Betrouwbaar adres, denken met de klant mee en je wordt vriendelijk en respectvol te woord gestaan

Altijd uitstekend geholpen. De beste garage die ik heb gehad (heb toch wel een aantal in de loop der jaren georobeerd)

Snel geholpen

Snel en goede service

Goede service en je kan meestal meteen terecht

Goede service en je kan meestal meteen terecht

• Bereikbaarheid

Stonden klaar toen ik echt hulp nodig had

Mijn vakantie zou in duigen gevallen zijn als ik niet zo snel geholpen was.

• Bereikbaarheid

Helder wat ik kon verwachten

Motor van mijn camper laten vervangen. Vooraf duidelijke uitleg over de mogelijkheden, kosten en duur. Netjes gebeld toen ze gingen starten en de motor binnen hadden. Volgens afspraak klaar en goede nazorg. De afspraak gemaakt ok na de vakantie langs te komen voor een controle.

Vertrouwd

Prettige en vriendelijke medewerkers. Er wordt vooraf goed doorgesproken wat er gedaan moet/mag worden, De zaken die mij als bestuurder aan de auto opvalt worden ook genoteerd. Ik vind het verder een nette.schone garage, goede kwaliteit en alles onder 1 dak.

Het is gewoon goed.

Prima garage met goede service.

• Bereikbaarheid

Gewoon een heel fijne garage, zonder nonsens en poespas.

Als ik mijn autootje bij Wouda ophaal, ben ik altijd weer tevreden met de reparatie, service beurt en dit keer de Apk. Ze rijdt weer als een zonnetje. Erg prettig!

• Bereikbaarheid

Goed en netjes geholpen, professioneel bedrijf geeft goed service. Kom zeker weer terug.

• Bereikbaarheid

Goed en snel zoals altijd

Auto op afgesproken tijd ingeleverd en na 3 kwartier klaar. Onderhoud en banden vervangen zoals afgesproken.

Vriendelijk - goede service - altijd goed geholpen

Vriendelijk - goede service - altijd goed geholpen

Vriendelijk personeel!

• Bereikbaarheid

Geweldig, eerlijk open en goede service

Mijn complimenten aan Wouda Assendelft, APK geheel uitgevoerd, netjes gebeld met wat er precies stuk was. Later bleek dat er iets niet stuk was en ze melden dit netjes en werd niet in rekening gebracht. Mijn complimten voor de eerlijkheid en de service. Vandaar: geweldig, eerlijk open en een goede service. Een echte aanrader. Tot volgend jaar!

• Bereikbaarheid

No nonsens garage die je geen poot uitdrukt.

Garage is eerlijk en probeer geen slaatje te slaan uit een apk zoals veel andere garages. Goeie snelle service, en handige leenfiets. Geven advies waar nodig.

Alles werd duidelijk van te voren aangegeven

Alles werd duidelijk van te voren aangegeven

• Bereikbaarheid

Super goed en snel geholpen

Opeens was mijn accu van mijn auto leeg en stond ik stil. Snel Wouda gebeld en kwamen nog snel na sluitingstijd mij helpen. Nu bleek de dynamo stuk. Ik kreeg een nieuwe accu in de auto zodat ik nog naar huis kon rijden, en kon ik de volgende dag meteen bij hun terecht voor een nieuwe dynamo. Wat een service en snel geholpen.

• Bereikbaarheid

Snel, vriendelijk en deskundig.

Auto was mooi op tijd klaar.

• Bereikbaarheid

Een goede klant vriendelijke service.

Gewoon een top garage

Altijd goed advies en goede service

Uitstekende snelle service

Problemen met koelvloeistof. Zeer snel en vakkundig de reparatie uitgevoerd.

Toppers!

Je wordt altijd keurig te woord gestaan. Netjes gebeld met de "uitslag" en wat te doen. De prijzen zijn normaal en je hebt je auto snel weer terug.

• Bereikbaarheid

Ik heb al heel lang een goede relatie met Rene

Goed en aanbevelingswaardig.

• Bereikbaarheid

Niet wat ik ervan gehoopt en verwacht had

Brandstofpomp was kapot door sluiting in de zekeringkast. Kan gebeuren, hoewel de brandstofpomp nog geen 3 maanden oud was. Goed dat gevonden werd wat de oorzaak was. Een oude auto met een peperdure reparatie is niet wat je wilt. Meedenken dus met de klant om een goedkopere oplossing te vinden. Helaas. Ik heb een andere garage gebeld en advies gevraagd en die kwam met een alternatief dat mij zo'n €350,- scheelde. Dat werd na het belletje van deze garage overgenomen. Na de reparatie deed mijn achterruitenwisser het niet meer, die het daarvoor nog wel deed. De chatfunctie van de app wordt blijkbaar niet gebruikt, want na vier dagen was er nog niet gereageerd op mijn vraag daar. Zet 'm dan uit...

Super service

Een hele goede en snelle service. Echte vakmensen. Zeker aan te raden!

Fantastisch!!*

Klantvriendelijk, oplossingsgericht, echtheid en oprechtheid! Zeer prettig en fijne ervaring! Prijs naar prestatie!

Over WOUDA Assendelft

Bij Wouda Assendelft staan we voor kwaliteit, service en scherpe prijzen. Als partner van de ANWB Wegenwacht en lid van de BOVAG staan wij garant voor merkonafhankelijk auto-onderhoud en helpen wij jaarlijks vele gestrande automobilisten. Wij verwelkomen u graag met een kopje koffie. Tot snel!

Over Autovakmeester