Sinon & Claus zijn de Toppers

Komen afspraken na. Bij pech wordt direct actie ondernomen. Prijs/kwaliteit is goed. Personeel is prettig. Kopje koffie op zijn tijd. Toppers bedankt.

• Bereikbaarheid

Aanrader om je Volvo daar in onderhoud te geven!

Prettige automonteurs die verstand hebben van Volvo en andere merken, Prettig geholpen en de koffie als je moet wachten is altijd bruin!

Deskundig en vriendelijk

Zeer deskundig en vriendelijk

• Bereikbaarheid

top garage, goede service en bekwaam

Kom er al jaren, service en kwaliteit blijven top goed, denken mee, geven ook uitstekende telefonische ondersteuning onderweg bv in de vakantie bij storingen.

• Bereikbaarheid

Uitstekende service, bijzonder persoonlijk contact

Dennis en Marcel kennen hun klanten persoonlijk, als ik bel hoef ik nooit uit te leggen wie ik ben en welke auto ik heb. Bij (onverwachte) mankementen bellen ze altijd op en vertellen eerlijk of de reparatie noodzakelijk is, dan wel kan worden uitgesteld. Ook krijg ik de keuze om sommige onderdelen (zoals bijv. achterlicht) ergens anders te kopen als het daar goedkoper is Al met al: precies de service die bij mij past, zoals het hoort

• Bereikbaarheid

Voor mij niks aan veranderen prima zo

Klantvriendelijk

Er word gedacht aan de behoeftes van de klant en niet naar het bedrijf. Meedenkend denkvermogen hebben het personeel van Claus en Sinon

Grote beurt

Prima verlopen grote beurt. We kunnen weer vooruit als een zonnetje. Ook heel fijn dat de auto voor de middag nog klaar was. Tip: Een extra service zou kunnen zijn het laden van onze hybride auto bij afname van een service beurt.

Eerlijk, betrouwbaar en meedenkend

Wat een fijne garage is dit! Altijd meedenkend naar de beste oplossing, zeer kundige professionals, topteam!!

• Bereikbaarheid

Als jaren tevreden klant. - Denkt mee, heldere communicatie, scherpe prijzen en prettig in de omgang. -

Super service

Het is super dat je een deskundig advies krijgt en ook naar wens geholpen wordt. Ook de prijs/kwaliteit is wat ik er van verwacht. Een aanrader

Uitstekende vakbekwame service

Deze mensen hebben verstand van Volvo's, dus heen gaan.

• Bereikbaarheid

Goede service en afspraak is afspraak. Prima en betrouwbaar!

Altijd goed , betrouwbaar en flexibel.

• Bereikbaarheid

altijd goed advies, vakkundige reparatie en snel geholpen!

kom sinds jaren met mijn trouwe Volvo 245 ('86) bij Claus en Sinon. Zo'n klassieker kan alleen blijven draaien als ie het juiste onderhoud en reparatie krijgt; en daar ben ik bij deze mannen aan het juiste adres. er wordt meegedacht, geadviseerd, gesleuteld en gerepareerd; dus niet alleen onderdelen uitwisselen maar wat kapot is nog echt herstellen! dat ervaar ik als klasse autobedrijf.

• Bereikbaarheid

Fijne garage met kundige monteurs

Snelle service

Goed en snel het probleem aan mijnnauto verholpen . Top

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, professioneel en denken goed met je mee.

Zeer prettig

Betrouwbaar, goed en betaalbaar

Vriendelijke medewerkers. Altijd bereikbaar. Goed en eerlijk advies. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Geweldige service

Het lijkt wel of ik weer in een nieuwe auto rij.

• Bereikbaarheid

deskundig en gastvrij en vriendelijk

deskundig, vriendelijk en gastvrij

• Bereikbaarheid

Ook goede after sales service

Goed benaderbaar, flexibel en vriendelijk. Ik werd als nieuwe klant serieus genomen. Er werd de tijd genomen om in te schatten wat er moest gebeuren en ze denken met je mee. Daarbij hebben ze de reparatie keurig uitgevoerd op een kleinigheid na. Hiervoor moest ik even terug, maar gelukkig kon ik snel terecht en kreeg ik een leenauto mee.

Gewoon goed en betrouwbaar

Nette zaak fijne mensen en goede kwaliteit Overleg bij kosten Zo hoort het maar helaas werkt niet iedereen zo

• Bereikbaarheid

gerepareerd maar moest wel veel geduld hebben

ik heb mijn xc70 3.2 op lpg begin september 2023 helaas bij C&S moeten laten afleveren. reageerde niet meer op gaspedaal. Afhankelijk van oorzaak werd dit wel een zoekplaatje want eerst bekabeling controleren om oorzaak te achterhalen, Dat was niet direct een probleem als het voor de kerst maar klaar was. Helaas werd ik tijdens het zoeken naar oorzaak niet op hoogte gehouden van voortgang of wanneer er tijd was om er aan te werken. Hier heb ik steeds zelf achteraan moeten bellen of ben langs gegaan. Dit heeft uiteindelijk tot 11 April 2024 geduurd. Dus uiteindelijk wel opgelost maar informatie verschaffen over voortgang ontbreekt. # verbeterpuntje.

Vakmanschap en goede service

Bij Claus & Sinon denken ze met je mee, hebben kennis van zaken en zijn klantvriendelijk.

• Bereikbaarheid

klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

Geven goed advies en geen "verrassingen" achteraf. Zeer tevreden.

Lange Beijerd 14

5431 SJ Cuijk

Over Claus & Sinon

Wheelerdealer is een RDW erkend autobedrijf dat zich voor u onder andere richt op de verkoop van gebruikte auto's, met als specialiteit Volvo. Tevens zorgen wij voor reparaties en onderhoud aan uw auto.

Over Autoservice Totaal