Top service

Top geholpen! Verder kijken dan het punt waarvoor ik langs ben geweest. Mooi meerdere opties voorgeschoteld gekregen, zodat we het maximale kostenplaatje niet zouden overschrijden.

• Bereikbaarheid

Zelfs op zijn vrije dag een afspraak kunnen maken en de auto dezelfde dag mee kunnen nemen. Kortom erg tevreden.

Top service en vriendelijke medewerkers

Top service en vriendelijke medewerkers

Goede service, snel geregeld

Klantvriendelijk, goede service. Eerste indruk was erg positief.

Fijne/snelle service

Hele fijne ervaring, de auto super snel kunnen ophalen. Top service!

• Bereikbaarheid

Vriendelijk geholpen en eerlijk over aankoop

We kwamen de auto tegen via AutoScout24 en na een telefoontje hebben we een afspraak gemaakt en stonden we een uur later op de stoep. Een proefrit gemaakt en deze duurde wat langer dan de afgesproken 20 minuten maar dit was allemaal geen probleem. We zijn geslaagd in de zoektocht naar een nieuwe bolide en hopen er veel plezier van te hebben.

• Bereikbaarheid

Hele fijne auto gekocht met super service

Verkoper denkt erg goed mee en zoekt naar hele fijne oplossingen. Goede service, mooie auto’s voor goede prijzen

• Bereikbaarheid

Op een fijne manier een nieuwe auto gekocht !

Gekomen voor een Ford maar met een geweldige Audi weggegaan! Fijn geholpen door Rick.

Geweldige snelle service

Op het begin telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan en konden meteen langs komen voor een proefrit. Zelfs op 1e paasdag om 16.00! Na de fijne ontvangst, uitleg en proefrit hebben we de auto aangeschaft. De garagist gaf zelf al een aantal puntjes aan welke kosteloos gerepareerd werden, ook kleine parkeerdeukjes zijn er netjes uitgehaald. Wij bevelen Rick Cars zeker aan voor anderen, je wordt vriendelijk geholpen en ze nemen de tijd voor je!

• Bereikbaarheid

Topondernemer die gaat voor kwaliteiten.

Bij mijn aankoop is er enkel vlottend gecommuniceerd,hetgeen vertrouwen wekt,van meet af aan wel te verstaan.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

Heel erg hartelijk

Telefonisch contact gehad met Rick. auto ingeruild en een mooie Peugeot Partner opgehaald. Keurig nagekeken en vervangen wat nodig was. Prima aan afspraak gehouden ik beveel zeker dit bedrijf aan voor goede occasions.

Fantastisch

Wij waren op zoek naar een Cross Polo em via gaspedaal bij Rick belandt. Gebeld en konden komen en aangezien wij een uur moesten rijden ook uitgelegd dat we onze auto wouden inruilen. Dit was geen punt. Na een bakje koffie een nette prijs voor onze auto gekregen. Wij moesten het restbedrag financieren, ook dit via Rick geregeld en een week later alles rond. Wij zijn zeer netjes behandeld en zijn zeer tevreden. Klasse.

• Bereikbaarheid

Een vriendelijk ervaren bedrijf!

We werden vriendelijk ontvangen vangen en goed geholpen. Ze zijn ervarenen weten waar ze het overhebben. Een mooi bedrijf met vriendelijk personeel.

Ford fiesta

Netjes en vriendelijk geholpen. Goede service

Oprecht en eerlijk

Bij Rick een Alfa MiTo gekocht. Hij heeft me geholpen met een open en eerlijk advies, zonder gladde verkooppraatjes. Iets wat ik enorm waardeer en anders dwars doorheen kijk. Toen ik de auto wilde ophalen, was Rick zelf met vakantie, maar heeft vanuit zijn vakantieadres toch gezorgd dat er iemand was om de auto netjes over te dragen. Topservice en erg vriendelijk. Auto stond gekeurd en gepoetst klaar.

Heel positief

Zeer prettig ontvangst toen we de eerste keer langs kwamen om een proefrit te maken. Fijne afspraken kunnen maken en er werd goed mee gedacht. Prettige afwikkeling van alles.

