Betrouwbaar en prijstechnisch ok

Altijd eerlijk. Nooit te duur. Alles bespreekbaar. En altijd koffie

• Bereikbaarheid

Garage met top service en nette prijzen

Auto weer voor de APK gebracht. Was weer snel geregeld, altijd goed contact en top service! Garage met nette prijzen. Al jaren meer dan tevreden.

Top Service!

Altijd vriendelijk en goede kennis van zaken!

Top bedrijf

Jeu heeft mij super geholpen,ik had de kleppendeksel en carterpan deksel pakking kapot,en er was een probleem met 1 verstuiver ook dat hebben ze super gemaakt

Over Garage van den Berg

Wij zijn een allround autobedrijf dat gespecialiseerd is in o.a onderhoud en reparatie van alle automerken. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor diverse occasions. Wij onderscheiden ons door uitstekende vakkennis, deskundig en bovenal eerlijk advies en snelle service tegen zeer gunstige prijzen ! Kom langs voor: APK keuringen (Klaar terwijl u wacht en Zonder afspraak) Onderhoud en Reparatie van alle automerken Kleine & Grote beurt Verkoop van nieuw en gebruikt van alle merken

Over Autoservice Totaal