Uitstekende service

Rick heeft mij met veel kundigheid geholpen bij de aanschaf van mijn auto. Hij neemt de tijd voor je en wil (en kan!) alle vragen omtrent de auto beantwoorden. Blij met zoveel kundigheid bij de aanschaf van mijn auto! We komen zeker terug!

• Bereikbaarheid

Prima service, team werkt goed samen, alle zaken goed aangepakt, zeer prettig zaken gedaan

• Bereikbaarheid

Goed snel geregeld, alles super qua financiering Erg goed bereikbaar en super vriendelijk Perfect bedrijf voor je nieuwe auto en top financiering

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rick heeft mij goed geholpen met het kopen van mijn nieuwe auto. Ik kon snel terecht!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via een internetsite zijn we bij Rick cars terecht gekomen. Wat ons het meeste aan heeft gesproken is de rustige manier waarop we zijn behandeld en dat we alle tijd hebben gekregen om rustig over onze keuze na te kunnen denken, gewoon eerlijke en heldere communicatie. Om deze reden hebben wij dan ook met veel plezier en met een goed gevoel onze nieuwe aanwinst aangekocht!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Open en eerlijke communicatie, flexibel, goede prijs/kwaliteit en inruil.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Leuk bedrijf,goede service. Zeer tevreden klant!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aankoop met inruil van oude auto. Leuk, spontaan ontvangen. Fijn contact. Lekkere koffie.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak kon snel gemaakt worden. Kon diezelfde middag nog Eem proefrit maken. Eigenaar was eerlijk en gaf goed advies. Na een week mijn auto kunnen ophalen

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afspraak kon snel gemaakt worden. Op een avond. Perfect. Vakkundig gerepareerd. Klantgerichte bejegening.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijke ontvangst, geen opdringen van allerlei extra’s waardoor je meer kosten krijgt maar eerlijk wat wel of niet te doen.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed service vriendelijk. Kom er zeker volgende keer op terug goed duidelijk info over autos

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en snel geholpen. Top bedrijf

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Rick is een supertoffe en behulpzame gozer. Zo voorziet hij je van alle benodigde tips en info bij de aanschaf van een auto. Tevens regelt Rick alles netjes op tijd en staat hij je altijd graag goed te woord. Daarnaast staat er een lekker koud drankje klaar indien er even moet worden gewacht. Al met al dus zeker een aanrader!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gebruikte auto gekocht en prima behandeld. Alles volgens afspraak geregeld, en zo hoort dat. Een bezoekje waard.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk goed en snel geholpen.

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn geholpen bij aanschaf gebruikte auto! Bedankt Rick!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles goed!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot Rick gekomen vanuit mijn netwerk. Dit voor mijn Volkswagen Caddy. Motor bij Rick laten reviseren, schades aan plaatwerk/ velgen laten spuiten. De Volkswagen Caddy is weer helemaal als nieuw!

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Alles super goed geregeld & goed geholpen, onwijs netjes, en een vriendelijke man , leuke en betaalbare auto,s zeker een aan aanbeveling

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Via internet een snelle reactie gehad van Rick cars. Snel een afspraak gemaakt, wat makkelijk was met ruime openingstijden. We hebben alle tijd gehad om de auto rustig te bekijken en een proefrit te maken. \r\nOok het bieden op de auto verliep goed! Geen gekke dingen of onredelijke eisen.\r\n\r\nAl met al een fijne ervaring

• Bereikbaarheid
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijn dat er connecties zijn tussen de garage waar ik bij zit en Rick cars.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.

Over Rick Cars