Top !

Super blij met mijn nieuwe auto :) Deze garage raad ik zeker aan !

Zeer goed.

Prima service en vriendelijk geholpen.

Zeer tevrede

Zeer tevreden met jullie dienst.

Eerlijk en snelle service

Eerlijk over dat de auto niet meer gemaakt kon worden en dus niet door de apk kwam. Gelijk een nieuwe auto kunnen aanschaffen met een super goed service de nieuwe auto werd thuis gebracht en eigen radio werd over gezet echt ene top bedrijf

Goede informatie en ze doen wat ze zeggen.

Prima contact, eerst wat stroef maar al gauw prima verhaal en goede service. Bedankt !

Eerlijk en betrouwbaar.

Wij zijn er al 40 jaar klant. dat zeg denk ik wel genoeg.

Klantvriendelijk , betrouwbaar en mee denkend

Kom er al meer dan 20 jaar

Hier mijn allereerste auto gekocht en uitstekend ervaren.

Hier een 2004 Honda Jazz aangeschaft als eerste auto en dit is me erg goed bevallen. Mail en bel contact van tevoren als uitstekend ervaren. Vervolgens het ritje van Heerlen naar Limburg gemaakt. Het inspecteren en het proefritje is mij en mijn oom erg goed bevallen en de aanschaf is soepel verlopen. Geen klachten, uitstekende ervaring als eerste auto aankoop. Beste Jan heeft me goed geholpen ermee.

Fijn geholpen met aandacht

Ik heb hier mijn eerste auto gekocht. Kon zo met 2 autos proefrijden. Verkoper was kundig!

Goed bedrijf!

Professioneel en goed, maar zeker ook menselijk en plezierig in hun optreden

Vriendelijk, betrouwbaar, goede service en snel

Al 2 auto's gekocht bij deze garage, geen enkele klacht! Ook het onderhoud en reparaties laat ik met goed vertrouwen doen bij Zaat. Jan en zijn team staan altijd snel voor je klaar, hebben een passende en zo voordelig mogelijke oplossing paraat! Met andere woorden: een garage doe ik een ieder kan aanbevelen!

een fijn bedrijf!

Mijn ervaring met het garagebedrijf is erg goed. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam, vak bekwaam, nemen alle tijd voor je én denken met je mee, erg fijn!

Goede ervaringen

Goede ervaringen. Met aankoop auto Klein probleem met uitlaat, snel opgelost Goede service

Duidelijk en klantvriendelijk. Schept vertrouwen.

Ik heb het vertrouwen dat ik bij eventuele problemen goed geholpen wordt.

Prima garagebedrijf

Goede service en betrouwbaar bedrijf.

Niet heel prettig ervaren maar zeer prettig ervaren.

Auto telefonisch en over e-mail, zonder fysiek gezien te hebben, gekocht en laten afleveren. De toegezegde garanties zijn op professionele wijze nagekomen waardoor ik met het volste vertrouwen tot de koop van deze auto heb kunnen overgaan. Bedenk zonder fysiek gezien te hebben en geen proefrit. Als je als garage borg staat voor je product zegt dat iets over de kwaliteiten die je in huis hebt.

Professionele hulp, prettig contact

Mijn familie is al jaren klant bij Garage Zaat en ook ik heb hier mijn auto gekocht. Kort na aankoop bleek er toch een klein onvoorzien probleem te zijn met deze auto. Dit is door garage Zaat uiterst professioneel en goed opgelost. Kortom: betrouwbare, vriendelijke mensen, goede service.

Zo goed als zeer slecht

Goede contact met die mensen gehad, fijn een leuke auto gekocht, maar bleek miskoop. GEEN AANRADER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beste Max, u heeft 13 Februari 2021 bij ons de Seat gekocht. Het contact verliep soepel, daarna hebben wij niets meer van u vernomen. Wij vinden het vervelend dat u problemen heeft met uw auto, als u contact met ons op neemt, gaan we kijken of we u kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Jan Zaat

Prima service!

Wij zijn erg tevreden met de service en aankoop van onze auto. Autobedrijf Zaat is zeker een aanrader!

Betrouwbaar

Al jaren zeer tevreden klant. Altijd eerlijk en oprecht advies.

Professioneel bedrijf met goede service

Jan is altijd erg behulpzaam en ik word altijd keurig geadviseerd.

Prettig contact en een goed gevoel

Ik kan garage Zaat omschrijven als een garage waar ik prettig contact mee gehad. Open en eerlijke communicatie heeft geleid tot de aanschaf van een mooie auto. Veel dank!

Een zeer klantvriendelijke, professionele en betrouwbare garage!

Ik ben al jaren vaste klant bij deze garage en kom er graag met mijn auto. De persoonlijke aandacht en kwaliteit is er echt heel goed. Een paar maanden geleden heb ik er een nieuwe 2e hands auto gekocht. Ik had opdracht gegeven om voor mij hiervoor op zoek te gaan en ben nu in het bezit van een Toyota Yaris waar ik veel plezier van heb. Ik beveel zeker deze garage aan!!!

Super aardige mensen en fijn geholpen

prima geholpen

Ben al een paar jaar klant bij Zaat. Altijd goed en snel geholpen

Over Garagebedrijf Zaat

Hartelijk welkom bij Garage Zaat! Garage Zaat staat al ruim 25 jaar klaar voor al haar, veelal vaste, klanten uit het gebied Arnhem – Nijmegen. Persoonlijke aandacht en kwaliteit zijn belangrijkste uitgangspunten. De werkplaats is het hart van ons bedrijf. Deze werkplaats is voorzien van de nieuwste apparatuur en gekwalificeerde medewerkers. Er zijn drie monteurs aanwezig. Met plezier in het werk en als bagage een fiks pak ervaring heeft u de zekerheid dat er voor een acceptabel werkplaatstarief een ervaren monteur met uw auto bezig is. Zij zorgen ervoor dat uw auto weer 100% in orde komt.