Uitstekende vakbekwame service

Deze mensen hebben verstand van Volvo's, dus heen gaan.

• Bereikbaarheid

Goede service en afspraak is afspraak. Prima en betrouwbaar!

Altijd goed , betrouwbaar en flexibel.

• Bereikbaarheid

altijd goed advies, vakkundige reparatie en snel geholpen!

kom sinds jaren met mijn trouwe Volvo 245 ('86) bij Claus en Sinon. Zo'n klassieker kan alleen blijven draaien als ie het juiste onderhoud en reparatie krijgt; en daar ben ik bij deze mannen aan het juiste adres. er wordt meegedacht, geadviseerd, gesleuteld en gerepareerd; dus niet alleen onderdelen uitwisselen maar wat kapot is nog echt herstellen! dat ervaar ik als klasse autobedrijf.

Top service

Fijne garage met kundige monteurs

Snelle service

Goed en snel het probleem aan mijnnauto verholpen . Top

• Bereikbaarheid

Vriendelijk, professioneel en denken goed met je mee.

Zeer prettig

Betrouwbaar, goed en betaalbaar

Vriendelijke medewerkers. Altijd bereikbaar. Goed en eerlijk advies. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Geweldige service

Het lijkt wel of ik weer in een nieuwe auto rij.

• Bereikbaarheid

deskundig en gastvrij en vriendelijk

deskundig, vriendelijk en gastvrij

• Bereikbaarheid

Ook goede after sales service

Goed benaderbaar, flexibel en vriendelijk. Ik werd als nieuwe klant serieus genomen. Er werd de tijd genomen om in te schatten wat er moest gebeuren en ze denken met je mee. Daarbij hebben ze de reparatie keurig uitgevoerd op een kleinigheid na. Hiervoor moest ik even terug, maar gelukkig kon ik snel terecht en kreeg ik een leenauto mee.

Gewoon goed en betrouwbaar

Nette zaak fijne mensen en goede kwaliteit Overleg bij kosten Zo hoort het maar helaas werkt niet iedereen zo

• Bereikbaarheid

gerepareerd maar moest wel veel geduld hebben

ik heb mijn xc70 3.2 op lpg begin september 2023 helaas bij C&S moeten laten afleveren. reageerde niet meer op gaspedaal. Afhankelijk van oorzaak werd dit wel een zoekplaatje want eerst bekabeling controleren om oorzaak te achterhalen, Dat was niet direct een probleem als het voor de kerst maar klaar was. Helaas werd ik tijdens het zoeken naar oorzaak niet op hoogte gehouden van voortgang of wanneer er tijd was om er aan te werken. Hier heb ik steeds zelf achteraan moeten bellen of ben langs gegaan. Dit heeft uiteindelijk tot 11 April 2024 geduurd. Dus uiteindelijk wel opgelost maar informatie verschaffen over voortgang ontbreekt. # verbeterpuntje.

Vakmanschap en goede service

Bij Claus & Sinon denken ze met je mee, hebben kennis van zaken en zijn klantvriendelijk.

• Bereikbaarheid

klantvriendelijk en deskundig bedrijf.

Geven goed advies en geen "verrassingen" achteraf. Zeer tevreden.

Vriendelijk en betrouwbaar

Fijne, betrouwbare service en advies

Specialist

Om de hoek, een Volvo specialist met hart voor het vak... en voor Volvo. Vriendelijke en behulpzame medewerker bracht samen met mij de werkzaamheden in kaart mét prijsindicatie en tijdplan. Aangenaam verrast wat zij voor mijn oude beestje betekenen konden, zelfs de kwaaltjes die ik voor lief nam, opgelost voor een goede prijs! Niet alleen maar voor Volvo rijders maar voor iedereen die APK of onderhoud van zijn/haar voertuig wenst zo werd mij verteld. Blij met deze mensen!

altijd goed

Als vanouds een ontspannen en menselijke benadering en zeer deskundig

Wederom prima geholpen!

Ze weten waar ze over praten en hebben mij goed geadviseerd.

Als vanouds!

Top bedrijf. Jammer dat ze niet in Nijmegen zitten!

• Bereikbaarheid

Snelle en goede service en heldere communicatie.

De problemen met mijn auto zijn deskundig opgelost en tussendoor werd contact opgenomen, zodat ik zelf een beslissing kon nemen over een aanvullende reparatie. Erg netjes.

helemaal goed!

Autobedrijf Claus & Sinon is ook voor de oudere Volvo een prima adres voor onderhoud en reparatie. Snel, vakkundig en betaalbaar werd mijn Volvo 245 gerepareerd met heldere uitleg. Wat me vooral aanstaat is dat onderdelen deskundig worden gerepareerd als dat mogelijk is; dus niet alleen onderdelen vervangen maar ook herstellen. dat maakt Autobedrijf Claus en Sinon voor mij helemaal goed! Ook voor leden van het Volvo 240-260 Register en de Volvo 700 Vereniging is de jaarlijkse sleuteldag bij Claus en Sinon altijd een succes en een gezellige leerzame dag. Het aanhaalmoment (koffieklets/bandentrapavond) bij CLaus & Sinon afgelopen maandag was een gezellige ontmoeting tussen rijders van het bekende Zweedse merk!

• Bereikbaarheid

Fijne, duidelijke en goede service

Fijne, duidelijke en goede service.

Goed Vakmanschap en prettig klantgericht

Flexibel, prettig, kwaliteit.

Vertrouwenwekkend

Als nieuwe klant kan ik zeggen dat ik wel vertrouwen heb in de deskundigheid van de monteurs. Het kleinschalige spreekt me wel aan . Het overleg voordat reparaties worden verricht stel ik zeer op prijs.

Vakkundig en vriendelijk team

Grote beurt en nieuwe banden voor mijn v 50, fijn bandenadvies en de service kon ook gecombineerd met een ruit reparatie.

Bedrijfsgegevens

Lange Beijerd 14

5431 SJ Cuijk

[email protected]

Over Claus & Sinon

Wheelerdealer is een RDW erkend autobedrijf dat zich voor u onder andere richt op de verkoop van gebruikte auto's, met als specialiteit Volvo. Tevens zorgen wij voor reparaties en onderhoud aan uw auto.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.