gerepareerd maar moest wel veel geduld hebben

ik heb mijn xc70 3.2 op lpg begin september 2023 helaas bij C&S moeten laten afleveren. reageerde niet meer op gaspedaal. Afhankelijk van oorzaak werd dit wel een zoekplaatje want eerst bekabeling controleren om oorzaak te achterhalen, Dat was niet direct een probleem als het voor de kerst maar klaar was. Helaas werd ik tijdens het zoeken naar oorzaak niet op hoogte gehouden van voortgang of wanneer er tijd was om er aan te werken. Hier heb ik steeds zelf achteraan moeten bellen of ben langs gegaan. Dit heeft uiteindelijk tot 11 April 2024 geduurd. Dus uiteindelijk wel opgelost maar informatie verschaffen over voortgang ontbreekt. # verbeterpuntje.

Vakmanschap en goede service

Bij Claus & Sinon denken ze met je mee, hebben kennis van zaken en zijn klantvriendelijk.

• Bereikbaarheid

klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

Geven goed advies en geen "verrassingen" achteraf. Zeer tevreden.

Vriendelijk en betrouwbaar

Fijne, betrouwbare service en advies

Specialist

Om de hoek, een Volvo specialist met hart voor het vak... en voor Volvo. Vriendelijke en behulpzame medewerker bracht samen met mij de werkzaamheden in kaart mét prijsindicatie en tijdplan. Aangenaam verrast wat zij voor mijn oude beestje betekenen konden, zelfs de kwaaltjes die ik voor lief nam, opgelost voor een goede prijs! Niet alleen maar voor Volvo rijders maar voor iedereen die APK of onderhoud van zijn/haar voertuig wenst zo werd mij verteld. Blij met deze mensen!

altijd goed

Als vanouds een ontspannen en menselijke benadering en zeer deskundig

Wederom prima geholpen!

Ze weten waar ze over praten en hebben mij goed geadviseerd.

Als vanouds!

Top bedrijf. Jammer dat ze niet in Nijmegen zitten!

• Bereikbaarheid

Snelle en goede service en heldere communicatie.

De problemen met mijn auto zijn deskundig opgelost en tussendoor werd contact opgenomen, zodat ik zelf een beslissing kon nemen over een aanvullende reparatie. Erg netjes.

helemaal goed!

Autobedrijf Claus & Sinon is ook voor de oudere Volvo een prima adres voor onderhoud en reparatie. Snel, vakkundig en betaalbaar werd mijn Volvo 245 gerepareerd met heldere uitleg. Wat me vooral aanstaat is dat onderdelen deskundig worden gerepareerd als dat mogelijk is; dus niet alleen onderdelen vervangen maar ook herstellen. dat maakt Autobedrijf Claus en Sinon voor mij helemaal goed! Ook voor leden van het Volvo 240-260 Register en de Volvo 700 Vereniging is de jaarlijkse sleuteldag bij Claus en Sinon altijd een succes en een gezellige leerzame dag. Het aanhaalmoment (koffieklets/bandentrapavond) bij CLaus & Sinon afgelopen maandag was een gezellige ontmoeting tussen rijders van het bekende Zweedse merk!

• Bereikbaarheid

Fijne, duidelijke en goede service

Fijne, duidelijke en goede service.

Goed Vakmanschap en prettig klantgericht

Flexibel, prettig, kwaliteit.

Vertrouwenwekkend

Als nieuwe klant kan ik zeggen dat ik wel vertrouwen heb in de deskundigheid van de monteurs. Het kleinschalige spreekt me wel aan . Het overleg voordat reparaties worden verricht stel ik zeer op prijs.

Vakkundig en vriendelijk team

Grote beurt en nieuwe banden voor mijn v 50, fijn bandenadvies en de service kon ook gecombineerd met een ruit reparatie.

Deskundig / klantvriendelijk

Als altijd een deskundig advies, goede service en vriendelijke medewerkers en eerlijk berekende kosten.

Topgarage!

Vakmanschap en fijne mensen, wat wil je nog meer?

Alles klopt

Topgarage, mensen met een passie voor het vak. Leveren kwaliteit en blijven ook nog eens betaalbaar. Kom er niet voor niets al meer dan 10 jaar!

Fijn bedrijf

Vriendelijke behulpzaam personeel

• Bereikbaarheid

Top-garage met kennis, kunde en hartelijkheid

Al sinds jaar en dag zorgen Dennis en Johan prima voor al mijn voertuigen.

• Bereikbaarheid

Echt een geweldige garage, top service

Een dikke 10, geweldige garage, vriendelijk en kundig personeel. Top service.

• Bereikbaarheid

Deskundig advies en goede service

Altijd goed overleg wat er moet gebeuren. Wat er echt moet en wat vooruit geschoven kan worden.

Deskundig, betrouwbaar, meedenkend

Ik laat al jaren mijn auto in het volste vertrouwen hier onderhouden door uiterst deskundige en prettige vakmensen!

Goed en snel geholpen

Je word netjes behandeld ze zijn eerlijk en je word goed geholpen

Volvo specialist aanrader

Hier wordt je altijd fijn geholpen met je Volvo . De Volvo is mijn kindje .dus goed in onderhoud bij Claus&Sinon , Ik ben heel blij met deze garage! De koffie smaakt er erg goed .

gewoon een prima bedrijf

gewoon een prima bedrijf

Over Claus & Sinon

Wheelerdealer is een RDW erkend autobedrijf dat zich voor u onder andere richt op de verkoop van gebruikte auto's, met als specialiteit Volvo. Tevens zorgen wij voor reparaties en onderhoud aan uw auto.

Over Autoservice Totaal