Helemaal super!!!!!!!

Weekje Den Helder gaat je auto kapot. ANWB kon ter plekke niks betekenen behalve ons door te sturen naar Pars Rasol. Direct keurig geholpen, wat een top bedrijf!!!!! Super vriendelijke mensen, snel en top gerepareerd!!!!! Zoals gezegd Helemaal super.

Betrouwbaar volgens afspraak

Prima garage Fijne mensen erg kundig gedaan volgens afspraak Kom zeker terug raad het andere aan. Groet A Spitsbaard

Toppers!

Lieve en zeer deskundige mensen die helemaal voor de klant gaan. Is er iets aan de hand of hoor je een gek geluidje, dan ben je altijd welkom om langs te komen. Is er eventjes ruimte dan kijken ze er meteen naar en ze weten altijd wel wat er nodig is om het op te lossen. Ondertussen altijd welkom om bij Syl een bakkie te halen. Echt een top bedrijf, geen andere garage meer voor mij!

Voor ons de beste!!

Eerste keer op oostoever, ik zag en voelde direct Dat deze mensen betrouwbaar eerlijk en oprecht waren. , ze staan altijd voor je klaar en altijd een vriendelijk woord , wij vinden het een top garage

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Behulpzaam en hoge kwaliteit !!

Met volle tevredenheid een occassion Aangeschaft en in prima staat geleverd !! Mijn vorige auto ook in onderhoud gehad En zeer tevreden !!

Een geweldig bedrijf

..t bedrijf zat toendertijd op Oostoever waar meerdere auto demontage bedrijven zaten .ik zocht af en toe wel eens wat auto onderdelen en kwam daarom ook wel eens bij rasol raakte toen aan de praat met een bakkie en een kijkje bij de occasions en ben dat omdat de ervaringen daar goed waren altijd terug blijven komen .kortom een meer dan prima bedrijf waar je je zeg maar thuis voelt

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Toppers met een goed hart voor het bedrijf

Gewoon toppers

Geweldige goede service

Vanaf het begin dat wij een auto rijden komen wij al bij Pars Rasol. De koffie staat altijd klaar…ze denken echt met je mee…proberen ook de kosten zo laag mogelijk te houden ( wat natuurlijk ook niet altijd kan..maar ze houden je goed op de hoogte). Ze zijn gewoon professionel in hun werk. PS…neem af en toe wat dropjes mee als blijk van waardering.

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Top bedrijf, snelle service voor een eerlijke prijs

Altijd snel geholpen en juiste communicatie.

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Goede service en vriendelijke mensen

Door een vriendin daar gekomen en nooit meer een ander...ze doen wat nodig is en halen het vel niet over de neus! Prima service!

Bedankt voor uw beoordeling, en reactie..

Geweldige service, kundig en heel vriendelijk

Wij stonden met pech onderweg de auto starte niet meer de wegenhulp heeft ons naar deze garage gesleept daar werden wij al opgewacht door de monteur en de eigenaar ze doken meteen in het voertuig om hem weer aan de praat te krijgen ze hebben werkelijk alles geprobeerd helaas hebben ze hem niet aan de praat gekregen omdat het een elektronisch probleem was en dit moet bij de dealer gebeuren. Kort samen gevat zeer vriendelijk, behulpzaam en kundig en toen ik naar de rekening vroeg zei de eigenaar dat ik helemaal niks voor moest betalen nogmaals dikke pluim en als ik in Den Helder en omstreken zou wonen dan zou dit mijn garage zijn.. Groet en dank Renato en Raymonda

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Goed en supervriendelijk

Heel behulpzaam zonder zonder veel te betalen

Geweldige service

Zeer kundige mensen, heel aardig, goede service en doen wat nodig is.

Bedankt voor uw beoordeling....

Zeer betrouwbare en vriendelijkste autogarage

Autogarage Par Rasol is een uitstekende, betrouwbare en eerlijk bedrijf die altijd voor je klaar staan. Reparatie’s altijd vakkundig en naar tevredenheid opgelost. En als klap op de vuurpijl werd het startprobleem van mijn auto als service ter plaatste langs de weg verholpen. Super bedankt.

Bedankt voor uw beoordeling....

Gewoon super geregeld !!!

Super bedrijf en vaste monteur voor mijn auto's

Uitstekende ervaring

Ik heb twee auto's in onderhoud bij Pars Rasol. De eerste sinds 2012 op zijn oude stek. De tweede sinds 2018. Bij elke servicebeurt die de auto's hebben gehad ben ik meer dan tevreden over de resultaten. Hoe kan dat ook anders als je met je personeel APK-keuringmeester bent. Er werken alleen maar toplui. Mochten er onder ons klanten een teleurgestelde zijn, dan raad ik hem/haar aan, direkt op Pars Rasol te stappen en het verongelijk aan hem voor te leggen, dan zal hij, zoals ik hem ken, positief reageren. Geweldig personeel, administratie en autokennis. Top bedrijf.

