
Eerlijk en transparant
Voor de 2e keer mijn service beurt van de mazda cx5 laten doen bij MP. Zeer vriendelijk personeel. Heldere communicatie en advies over het onderhoud. Eerst afstemmen en dan pas uitvoeren. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.
Beste Marcel, je moet me wel de kans geven om te reageren... Dat u geen kritiek kan ontvangen door mijn eerlijke review is jammer. De meeste mensen die kritiek hebben plaatsen geen review maar nadat ik 6 keer bij u ben geweest en 5 keer foute werkzaamheden en/of foute onderdelen zijn geplaatst hebben de lezers en klanten recht op mijn ware review. Eerlijk is eerlijk. 3 x teruggekomen voor slechte kwaliteit stabilisatie stangen of niet goed geplaatst, verkeerd plaatsen van interieur filters, ongevraagd bijvullen van onnodige vloeistoffen ( koelvloeistof zat tegen het maximum aan en nu boven het maximum!), ongevraagd vervangen van mijn kenteken bord houder, was zonder reclame, nu met uw reclame. Ik heb toestemming gegeven voor een bedrag wat me redelijk leek. Al was het 20 of 30 euro duurder dan had ik het ook geaccepteerd dus mij gaat 't niet om korting krijgen op de factuur. Mij gaat het om wat erna telefonisch is afgesproken. Uw monteur en ik hebben alle onderdelen benoemd maar hij heeft niet gesproken over bijvoorbeeld toevoegen van diverse vloeistoffen. Wat betreft uw veronderstelling van mijn contacten met andere garages zit u ook fout. Mijn contacten met de laatst 2 garages verliepen prima. Ik ben vorig jaar verhuisd en om 100 kilometers te rijden naar mijn oude garage vind ik iets te ver (ik ben van koop lokaal). En ja, ze zien me graag terugkomen na aankoop van een auto van 20.000 euro en de beurten daarna. Ik heb ook een veronderstelling over u. Dat u ‘gratis’ service biedt zoals stofzuigen en het vervangen van de kentekenplaat houder is onzin. Dat zit gewoon in het werkplaats uurtarief…..
Vriendelijke kundige medewerkers, inmiddels aangevuld met een derde topper. Mooie locatie. Ga zo door.
Goede en vriendelijke behandeling als klant. Verder eerlijk advies en zeer kundig bij aanbeveling wat gedaan moet worden.
Ik ben 3 keer terug geweest voor het vervangen van hetzelfde nieuwe onderdeel, verkeerd plaatsen van onderdelen, voeren overbodige niet gevraagde werkzaamheden uit. Vraag naar gedetailleerde werkzaamheden want ongevraagd toevoegen van benzine systeem reiniging van 25 euro is overbodig. Betaal niet direct maar vraag wat er allemaal op de factuur staat.
Hallo Toine, We vinden het ontzettend jammer dat u dit zover laat komen. Maar goed, ik ga er van uit dat lezers en daarbij klanten, ondanks uw onware review, onze werkwijze blijven waarderen. Onze no-nonsense-aanpak van openheid en eerlijkheid wordt gewaardeerd en daar wijken we dus niet van af. We hebben ook in uw geval gedaan wat besproken is, en waarvoor u gewoon toestemming hebt gegeven. Nu lijkt u zelfs van onze extra gratis service: het stofzuigen van het interieur, een slaatje te willen slaan, door een deel van het factuurbedrag terug te eisen. Deze omgang met uw garage is gewoonweg triest. Wij wensen u dan ook veel succes met het vinden van een (nieuwe?/oude?) garage. Echter: Gaat u met die garage om, zoals u met ons bent omgegaan, zullen ze u 'met open armen' ontvangen...
Nemen alle tijd om advies te geven en alles door te spreken, ook als je er geen verstand van hebt. Eerlijke communicatie en prijs!
Ik laat regelmatig mijn auto onderhouden bij MP en ik ben erg tevreden over de service. Professioneel, vriendelijk met extra tips en adviezen. Ik raad MO Autoservice zeker aan.
Bedankt voor de review!
Ik word gebeld met punten die kunnen/moeten worden gedaan.
Altijd goed en snel geholpen. Eerlijk en kundig.
Ik word vriendelijk te woord gestaan. Ze nemen de tijd voor een begrijpelijke uitleg met goed advies. Gewoon goed.
Goede service en advies
Eerlijk en goed advies voor een eerlijke en duidelijke prijs!! Zelfs de auto gestofzuigd!! Top!
Eerlijk en deskundig advies, geen verrassingen
mijn ervaring is altijd super positief. Snelle service, met een goede kwaliteit. Vakmanschap
werk wat geleverd wordt is gewoon af uitstekende service en geen verrassingen achteraf geeft direct een goed gevoel
Ondanks de drukke tijd werd ik snel geholpen bij een onverwacht probleem. Ook bij de reguliere servicebeurt werd ik perfect geholpen en werd er meegedacht. Erg vriendelijk en voorkomend behandeld, kortom prima service
Ze zijn kundig, vriendelijk en professioneel. Ze laten je van tevoren weten wat aan je auto moet gebeuren. De werkplaats zag er bijzonder schoon en geordend uit. Ik hoop dat ze nog lang blijven bestaan.
Hun staan je altijd te woord,helpen altijd gelijk als het kan, bellen bij een beurt altijd wat er nodig is of wat kan wachten Super service
Ik ben al 7 jaar vaste klant bij MP autoservice. Ooit op aanraden van vrienden mijn auto langsgebracht toen ik opzoek was naar een autogarage die mij wel het gevoel gaf te weten wat ze doen. Ook wanneer het even tegenzit communiceren beiden Marcels wat er gaat gebeuren en wat het plan is. Ook vooraf exact laten weten wat de kosten zijn ben ik erg blij mee. Misschien nog wel het allerfijnste is het oog voor detail. Beide heren zien al wat eraan gaat komen qua onderhoud, en ze hebben er nog nooit naast gezeten ;)
Ik moest mijn airco bijgevuld hebben. Mailtje gestuurd en een snelle en duidelijke reactie. Was binnen een paar dagen snel en goed geregeld.
Onlangs voor de eerste keer bij mp Autoservice geweest met mijn auto. Super service, duidelijk over de kosten en wat er moet gebeuren met de auto, je word netjes gebeld om te overleggen. Heel blij mee.
Ik ben zeer tevreden over de service van MP Autoservice. Vriendelijk personeel, duidelijke communicatie en snelle, vakkundige reparaties. Ze denken echt met je mee en hanteren eerlijke prijzen. Een garage die je met een gerust hart kunt vertrouwen.
Afspraak netjes nagekomen, goede prijs kwaliteit verhouding. vriendelijk
1 keer geweest en ik ga terug bij de volgende beurt
John F. Kennedylaan 225
5981 WZ Panningen
Mijn naam is Marcel Pijnenburg, eigenaar van MP Autoservice. Na jarenlang als eerste monteur en chef-werkplaats bij een grote merkdealer te hebben gewerkt, heb ik in juni 2014 de stap gezet om zelfstandig verder te gaan. In de ruime werkplaats zijn alle moderne faciliteiten aanwezig die noodzakelijk zijn voor het stellen van de juiste diagnose aan uw auto, jong of oud. Ik probeer u ten allen tijde een zo goed mogelijk advies te geven over het onderhoud en eventuele reparaties. Daarnaast overleg ik altijd met u over de uit te voeren reparaties zodat u niet voor verrassingen komt te staan als u de auto komt ophalen. Kwaliteit, eerlijkheid en service staan bij mij hoog in het vaandel.
De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.