Super snelle service

Super bedrijf en snelle service

Zeer goed behulpzaam bedrijf

Zeer meedenkend bedrijf

Geweldig, eerlijke jongens

Zojuist €95,00 bespaard,autosleutel moest vervangen ipv batterij volgens de officiële dealer.kosten €100,00 ex programmeren. Bij deze jongens langs geweest, batterij kon gewoon vervangen a €5,00. Geweldig jongens,bedankt

Hele fijne garage

heel erg klantvriendelijk

zeker een aanrader!

• Bereikbaarheid

deskundig en aandacht voor de klant

Vandaag een Opel Mokka gekocht bij Hassan. Uitermate tevreden, naast een goede prijs ook aandacht voor de klant en een goede service! Kijken hier goed op terug! Dank hiervoor!

• Bereikbaarheid

Uitstekende garage met aandacht voor de klant

Wij komen al eental jaar met onze auto's bij deze garage en worden altijd snel en vakkundig geholpen met alles, als het gaat om vervangen van een lampje tot grotere reparaties. Altijd vlot geholpen en daarna weer met een veilig gevoel de weg op

Heel goede service

Zeer prettig geholpen neemt de tijd en heeft begrip. Ook zeer veel service zoals nieuwe accu en tweede op afstand bediende auto sleutel laten bij maken geen extra kosten. Alles van de auto goed uitgelegd dus beveel ik dit bedrijf zeer aan. Dank voor de fijne benadering en afhandeling.

Betrouwbaar

Paar weken geleden tweedehands Opel Corsa gekocht. Was eerst nog ergens anders wezen kijken maar daar had ik een minder goed gevoel bij. Bij automobiel service Apeldoorn had ik wel een goed gevoel. Gaat hier niet alleen om auto’s verkopen en geld verdienen. Duidelijke informatie, service en komt betrouwbaar over. Auto mocht zelfs op de brug om de onderkant beter te bekijken. Zaten winterbanden op, voor een schappelijk prijsje set gebruikte zomerbanden erbij gekregen. Kreeg er een APK keuring bij, duidelijk geen gevalletje van de slager die zijn eigen vlees keurt, omdat de RDW een controle had op de APK. RDW had geen aanmerkingen op de keuring dus ook op dit vlak betrouwbaar. Heb de auto nu al een aantal weken, ben erg tevreden. De hoge score die deze garage heeft vind ik niet vreemd. Vanuit mij alle lof.

Fijn en behulpzaam

Fijn bedrijf en erg behulpzaam personeel!

Echt een aanrader

Ik ging samen met mijn vrouw naar automobielservice om een auto uit te zoeken het werd een mooi Corsa 5 deurs ik werd vriendelijke geholpen door Hassan kreeg een goede prijs voor mijn oude auto ik heb echt een fijn gevoel eraan over gehouden en als er wat is met de auto dan kan ik altijd terug komen bedankt Hassan en personeel mvrg Yusuf en zineb

• Bereikbaarheid

Erg klantvriendelijk en zeer behulpzaam

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Samen gekeken naar de auto om vervolgens een proefrit te maken. Enkele puntjes besproken en deze zijn keurig afgehandeld. Na een maandje was er ongemak met de warmtesensor. Telefonisch contact gezocht (woon op 110km afstand), en probleem is netjes op afstand verholpen. Ze zijn bereid om er alles aan te doen om de klant tevreden te stellen. Erg fijn bedrijf!

Klantvriendelijk en betrouwbaar

In april heb ik een occasion Opel Corsa OPC uitvoering gekocht. Kreeg vrij snel problemen met de airco. Ik kon meteen terecht voor een voorlopige oplossing om hiermee de oorzaak te kunnen achterhalen Al snel bleek deze oplossing inderdaad van tijdelijke aard te zijn want ik was met de airco weer terug bij af. Ook nu kon ik weer meteen terecht! Resultaat: de oorzaak werd getraceerd en airco gefixed. TOP!!!

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar en uitstekende service.