Slecht

Ik ben met me auto voor apk, een maand later een kennis van mijn was bezig in me auto en zij, is je auto gekeurd, ik zei ja, in den helder, hij heeft wel 3 fouten gezin waar de auto niet kon door de apk, ik heb hun gebeld, en ik heb uitgelegd wat an de hand was, ik kon niet normaal praten met die man, en is ook niet de eerste keer dat hij zou praat tegen me, alleen als ik zeg ja maakt het maar, dan praat ie wel normaal, sorry ik ga hier nooit meer heen

• Bereikbaarheid

vakkundig garagebedrijf met in huis geweldige,deskundige monteurs

goede ervaringen bij dit bedrijf waar je gewoon eerlijk adviezen krijgt mbt apk, onderhoud, onderdelen (of later wel vervangen moeten worden). mijn ervaringen is dus als volgt:daar weet ik als klant en bestuurder waar ik aan toe ben op een eerlijke manier, die garage heeft me al diversen keren zo fantastisch geholpen dat ik dit bedrijf bij iedereen aan kan raden

Bedankt voor uw beoordeling..

Het is een fenomenale garage

Het personeel is zeer vriendelijk en helpen je op een eerlijke manier en geven een zeer eerlijk antwoord op al je vragen omtrent de auto die je voor onderhoud hebt gebracht

Gewoon goed perfect geholpen

Begin sept auto gekocht voor een hele nette prijs auto zag er mooi en verzorgt uit binnen een korte tijd was er een klein probleempje wat ECHT NIET NAAR voren was gekomen na de service beurt die hij had gehad Maar is ECHT binnen 24 uur verholpen TOP service auto blijft bij pars razol ook in onderhoud Conclusie Goed en betrouwbaar adres en betaalbare prijzen Mvg Janssen ford transit connect

Ongekende service

Een weekje vakantie in de kop van Noord-Holland augustus 2020. Op de avond voor vertrek ineens koelingsproblemen. Door Roadguard laten afslepen naar Pars Rasol. Ze waren gesloten maar er kwam iemand naar het bedrijf om een leenauto te verstrekken. Geweldig. De volgende ochtend gingen ze naar de storing kijken. Toen bleek dat de waterpomp het begeven had. Dat betekende de hele distributiegroep vervangen. Flinke klus. In de loop van de middag kregen we een belletje dat het gelukt was en we de auto weer konden ophalen. Met slechts een paar uur vertraging konden we weer naar huis. En voor een nomale prijs. Ook hadden ze nog uitgezocht hoe het kwam dat de waterpomp kapot ging, want dat zou niet moeten kunnen. Een waterpomp kan lekken maar het helemaal niet meer doen is erg vreemd. Bleek dat garage hier heeft er destijds een pomp ingezet met kunststof schoepen, een model pomp dat al een jaar of 18 niet meer in mijn type auto gemonteerd mocht worden omdat die veel kapot gingen. Kortom; een geweldige service van Pars Rasol. Als ik in de kop van Noor-Holland zou wonen dan was dit zeker mijn vaste garage. Nogmaals bedankt.

Bedankt voor uw beoordeling.. ;)

Beste garage in de wereld

Ik heb een auto gekocht bij hem , en tot nu ben ik echt blij met mijn auto en ze zin echt aardig met hun klanten.

Bedankt voor uw beoordeling.. ;)

Snel, deskundig en vriendelijke garage

Ik ben al jaren klant bij Pars Rasol en heel blij met de service en deskundigheid van Rasol en zijn team. De koffie staat altijd klaar en ze zijn heel behulpzaam. Ze zijn eerlijk en de prijs en kwaliteit verhouding is uitstekend. 👍

vakkundig

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel en je krijgt een eerlijke prijs bij onderhoud

Uitstekend!

Ik beschouw mijn ervaring bij Pars Rasol als zeer fijn. Ze stonden altijd voor mij klaar wanneer nodig. Hebben mij meerdere malen last minute geholpen. Ze zijn zeer klantvriendelijk! Dit is een garage waar mijn gevoel zegt dat ze te vertrouwen zijn. Ze overleggen eerst voor ze zomaar iets doen, en laten achteraf zien wat ze gedaan hebben. Ik raad iedereen deze garage aan! Echt toppers hier!

Over Pars-Rasol

Autogarage Pars Rasol is een universeel garagebedrijf in Den Helder dat zich heeft gespecialiseerd in o.a. APK, onderhoud en reparaties van alle merken auto’s. U kunt in onze autogarage in Den Helder terecht voor onderhoud en reparatie van alle merken auto’s en bedrijfsauto’s. Onze gediplomeerde en gecertificeerde monteurs staan voor u en uw auto klaar wanneer deze aan onderhoud toe is en vakkundig hersteld moet worden.

Over Autoservice Totaal