Al een paar jaar klant. Marcel is eerlijk en betrouwbaar.

prima dienstverlening

auto weer tip top in orde

Heel goef

• Bereikbaarheid

Zoals ik vanaf mijn 1e bezoek gewend ben een méér dan prima service !!

Geeft zowel vooraf als tijdens werkzaamheden prima heldere én voor leek begrijpbare feedback met diverse opties en keuzes met uitgebreid voor en nadelen, zodat je als klant vervolgens in overleg keuze kunt maken

• Bereikbaarheid

Goede service en geen verrassing achteraf.

Precies weten waar je aan toe bent en overleg over punten welke direct moeten en welke nog uitgesteld kunnen worden.

Snel en goede service

Goed oplossing gericht

• Bereikbaarheid

Hier kun je altijd goed terecht!

Prima.

Afspraak is afspraak.

zeer goede service.

Je word netjes geholpen en er wordt duidelijk gecommuniceerd. je bent snel aan de beurt.

• Bereikbaarheid

Op tijd een afspraak gemaakt, meteen s ochtends op de hoogte gebracht van de te verwachten kosten. Geen Verrassingen achteraf. En auto zeer goed na gekeken.

• Bereikbaarheid

Service en vakmanschap prima!

Klantenservice, luisteren naar klant, goede terugkoppeling! Aan de auto die dingen doen die prima zijn voor één jaar én gericht op langerere gebruiksduur.

• Bereikbaarheid

Een garagehouder die zijn vak verstaat!

Pas nog een APK met een beurt laten doen. Marcel belde om te vertellen dat de airco ook waarschijnlijk toe was aan een beurt. Dat vind ik zo mooi, dat meedenken en even rustig overleggen. De prijs van het geheel wordt ook uitgelegd bij het overhandigen van de factuur. Kortom : een top garage!

• Bereikbaarheid

Prima service en goed advies

Er wordt altijd vooraf aan een reparatie contact opgenomen om de werkzaamheden en bijkomende kosten te bespreken zodat je nooit voor (onaangename) verrassingen komt te staan. Als het nodig is is er een leenauto ter beschikking.

Eerlijk en betrouwbaar

Eerlijk en betrouwbaar. Ik kan wel een review schrijven van 4 kantjes, maar deze 2 woorden zijn genoeg (Eerlijk en betrouwbaar)

Service is top !

Ik heb het volste vertrouwen in Marcel. Hij beoordeelt eerst of het daadwerkelijk nodig is om onderdelen te vervangen. Hij voert dus geen onnodige zaken uit. Indien nodig neemt hij telefonisch contact op. Een eerlijke en een kwalitatief goede ondernemer !

Super service

Ondanks mijn late aanmelding toch nog tijd genomen om auto te keuren en grote beurt. De kosten vallen super mee. En dan de klap op de vuurpijl....stap je in de auto, is die helemaal gestofzuigd. Super Marcel, ben een zeer tevreden klant.

• Bereikbaarheid

Klantvriendelijk, klantgericht en zeer behulpzaam!!!

Erg behulpzaam en betrokken. Daar spreekt vertrouwen uit!

• Bereikbaarheid

Alles verliep conform afspraak.

Ik ben goed geholpen tegen een betere en een beter betaalbare prijs dan bij de dealer.

• Bereikbaarheid

Zorgvuldig en kundig gemaakt bij deze garage

Duidelijk over te verwachten kosten, geen onnodige reparaties. Bij onverwachte kosten altijd overleg. Zorgvuldig en kundig. Met een goed gevoel de weg op in een auto die in onderhoud is bij MP Autoservice.

• Bereikbaarheid

Een autoservice bedrijf waar Vakmanschap en Service nog met hoofdletters geschreven wordt.

Weer een top ervaring gehad met Marcel van MP Autoservice. Een servicebedrijf waar je klantvriendelijk geholpen wordt en vooraf weet waar je aan toe bent. Je krijgt eerst een gedegen advies van wat noodzakelijk is en wat aan te bevelen is met daarbij een kostenoverzicht. Vervolgens wordt de auto gerepareerd, waarbij een woord een woord is en geen verassingen achteraf. Een absolute aanrader.

• Bereikbaarheid

Perfecte service voor de juiste prijs

Contact met MP Autoservice is prettig. Altijd snelle en goede service.

• Bereikbaarheid

Deskundig advies en er wordt goed werk geleverd.

Positief

• Bereikbaarheid

Zeer goede service tegen een betaalbare prijs

Marcel geeft goed advies, is deskundig, heeft schappelijke prijzen en denkt met je mee. Perfect adres voor regulier onderhoud & APK.

Over MP Autoservice

Mijn naam is Marcel Pijnenburg, eigenaar van MP Autoservice. Na jarenlang als eerste monteur en chef-werkplaats bij een grote merkdealer te hebben gewerkt, heb ik in juni 2014 de stap gezet om zelfstandig verder te gaan. In de ruime werkplaats zijn alle moderne faciliteiten aanwezig die noodzakelijk zijn voor het stellen van de juiste diagnose aan uw auto, jong of oud. Ik probeer u ten allen tijde een zo goed mogelijk advies te geven over het onderhoud en eventuele reparaties. Daarnaast overleg ik altijd met u over de uit te voeren reparaties zodat u niet voor verrassingen komt te staan als u de auto komt ophalen. Kwaliteit, eerlijkheid en service staan bij mij hoog in het vaandel.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.