Geen eerlijke communicatie

Ik ben absoluut niet tevreden over dit bedrijf. Mijn dochter van 19 heeft hier haar eerste auto gekocht 2500 euro van haar hard gewerkte centjes. Helemaal blij was ze. Maar nu 1 maand later Word ze al op kosten gejaagd met een paar honderd euro omdat nu blijkt dat de koppeling is versleten. Dit is voor ons achter gehouden. Wij hebben nadrukkelijk na de proefrit gevraagd of de koppeling wel goed was omdat wij het idee hadden dat deze niet helemaal lekker liep maar er werd gezegd dat dit niet het geval was en dat deze prima in orde was. Wij hebben afgelopen week hierover gebeld nu toch blijkt dat de koppeling is versleten maar krijgen de kous op onze kop en kunnen de auto daar laten maken voor iets minder als bij een andere garage. Waardeloos dit. Ik dacht dat dit bedrijf eerlijk en oprecht was maar niets is minder waar. Bedankt Rick Cars maar mijn dochter kan de auto laten staan omdat ze niet verwachte al een reparatie te krijgen van een paar honderd euro binnen 1 maand

• Bereikbaarheid

Beste Celeste Petrillo, Ik betreur uw beoordeling en dat u geen gebruik wilt maken van onze passende oplossing. Ik heb de des betreffende collega gesproken en die gaf aan de koppeling in uw bij zijn uitvoerig getest te hebben en op dat moment ook geen gebrek te hebben geconstateerd. Wat mij opvalt in het verhaal is dat u al twijfelde aan de koppeling en toch de auto wilde aanschaffen. U bent altijd van harte welkom om gebruik te maken van onze oplossing Met vriendelijke groet Rick Cars

Goede garage fijne mensen

Goede garage fijne mensen

Eerlijk en oprecht!

Netjes ontvangen, eerlijke verkoop, en een nette afhandeling! Prijzen zijn netjes en onderhandelbaar. Kortom, heel reëel!

• Bereikbaarheid

Vriendelijk advies en goede prijs

Wezen kijken voor een klein autootje. Snel eens geworden. Schade die aanwezig was keurig hersteld voorheen schappelijk bedrag. Dank voor de service !

Prima medewerker

Ben goed geholpen ben blij met het aankoop

• Bereikbaarheid

Fijn autobedrijf met kennis, ervaring en oprecht moeite voor je nemen!

Heb een zeer goed gesprek gehad betreft de aankoop van een VW Up. Proefrit was direct mogelijk en ook het feit dat de eigenaar zelf jaren lang ervaring heeft in de autobranche schept vertrouwen.

Tevreden over Rick cars

Vriendelijke ontvangst, duidelijke en uitgebreide uitleg over het voertuig. Supersnelle afhandeling, waarbij er rekening gehouden werd met onze mogelijkheden. Kortom, zeer tevreden over deze aanbieder.

• Bereikbaarheid

Hier een mooie Volkswagen polo gekocht en onze eigen auto ingeruild. Vriendelijke en professioneel geholpen. Erg goede/fijne service.

• Bereikbaarheid

Seat Ibiza gehaald en erg te vrede over dit bedrijf.

Begin van 2020 kwam ik bij dit bedrijf terecht via Autoscout. Even gebeld en de zelfde dag nog langs gegaan voor een proefrit. Rustig de auto langs gegaan en informatie over de auto gekregen. Binnen een week eigenlijk de auto opgehaald en als te vrede klant naar huis gegaan.

Zeer prettig bedrijf!

Hele fijne omgeving, eerlijke werk en eerlijke prijzen. En altijd tijd voor een praatje en een bakkie!

Vriendelijk

Fijne manier van omgaan met klanten. Toen het remlicht stuk was werd er een nieuwe ingezet zonder problemen erg fijn.

Klantvriendelijk

Goede en snelle service

Top service

Alle afspraken zijn goed nagekomen. Uitstekend bedrijf om zaken mee te doen. Thanks

Goed geregeld allemaal!

Vriendelijke en goede service, super netjes geholpen en als volgt alles goed afgerond.

• Bereikbaarheid

Super goed geholpen , super vriendelijk. Ben hartstikke blij met mijn nieuwe auto!

• Bereikbaarheid

Ik vind het een betrouwbare autodealer

De de auto dealer houd zich netjes aan de afspraken. Hij stelt de klanten tevreden als hij de oplossingen bedenkt voor de problemen aan de auto. Voor de rest zijn de kwaliteiten van de auto’s op orde.

Top service!

Goed en snel geholpen met de keuze van de auto. Ook is Rick een hele vriendelijke verkoper. Bedankt!!

Keurig bedrijf.

Keurig netjes en vriendelijk geholpen door Rick. Chapeau !!!

Goeie service

Klantvriendelijk krijgt alle aandacht

Service is goed,vriendelijk Tevreden

Goeie snelle service

Mijn wensen bekent gemaakt daarna was alles zeer snel netjes geregeld!

• Bereikbaarheid

Mooie auto voor een goede prijs. Contact ging snel en makkelijk zowel in real live als via Whatsap.

• Service N.v.t.
  • Bereikbaarheid

Snel goed en goed geholpen na het werk

auto apk klaar gemaakt Nieuwe set banden erop voor de winter Goed meegedacht met alles van begin tot eind. Kortom top service altijd fijn om je auto hier te brengen

Op prettige wijze geholpen

Snelle service, goede prijs. Goed bereikbaar en prettig in omgang

Mooie auto snel geregeld

Heb een seat gekocht leuk vlot geholpen

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.