Koop al vele jaren mijn auto bij deze garage. Pas geleden weer ingeruild voor een jongere auto. Ben zeer tevreden over de goede service, deskundigheid en kwaliteit die wordt geleverd. Medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik raad deze garage zeer zeker aan.

• Bereikbaarheid

Zeer netjes geadviseerd bij het kopen van een nieuwe auto

We zijn goed en zeer vakkundig geholpen bij het zoeken en kopen van een nieuwe auto. Eerlijke antwoorden en auto werd netjes afgeleverd.

Eerlijk en oprechte verkoper

2 weken geleden mijn nieuwe Fabia gekocht. Deal goed en snel gesloten. Bij het ophalen kreeg ik er een fantastisch mooie bos bloemen bij!

• Bereikbaarheid

Betrouwbaar én uitstekende service!

Al sinds de start van het bedrijf ben ik een zeer tevreden klant. Het is prettig dat ik altijd direct terecht kan met een acuut probleem, ook al is het al tegen sluitingstijd of zelfs na sluitingstijd: het wordt direct opgelost door Hassan of één van zijn medewerkers. Zij stralen vertrouwen uit én daarbij is de prijs-kwaliteitverhouding ook nog eens goed.

• Bereikbaarheid

Service die net een stapje verder gaat!

Al jaren een zeer tevreden klant! Hassan helpt je altijd uit de brand en het personeel is kundig en heel vriendelijk! Nu ook weer heel erg blij met mijn nieuwe auto!

• Bereikbaarheid

Een leuke ervaring en top auto

Vorig weekend mijn eerste autootje gekocht bij Automobile Service. Ben daar heel goed ontvangen door meneer Silay. Een vriendelijke en eerlijke man die zijn werk met passie doet. Bij het ophalen van de auto ben ik verrast door meneer met een mooie bos bloemen op de moterkap. Een hele leuke ervaring en herinnering die mij altijd bij zal blijven! De auto rijdt top

• Bereikbaarheid

Altijd vriendelijk en goed geholpen

Ik beveel zeker Automobiel Service Apeldoorn aan.Altijd vriendelijk geholpen.Heb hier nu net mijn tweede auto gekocht.Erg fijn geholpen,onderhoud en service altijd goed.

Geweldige service

Op zaterdag middag 15.00 uur gaat mijn waterpomp kapot. Zou zondags op vakantie gaan. Bel naar Hassan (ben al jaren klant) en kan direct komen. Ze bellen alles af voor een nieuwe pomp en vinden er een. Krijg een leenauto mee om naar huis te kunnen. Binnen twee uur hebben ze er een nieuwe pomp in gezet en kan ik nog een proefritje maken, zodat het koelwater nog aangevuld kan worden. Fantastisch, dit doet geen garage hun na op zaterdagmiddag. Mijn vakantie is gered.

Superr

Vandaag een auto gekocht voor onze dochter. Goed advies gekregen en super aardige eigenaar.

• Bereikbaarheid

Had eerder verkeerd bedrijf aangeklikt

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Goed Bedrijf en klantvriendelijk

Mijn derde auto daar gekocht, word altijd goed geholpen en eigenaar die met je mee denkt. Dit bedrijf doet haar best om zo hoog mogelijk kwaliteit te waarborgen. Grote klasse Hassan !!!!!

Klantvriendelijk en behulpzaam

Voor het eerst hier een auto aangeschaft en ik werd goed geholpen. Klantvriendelijk en duidelijk. Ook stond de auto binnen een dag rijklaar en kreeg ik een mooie grote bos met bloemen bij het ophalen van de auto!

Over Automobiel Service Apeldoorn

Automobiel Service Apeldoorn is uitgerust met een moderne goed ingerichte werkplaats. Service en vakmanschap zijn van top kwaliteit, en daar staat onze werkplaats ook voor. Al onze autotechnici zijn goed opgeleid en worden voortdurend bijgeschoold met moderne trainingen. Wij kennen uw auto en zijn op de hoogte van de laatste ontwikkelingen die in uw auto voorzien zijn.

Over Autoservice Totaal