Top bedrijf met vakbekwame personeel en uitstekende service!!

Snel en professioneel

Het bedrijf handelt zaken snel en professioneel af. Ik kan altijd terecht voor een afspraak. Als vaste klant is dit ontzettend handig.

Topservice en kwaliteit

Mijn eerste ervaring met NH was toen ik met pech door de wegenwacht naar een merkgarage was gebracht. Daar hoorde ik dat de (dure!) reparatie drie weken zou duren vanwege een bepaald onderdeel. Op aanraden van mijn zus nam ik contact op met NH. NH ging op zoek naar het onderdeel en kon mijn auto binnen vier dagen repararen! Ook was de reparatie hier goedkoper dan bij de andere garage. Sindsdien ben ik een trouwe en super tevreden klant van NH. Topservice!!

Uitstekend service.

Super tevreden met dit bedrijf.

Beste service

Met een wordt gewoon beste garage in Arnhem en omgeving Ik laat mijn auto hier met een goed gevoel achter voor onderhoudsbeurten en APK. Ontzettend aardig en behulpzaam personeel. Top!

Volledig betrouwbaar adres

Ik ben al jarenlang klant bij Autobedrijf NH. nu ongeveer 14 jaar. Ik vertrouw er volledig op vanwege de hoge reparatievaardigheden, de prijs is veel goedkoper dan op andere plaatsen waar ik mijn auto heb laten repareren. Ik ben helemaal tevreden met regelmatige reparaties of onderhoud elk jaar. Mijn auto en die van mijn vrouw zijn altijd onderweg. Nazir is altijd bereid mij te adviseren, elke keer als ik vraag naar de auto die ik wil kopen.

Top bedrijf, altijd eerlijk en betrouwbaar.

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf.

Niet zo best

Had een afspraak om 9.00 uur maar werd uren later pas geholpen. De auto was pas om half drie klaar. Dat was voor mij afzien om de tijd door te komen en het was nog koud ook. Waarom niet gebeld dat ik later kon komen? Ik kom tenslotte uit Dieren.

Excellent

Had my tyres changed to winter tyres. Got an appointment easily and the job was done quickly. Staff is always very friendly and helpful.

Snel, vakkundig en behulpzaam

Goede prijs/kwaliteit en mooie afspraken met bijna alle leasmatschapijen.

Koplampen weer als nieuw

De koplampen van mijn 18 jaar oude Audi TT waren dof en aan een opknapbeurt toe. Polijsten zou hiervoor een oplossing kunnen zijn. Ik kon snel terecht voor het polijsten en werd netjes en zeer vriendelijk geholpen. Het resultaat was uitstekend en de koplampen waren, gezien de leeftijd, weer erg netjes. De prijs was prima en scheelde de aanschaf van dure nieuwe koplampen.... Alles bij elkaar een zeer tevreden klant.

Ik had mij aangemeld met airco een probleem . Maar naar deskundig onderzoek blijkt de aanjager voor lucht niet goed meer te werken. Door dat vertrouwen in de deskundigheid had heb ik het meteen laten repareren.Airco bijgevuld nu geen problemen meer. Ga nog terug voor een deskundige poetsbeurt. Ga in de toekomst er weer heen . Top bedrijf!!

Zeer fijne service!

Ik ben super tevreden: fijn personeel, direct geholpen, nette prijs. Echt een aanrader!

Ik kom terug!

Gratis werd mijn auto opgehaald en eind van de middag weer teruggebracht. Werkzaamheden goed uitgevoerd. En de prijs was goed.

Apk + Grote beurt laten doen

Vriendelijke medewerkers en ik werd netjes gebeld door een medewerker om door te nemen wat moest gebeuren. Ik kon de auto eind van middag ophalen, dus leenauto/fiets niet hoeven gebruiken. De auto rijdt weer veilig en heerlijk. Goeie service!

Kwaliteit. Klantvriendelijk.

Ervaring, competenties, prima bedrijf.

Fijn bedrijf, vriendelijke receptionist, goed geholpen!

Voor het eerst bij NH geweest voor APK en kleine reparatie van mijn Volvo V70. Goed geadviseerd, keurige communicatie tussentijds, prettig geholpen. Daar ga ik zéker volgende keer weer heen.

Top garagebedrijf

Ik kom er nu een jaar of 5 eerst nog op het oude adres de straat er achter en nu op het nieuwe adres wat mooi ruim oogt. Mooie nette garage goed opgezet en met eerlijke mensen, ze kijken de auto altijd na ook als je voor iets anders komt krijg je een advies mee, niks moet alles alleen met overleg en dat doen ze heel goed. Goede duidelijke prijs afspraak passend binnen het budget. Of uitstellen tot een maandje er na. De keus ligt bij de klant en dat doen ze heel goed

Supergarage

Vriendelijke, eerlijke, vakbekwame mensen! Goede tarieven,...

Uitmuntend

Ik kende deze grage niet. Voor een aankoopkeuring geweest. Wat een geweldige service. Zeer vakkundig en goede snelle service. Complimenten!

Top garage en service!

Hele fijne en aardige mensen. Top service! Zijn altijd open en eerlijk ook als er niks mis is met de auto. Prijzen zijn ook goed. Ik heb zelf wat garages versleten maar ben altijd bij deze garage gebleven. Niks negatiefs over te zeggen. Aanrader!

Uitstekend.

Kom er al jaren en nooit problemen gehad. Men belt je als er een reparatie moet gebeuren en geven aan wat de prijs is. Nooit klachten gehad na een reparatie of wat ook. Hoop naar tevredenheid nog jaren daar te komen. De mensen zijn daar correct en vriendelijk.

Fantastische service!

De motor van mijn Subaru Forester uit 2002 liep al 2 dagen slecht en hield er tijdens het parkeren mee op. Ook niet meer te starten. Op internet Autobedrijf NH gevonden en die zorgde er voor dat de auto werd opgehaald door een sleepbedrijf. De bobine bleek stuk en ook wat zekeringen. Het heeft 2 dagen geduurd voor de problemen opgelost konden worden. De monteur moest hier schema’s voor opvragen om een goede diagnose te kunnen stellen. Alles bij elkaar voor nog geen 390 euro, incl sleepkosten. Ze maken echt waar wat op hun website staat vermeld. Echt een topbedrijf met zeer kundige en vriendelijke medewerkers. Een aanrader dus!!!!

kwaliteitsgarage

een zeer goede garage met vakmensen die weten wat ze moeten doen. De mensen nemen de tijd voor je en de auto.