• Bereikbaarheid

Goede service en een goed gevoel

Ik heb het als zeer goed ervaren

Vriendelijke personeel goed bereikbaar

Vriendelijke personeel luistert goed en totaal niet opdringerig

• Bereikbaarheid

Prettige service en goed meegedacht.

Goede service, vriendelijke man

Werd snel en goed geholpen met het leasen van mijn nieuwe wagen. Gewoon een normale man, niet zo’n gladde autoverkoper. Fijne ervaring.

Behulpzaam en zeer vriendelijk

Goed advies en niet duur top

Kat in de zak?

Ford fiesta van 1 jaar oud gekocht. Eerst een lovende review geschreven. Nu stel ik hem bij naar 3 sterren. Toch kat in de zak? Wat bleek: 1 minuut na vertrek zie ik toch geen halve tank maar diezelfde kwart. Dus tanken, daar passagiers raam open, ging deze niet meer dicht. Terug! Repareren lukte niet, geen leenauto, dus nieuwe afspraak. Na 6 uur gerepareerd, maar deur klemt wat. 2 maanden later, deuren niet meer op slot te krijgen. Weer geen leenauto. Naar eigen BOVAG garage. Bleek schade auto te zijn, met scheve chassis. 724 euro kosten. Rick heeft materiaal onderdelen terug betaald a 234 euro. Vlotte leuke Brabander maar toch beetje gewaarschuwd bij deze.

• Bereikbaarheid

Beste Juanita Heel spijtig om te horen dat onze oplossing achteraf gezien niet goed genoeg voor u is . Graag hadden we dit vooraf van u willen horen inplaats van achteraf in een beoordeling. Dit geeft ons echter een nare na smaak. Helaas waren we de dag dat u langs kwam op vakantie en daar door ook gesloten waardoor wij inderdaad geen leen auto konden verstrekken. Helaas wilde u niet een week wachten zodat wij dit kosteloos konden verhelpen.

Makkelijk en snel geregeld

Al meerdere keren auto laten keuren en repareren, nooit te klagen gehad. Contact verloopt makkelijk en snel.

• Bereikbaarheid

Erg fijn geholpen met mijn nieuwe auto

Leuk bedrijf. De auto is afgeleverd volgens afspraak en met een autotrust garantie. Ik ben er super blij mee. Bedankt Rick Cars voor goede service

Geen eerlijke communicatie

Ik ben absoluut niet tevreden over dit bedrijf. Mijn dochter van 19 heeft hier haar eerste auto gekocht 2500 euro van haar hard gewerkte centjes. Helemaal blij was ze. Maar nu 1 maand later Word ze al op kosten gejaagd met een paar honderd euro omdat nu blijkt dat de koppeling is versleten. Dit is voor ons achter gehouden. Wij hebben nadrukkelijk na de proefrit gevraagd of de koppeling wel goed was omdat wij het idee hadden dat deze niet helemaal lekker liep maar er werd gezegd dat dit niet het geval was en dat deze prima in orde was. Wij hebben afgelopen week hierover gebeld nu toch blijkt dat de koppeling is versleten maar krijgen de kous op onze kop en kunnen de auto daar laten maken voor iets minder als bij een andere garage. Waardeloos dit. Ik dacht dat dit bedrijf eerlijk en oprecht was maar niets is minder waar. Bedankt Rick Cars maar mijn dochter kan de auto laten staan omdat ze niet verwachte al een reparatie te krijgen van een paar honderd euro binnen 1 maand

• Bereikbaarheid

Beste Celeste Petrillo, Ik betreur uw beoordeling en dat u geen gebruik wilt maken van onze passende oplossing. Ik heb de des betreffende collega gesproken en die gaf aan de koppeling in uw bij zijn uitvoerig getest te hebben en op dat moment ook geen gebrek te hebben geconstateerd. Wat mij opvalt in het verhaal is dat u al twijfelde aan de koppeling en toch de auto wilde aanschaffen. U bent altijd van harte welkom om gebruik te maken van onze oplossing Met vriendelijke groet Rick Cars

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.