Vakkundig . Werkt volgens gemaakte afspraken.Zeer schoon en opgeruimd bedrijf.

• Bereikbaarheid

Top auto\'s en goede reparaties

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Airco werkt niet naar behoren.Klepje vervangen,kosten 85 euro en de airco werkt nog steeds niet goed.Heeft de airco bijgevuld. Nog eens 115 euro. Resultaat...airco werkt nog steeds niet.Weer terug gegaan met deze klacht. Kregen we te horen, dan is hij misschien lek!! We konden hem opnieuw laten bijvullen ( op onze kosten) en dan zou hij kijken of er een lek was.Garantie??? Nop

• Bereikbaarheid

Beste Op de reactie die u plaatst deel ik het volgende mede de eerste reparatie heeft niks met de werking van de airco te maken dit was een verdeelklep en deze was naar alle tevredenheid gerepareerd en werkt nog steeds goed voor de 85 euro die u mij hiervoor betaalde. dus in mijn ogen een ongegronde klacht verder zegt u dat de airco niet werkt maar na controle blijkt deze wel te werken alleen valt deze soms uit en blaast hij weer warme lucht dus ook deze klacht is in mijn ogen niet terecht omdat de airco wel degelijk werkt. ik heb ook erbij verteld dat het probleem waarschijnlijk aan de airco compressor ligt, maar u zou eerst met uw man erover praten en om dan op deze manier te reageren is erg onterecht! Er kon ook telefonisch contact op genomen worden zodat ik een diagnose kon stellen maar helaas liet u mij die kans onbenut

Snelle service voor een goede prijs

• Bereikbaarheid

Staat altijd klaar en superservice en vakmanschap en vooral niet te duur.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Bereikbaarheid

Zeer tevreden altijd goede communicatie.

Over Andre Autoservice

André Autoservice is een eenmansbedrijf gespecialiseerd in Banden, Reparaties en in & verkoop van Auto's Het bedrijf is opgericht in 2007