Geweldige vakmensen met een bijzonder hart

Ik weet het, het is niet zo, maar bij heel veel garages die ik bezocht heb in het verleden, kreeg ik toch vaak het gevoel dat ze meer deden dan noodzakelijk was om een hogere factuur te kunnen schrijven. Dit is totaal niet het geval bij deze garage. Wat een bijzonder aardige mensen. Volkomen betrouwbaar. Ze hebben mij nog nooit teveel laten betalen. Sterker nog, voor een voor hen kleine ingreep rekenen ze some helemaal niets. Hoort bij de service denk ik.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ben al bijna 10 jaar klant bij autobedrijf Nh service is top..vriendelijk personeel met goede ervaring hoe je met klanten moet om gaan..je kunt er altijd terecht ook voor spoed..en nooit te duur zo als andere garages..top!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Lekkage automatische versnellingsbak vakkundig en voor een zeer schappelijke prijs opgelost, fantastisch dat de garage mijn vrouw naar haar werk hebben gebracht en weer opgehaald. Dit is mijn garage!!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik ben nu 2 jaar bij deze auto bedrijf en ik blijf bij hun komen ivm hoe vriendelijk ze zijn en ook hoe hartelijk ze zijn .ondanks druk bij deze bedrijf komt de eigenaar tocht even helpen ik zou altijd bij hun blijven komen gelooft me maar ze zijn ook niet eens duur ook bij reparatie bel ze jou altijd eerst .

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima service werd direct geholpen\r\nBij andere bedriven kon ik pas over een week terecht.\r\nEcht fantastisch,\r\nVriendelijk en bekwaam personeel

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf NH garage is mijn aller betrouwbare en klantvriendelijk personeel die ik mee maakt .Ik beveel iedereen deze garaga aan is TOP.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer vakkundig en proffesionele manier van werken, ze denken in oplossingen. Ik ben Heel tevreden over hun service

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Autobedrijf NH ervaar ik als een buitengewoon prettig, deskundig en goed georganiseerd bedrijf.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Pas geweest voor nieuwe banden. Werkelijk, supersnel geregeld en een geweldige prijs. je hebt nooit het gevoel dat je ongelegen komt, het zijn vriendelijke mensen waar veel garages nog van kunnen leren. De klant staat voorop en dat merk je in alles. Ook de koffie is goed hier. Super!!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 5 jaar klant. Zeer tevreden. Klantvriendelijk, kundig en erg behulpzaam. Oude vertrouwde klantgerichtheid.\r\nJe weet voor je de rekening krijgt waar je aan toe bent.\r\nAlle medewerkers hebben deze gedrevenheid om je als klant te ontzorgen.\r\n

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service. Hier staat de klant echt voorop. Je voelt de betrokkenheid.\r\n\r\nJe weet waar je aan toe bent voordat je de rekening krijgt.\r\nMen denkt met je mee om kosten laag te houden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zij hebben een goede service en bieden een redelijke prijs

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al meer dan 5 jaar mijn vaste garage, altijd perfect geholpen en met een tevreden gevoel weggereden. Waar je bij andere garages je hart moet vasthouden bij de offertes, is het hier, zonder uitzondering, iedere keer weer een meevaller. Daarnaast ben ik erg te spreken over de eigenaar en zijn medewerkers, werken met passie voor hun vak en zullen je auto behandelen alsof het hun eigen is.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede service! Betrouwbare dienstverlening. 2 auto\'s in onderhoud. Altijd tevreden!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Het bedrijf staat voor een goede service en kwaliteit.\r\nJe kunt er met alle problemen terecht voor de.auto en komen altijd hun afspraken na.\r\nSinds jaren ben ik een tevredene klant bij Autobedrijf NH.\r\n

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goede prijs kwaliteit, vriendelijk personeel

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een goede, eerlijke garage met een uitstekende service!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij wilden een jonge tweedehands auto bij een ander bedrijf kopen en - last minute - een aankoopkeuring laten doen bij Autobedrijf NH. Het was geen enkel probleem om ad hoc op de drukke zaterdag langs te komen, waarbij de auto uitgebreid werd gecontroleerd en (ook rijdend) getest. Zeer vriendelijk en sympathiek, vakkundig, een groot gevoel van vertrouwen en snel:dat is wat je als klant zoekt bij een garagebedrijf. En dat vind je allemaal bij Autobedrijf NH!!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sinds een aantal jaren ben ik een zeer tevreden klant bij Autobedrijf NH. Ze zijn vakkundig, vriendelijk en snel. Tevens leveren ze een zeer goede service en kwaliteit. \r\nIk kan iedereen autobedrijf NH van harte aanbevelen!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nette bedrijf met vriendelijke personeel. Al jaren een tevreden klant. De prijskwaliteit en deskundigheid vind je nergens zo goed als bij NH.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Sneller service klant vriendelijk en ze staan altijd voor je klaar wij komen er al jaren ik raad ze iedereen aan

Over Bosch Car Service NH

Filter op Taal