De mannen van Auto Graveland zijn toppers

Twee auto’s zijn weer bij Auto Graveland in Putten geweest. APK en een beurt. Technisch de boel weer in orde gemaakt en de auto’s keurig gewassen terug gekregen. Beide auto’s rijden als nieuw. Dat merk je meteen bij het wegrijden.

Goed zo als altijd

Mijn ervaring is altijd goed geweest snel geholpen goede service

vakmanschap

Vriendelijk, vakkundig en service gericht.

• Bereikbaarheid

Goede ontvangst en netjes te woord gestaan.

Kwam om dat de wagen krakend geluid gaf in de bocht naar rechts of links. Mogelijk versleten homokenneet. Proef rit gemaakt en geconstateerd op versleten homokeneet. Afspraak gemaakt voor reparatie, en deze was goed en juist uitgevoerd.

Service is altijd goed

Ben al jaren klant, top garage!

• Bereikbaarheid

goede service auto rijd/schakelt weer super.

Ik was bij auto bedrijf Gijzen Daar deze er mee stopte doorverwezen naar auto Graveland. Zij hebben deze week mijn auto voorzien van een kleine beurt apk en en de eer klep vervangen en ook nog voorzien van 4 nieuwe gloeiers. De auto is naar wens gemaakt en rijdt weer super bedankt.

• Bereikbaarheid

Ik ben altijd heel tevreden.

We worden altijd snel en naar tevredenheid geholpen. Altijd leenauto of leenfiets beschikbaar. Er wordt altijd gewaarschuwd als de nota wat hoger gaat uitpakken. Prima dus! Kleine opmerking: bij leenauto klant vooraf vragen om af te tanken. Wij zaten onlangs op de snelweg met een leenauto en ontdekten dat de tank helemaal leeg was. Was even spannend of we het benzinestation bereikten.

Goede service!

Klant vriendelijk en goede service!

TOP

Vriendelijk, snel, deskundig. Goed advies over de remmen. De auto was ook gewassen. Altijd gratis betrouwbare leenauto beschikbaar.

Top! Geweldige service!

Zijn zeer tevreden, de dag dat we de auto voor een APK en eventuele reparatie brachten was er weinig personeel (was netjes aangegeven) Toch stond de auto aan het einde van de middag gerepareerd en zelfs gewassen klaar!

klantvriendelijk goed

Goed en vriendelijk met kennis van zaken en privacy.

Hoge klantenservice

Ruim 20 jaar ervaren wij grote klantenservice en er is nooit iets te veel als er onverwachte problemen zijn. Top service en Top monteurs.

• Bereikbaarheid

Goede service door betrouwbaar bedrijf tegen redelijke prijs

Goede klantbehandeling en vlotte service

meedenkend en snelle hulp

eind januari reeds ik in Putten mijn auto total loss, één telefoontje naar Graveland, en de auto werd opgehaald, kreeg een leenauto mee en binnen 24 uur was er een schade-expert geweest en begeleid. en er wordt meegdacht over de schade en het schadebedrag. grandioos!

super

Werd goed geholpen. Bellen netjes wat ze gaan doen. Hoort meteen wat het gaat kosten. Wat leuk en een extra is? Ze wassen je auto ook nog. SUPER BEDANK.

Betrouwbare service

Al jaren enorm tevreden over Auto Graveland! Snelle betrouwbare service, vriendelijk behulpzaam vakkundig personeel. Heldere overzichtelijke faktuur.

Lekker informeel bedrijf

Omdat onze 'oude' garage er mee stopte en wij het advies kregen om naar Auto Graveland te gaan, hebben wij een afspraak gemaakt voor een APK beurt. Deze APK is prima uitgevoerd en er werd keurig aangegeven wat de extra kosten zouden zijn. De beurt is keurig netjes uitgevoerd en wij kunnen weer een jaartje rijden.

Ben er pas 1 X geweest

Ik ben tevreden

prima bedrijf

prima bedrijf met een goed service en deskundigheid. je kan er altijd terecht en word netjes te woord gestaan.

Suoer positief

Ja rijd weer lekker

Hallo Johan Ja weer blij met mijn autootje hij rijd weer lekker ook blij dat die box weg is weer normale muziek in de auto Bedankt Ria Spaans

• Bereikbaarheid

Keurig bedrijf, goede service!

Zeer positief. Vakkundig en eerlijk advies zonder het bekende verkooppraatje.

Klantvriendelijk

• Bereikbaarheid

Goede, snelle service voor goede prijs

Vakkundig, snel en vriendelijk geholpen

Over Auto Graveland

Wij zijn een full-service auto bedrijf waar u terecht kunt voor reparaties, APK keuringen, airco service, onderhoud, diagnoses en elektronica-storingen van alle automerken. Bovendien verkopen wij jong gebruikte auto’s van alle merken. Speciale wensen kunt u aan ons kenbaar maken via ons zoekformulier, zodat wij op zoek kunnen gaan voor u. Zo vind u bij Auto Graveland altijd de ideale auto.

Over Autoservice Totaal

De garages van Autoservice Totaal zijn zelfstandig opererende autobedrijven waar je terecht kunt voor reparatie en onderhoud voor alle merken auto’s van alle leeftijden.