gemaakt moesten worden.

Zeer goede service

Hallo, Ik ben op correcte manier geïnformeerd en de service is prima uitgevoerd. Vriendelijke groet Maria Hanssen

Perfect.

Eerlijke uitleg voor reparatie, altijd een hartelijk welkom. Nette sevice als je een auto mee krijgt.

Deskundig en vriendelijk

Een deskundige, klantvriendelijke benadering.

Geweldige service

Eerlijk advies, snelle en goede service en voortijdige terugkoppeling over de kosten! Vriendelijke mensen! Zeer tevreden!

• Bereikbaarheid

Goede service tegen betaalbare prijs.

Na grote beurt en APK-keuring was zelfs de auto van binnen gestofzuigd.

Zeer goede service!

Erg snel en zeer vriendelijk geholpen. Mijn uitlaat maakte raar geluid, dus even langs gegaan om 11u. Meteen op de brug, prijsberekening waar goed naar gekeken werd wat het voordeligste was, en een uur later waren de onderdelen binnen, dus ik kon meteen mijn auto daar laten. Ik werd zelfs even weggebracht naar mijn plaats van bestemming. En om 16.30u was de auto klaar. Super service en zeer vriendelijk! Zelfs mijn automatten waren gestofzuigd!! Chapeau!

• Bereikbaarheid

Erg goed. Altijd prima behandeld. Van af get begin. Nooit probkemen. Geweldige behandeling.

• Bereikbaarheid

Prima service, erg te vreden.

Goed advies, prima service, vooraf prijsopgave die ook klopt, transparant. Prettig en vriendelijk geholpen, neemt de tijd voor goede uitleg en overleg.

Top autogarage

Veel ervaring, klant vriendelijk, goede service echt een aanrader.

• Bereikbaarheid

Goede communicatie, eerlijke prijs en goede voorlichting

Ik ben altijd zeer tevreden betreffende de omgang met de klant door Marcel (en zijn collega's). Ze geven goed eerlijk advies en hebben een goed luisterend oor naar de wensen van de klant.

Zeer tevrede

Goede garage

• Bereikbaarheid

Prima en eerlijke garage!

Prima garage waar de klant nog echt koning is. *klantvriendelijk. *denkt altijd met je mee. *open en altijd eerlijke communicatie, dus geen verrassingen achteraf. *vakmanschap. Zeker aan te raden!

• Bereikbaarheid

Er is altijd tijd en aandacht voor je vraag

Prima!

• Bereikbaarheid

Adequate goede service en reparatie

Snelle reparatie nadat artikel binnen was.

• Bereikbaarheid

Goed bedrijf werkt volgens afspraak en is vakkundig ook in Volvo.

Nog een jongere onder nemer met veel ambitie.Wens hem veel succes met zijn nieuwe garage.Is nu nog in aanbouw.

Over MP Autoservice

Mijn naam is Marcel Pijnenburg, eigenaar van MP Autoservice. Na jarenlang als eerste monteur en chef-werkplaats bij een grote merkdealer te hebben gewerkt, heb ik in juni 2014 de stap gezet om zelfstandig verder te gaan. In de ruime werkplaats zijn alle moderne faciliteiten aanwezig die noodzakelijk zijn voor het stellen van de juiste diagnose aan uw auto, jong of oud. Ik probeer u ten allen tijde een zo goed mogelijk advies te geven over het onderhoud en eventuele reparaties. Daarnaast overleg ik altijd met u over de uit te voeren reparaties zodat u niet voor verrassingen komt te staan als u de auto komt ophalen. Kwaliteit, eerlijkheid en service staan bij mij hoog in het vaandel.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.