Prima service, vriendelijk, goede prijs

Fijne ervaring, alles netjes geregeld, prima leenauto, en een zeer meevallende rekening.

Zeer goede service

Zoals altijd worden afspraken goed nagekomen ,werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd door het team van Henri Akkerman.

Top service!

De service en de communicatie naar de klant toe zijn top! Hele vriendelijke mensen!

Storingen worden snel opgelost

• Bereikbaarheid

Top bedrijf, meedenken met de klant

We hadden onze auto laat aangemeld voor de APK door verdrietige dingen, jullie hebben het nog voor ons tussendoor kunnen regelen!! Heel blij mee!!

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Goede snelle service, klant vriendelijk

Er word geluisterd naar wens van de klant, en denkt mee voor de beste optie.

• Bereikbaarheid

Het feit dat ze mijn apk ertussendoor wilden doen zegt genoeg

Ik ben zeer tevreden over het autobedrijf Goede service snel en adequaat Marten Ringeling

• Bereikbaarheid

Super service voor super prijsje

Super service, binnen twee dagen mijn Suzuki Jimny weer terug. Na het vervangen van de complete koppelingset rijdt deze weer goed. Een wereld van verschil, en dat voor een zeer schappelijk prijsje. Zeker een aanrader.

Goede en snelle service!

Je wordt snel en vriendelijk geholpen. Regelmatig telefonisch overleg over materialen die vervangen moeten worden. Erg fijn!

Goed!

Netjes vooraf prijs berekening voor apk en grote beurt. Keurig uitgevoerd!

• Bereikbaarheid

Veel kennis en goede service!

Je wordt altijd goed geholpen en vriendelijk behandelt.

goede en snelle service

paar keer wat gehad met de ruiten en dat was snel gerepareerd

• Bereikbaarheid

Denken met je mee en altijd topservice!

Je wordt altijd net ontvangen, service en deskundigheid is top. Denken met je mee wanneer nodig.

• Bereikbaarheid

Bij Henrie Akkerman heb je nooit geen gezeur, ze komen afspraken na de prijs is goed. Perfecte service.

• Bereikbaarheid

Top bedrijf met top service!

Autobedrijf Akkerman is top! Na verschillende garage's gehad te hebben ben ik hier blijven 'hangen' de service en klantvriendelijkheid is erg goed en ook wordt er goed overlegd over de te verwachten reparaties en kosten. Die vervolgens ook vakkundig uitgevoerd worden. Ze denken goed mee en reparen degelijk met materialen van goede kwaliteit dus geen getob met halve oplossingen! Ook is er eigenlijk altijd een leenauto beschikbaar. Ben erg tevreden en kom zeker terug!

Super service

Ze geven gewoon een super service en ze denken met je mee. Top garage

super

Geachte heer Akkerman, Ik ben stil van de service die verleend is, mij thuisbrengen en de auto weer terug “op de dam” zetten. Dat kom je helaas niet overal meer tegen. Zeer bedankt!! Met hartelijke groet, Annette Hodde

• Bereikbaarheid

Uitstekende en betaalbare vakgarage met persoonlijke aandacht

Henri Akkerman behoort - zonder overdrijven - tot de koplopers op het gebied van service, vakbekwaamheid en prijs/prestatie verhouding in de garagebranche. Maar er schuilt wel een gevaar in en een waarschuwing is dan ook op zijn plaats. Heb je, als is het maar voor een kleinigheid, gebruik gemaakt van de service van Henri dan heeft de concurrentie het nakijken. Je wilt dan namelijk geen ander autobedrijf meer om je eigen auto te laten onderhouden.

Snelle service

Na een aantal keren nul op het rekest van overbelaste garages met te weinig monteurs hielp Akkerman BV mij direct uit de brand. Wat een mooie ,verzorgde garage trof ik daar aan! Ik weet voortaan waar ik heen ga.

• Bereikbaarheid

Top bedrijf. als je afspraak vergeet nemen ze zelfscontact op

Heel vriendelijk ontvangen

Vriendelijk ontvangst goede uitleg over de aankoop van de auto Alles netjes afgehandeld de verkoop en de aankoop

• Bereikbaarheid

Een vlotte afspraak,klantvriendelijk en een goed contact en normale prijzen. Top

Alles is prima

Goede service. En goede communicatie

Ze helpen snel en goed overleg over het probleem en hoe op te lossen en goede schatting aan tijd.

• Bereikbaarheid

Je kan er snel terecht en de auto is zeer snel weer gerepareerd!

Over Autobedrijf Henri Akkerman BV

Bij Autobedrijf Henri Akkerman profiteert u van uitstekende service, kwaliteit en gemak. U kunt bij ons terecht voor gebruikte auto’s, onderhoud, reparatie en schadeherstel. Goede communicatie met de klant vinden we belangrijk en met onze transparante werkwijze krijgt u altijd duidelijke uitleg over uw factuur. Ondanks dat we een jong en fris bedrijf zijn, hebben we al meer dan 20 jaar ervaring in de autowereld. We beschikken over een professionele werkplaats met een gedreven team monteurs! Indien u wenst bieden we vervangend vervoer. Ook voor winterbanden opslag bent u bij ons aan het juiste adres.

Over Autoservice Totaal