Positief verrast!

Na mijn bezoek was ik positief verrast. Erik en Nick denken goed met je mee en komen met open en eerlijk advies. Ondertussen al meerdere malen van hun vakkundigheid gebruik gemaakt. Zeker een aanrader om hier eens langs te gaan!

Top service om de hoek

Altijd vriendelijk. Kan er altijd snel terecht. Goede service. Buurman bedankt!

Beter kan niet!

Al jaren een zeer goede samenwerking. Wij komen met al onze voertuigen (+- 15) bij deze garage. Ze denken met je mee, zijn eerlijk, vakbekwaam en hebben altijd een passende oplossing. Aan iedereen aan te bevelen.

Over Autobedrijf Hompes

Om ervoor te zorgen dat uw auto 100% betrouwbaar is en in topconditie blijft, is het nodig dat er, naast de Algemene Periodieke Keuring (APK), regelmatig met een vakkundig oog naar gekeken wordt. Hiervoor bent u bij ons op het juiste adres!

Over Autoservice Totaal