Prima garage

Je wordt hier goed geholpen en ze geven goed en eerlijk advies. Denken ook zeker met de klant mee. Kortom prima communicatie en duidelijkheid wat er moet gebeuren. Ik ben heel erg tevreden met deze garage en kom er ook al jaren.

Goede kwaliteit/service tegen redelijke prijs

Loop al heel wat jaartjes bij deze garage en heeft me nog nooit teleurgesteld. Goede vakmensen en heel nette service. Aanrader!

Vriendelijk, oprecht en betrouwbaar

Je wordt hier uitstekend geholpen, betrouwbare mensen met verstand van zaken. Aanrader!

Betrouwbaar, bekwaam, behulpzaam

Ik hem mijn tweedehands auto hier gekocht en ben er erg blij mee. Heel snelle reactie op al mijn vragen, ik kon meteen een testrit maken. Ik ben heel blij met de service bij het rijklaar maken van mijn auto. Er is nieuwe APK op gezet en de auto rijdt fantastisch. Top garage!

Prettig bedrijf met duidelijke communicatie!

Op het moment van schrijven (2023) kom ik zo'n twee jaar bij dit bedrijf. Ik ben in het bezit van een ouder model auto en wordt altijd goed geholpen. Er is vooraf duidelijke communicatie (per mail of telefoon) voordat de reparatie uitgevoerd gaat worden. Bij de aankoop van een occasion bij een ander bedrijf hebben wij een duidelijk advies gehad van deze garage en voor een volgende occasion zullen wij dan ook voor Garagebedrijf Zaat gaan kiezen.

Prima geholpen bij APK en kleine beurt

Voor de eerste keer bij garage Zaat geweest. Netjes geholpen met de APK, kleine beurt en onderhoud. Ook een goed advies gehad over vervanging van een versleten onderdeel. Ze denken goed mee bij garage Zaat!

Goed familiebedrijf

Vriendelijke heldere communicatie . Eerlijk advies ook t.a.v reparaties ,grote/kleine beurten en aanschaf nieuwe occasion . Zou zeker adviseren hier te gaan kijken als je op zoek bent naar een andere auto .

Altijd goede service, advies en onderhoud van de auto.

Ben nu al enige jaren vaste klant bij Zaat en heb inmiddels al de derde auto via Zaat gekocht. Als je op zoek bent naar een andere auto wordt daar altijd de tijd voor genomen en krijg je een goed advies waar je echt wat aan hebt. Bij het onderhoud van de auto's wordt gekeken wat echt nodig is. Indien extra dingen vervangen moeten worden, dan zal dit in overleg plaatsvinden en wordt gekeken naar de beste oplossing tegen de beste prijs. Kortom, een hele fijne en betrouwbare garage.

Mooi dat zulke garages er nog zijn.

Bij toeval bij garage Zaat terecht gekomen. Keurig geholpen. Kan verteld je duidelijk wat de mogelijkheden zijn en wijkt daar ook niet meer van af. Jan geeft de klant vertrouwen. Prima garage tot dusver, mooi dat ze er nog zijn.

Goed en eenvoudig fijne service

Fijne eenvoudig garage zonder poespas.

Fijne service, goede monteurs, al jaren klant

Uitstekende ervaringen. No nonsense, geen gedoe, gewoon lekker duidelijk. Denken ook met je mee als het gaat om goede alternatieve vervangende onderdelen die vaak een stuk goedkoper zijn (en net zo goed) als het origineel. Zo blijft ook een dikke duitse youngtimer goed, veilig en betrouwbaar onderweg. Laten tijdig weten als er bijzonderheden zijn en houden zich aan de afspraken, kortom, zeer plezierig om zaken mee te doen.

Persoonlijke klantvriendelijke vakbekwame service.

Jarenlange (+30) geweldige service en persoonlijke benadering van de klant.

Betrouwbare garage

Duidelijke communicatie (wordt gebeld voordat er grote zaken vervangen moeten worden). Jullie doen wat je zegt en zeggen wat je doet. Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Beste garage die ik heb gezien in 3 maanden auto’s zoeken

Afgelopen week heb ik een auto gekocht bij Zaat. Niet alleen een perfecte prijs, maar ook een hele goede auto. Bij het bekijken en kopen had hij nog een grote schoonmaak nodig en was een klein plastic onderdeel kapot. Dit heb je nou eenmaal met een auto van 15 jaar oud. Bij de oplevering stonden wij klaar om de gehele auto een grondige poetsbeurt te geven, maar bleek deze al dusdanig goed schoongemaakt dat ik hem bijna niet kon herkennen. Ook was het onderdeel, waar wij geen verwachting van hadden dat deze zou worden gerepareerd ook zonder te vragen goed verholpen. Daar bovenop hadden ze zelfs de voor en achterbanden verwisseld om te zorgen dat de slijtage gelijkmatiger zou verlopen en wij hier langer mee konden doen. Deze garage heeft voor mij ruim boven niveau.

Betrouwbare garage

Kom al jaren bij Garage Zaat, eerst vader en nu zoon. Diverse auto's gekocht en altijd tevreden Bij reparatie of apk altijd gratis leenauto mee. Altijd duidelijke uitleg over de werkzaamheden. Kortom kom er altijd terug

Fantastische garage met mee denkende medewerkers

Een fijne, betrouwbare ‘niet lullen maar poetsen’ garage

Fantastisch !

Heb hier mijn eerste auto gekocht. Een mooie Toyota Avenses. Kreeg alle informatie betreft de auto, en de auto werd in goede staat aan mij verkocht. Ik rij al een maand in deze auto, ik ben nog steeds ontzettend blij !

Prima service!

Prima persoonlijke benadering en service

Behulpzaam en snel

Goede communicatie, behulpzaam en snel in handelen.

Goede service!

Wij hebben al jarenlang onze beide auto's bij de familie Zaat in onderhoud en zijn daar zeer tevreden over.

Proactief meedenken bij onze keuze voor een andere auto

Bij een onderhoudsbeurt gaf ik aan een andere auto te gaan zoeken. De voorkeur ging uit naar een bepaald type auto. Jan Zaat ging actief op zoek naar de gewenste auto, met succes. Ook bij de winterbanden voor de nieuwe auto wist Jan Zaat een mooie oplossing te hebben. Dat geeft vertrouwen.

Eerlijk en betrouwbaar bedrijf

Vriendelijke mensen met aandacht voor de klant. Goede service.

Perfect geholpen

Rond 16;45 uur aangekomen om te kijken naar mijn eerste eigen auto. Vlak voor sluitingstijd maar toch heb ik nog even een proefrit mogen doen. Veel uitleg gekregen en tips voor onderhoud. Na overweging de auto gekocht en de garage heeft mij erg goed uitgelegd hoe de papieren werken. Dankjewel garage Zaat!

Zoals altijd netjes te woord gestaan,eerlijk,betrouwbaar ,goede service

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. In korte tijd wordt er gebeld om de bevindingen betreft de keuring APK te bespreken. Er werden verschillende opties aanbevolen betreft de reparaties. In mijn geval met een kapotte gordel, werd ik verwezen naar een bedrijf in de buurt die dit netjes en tegen een schappelijke (niet dealer) prijs, kon repareren. Kortom, garage Zaat levert goed en efficiënt werk en denkt mee in het voordeel van de klant. Ook bij aankomst worden bepaalde onderdelen die aan vervanging toe zijn laten zien zodat je als klant goed op de hoogte bent wat en waarom een onderdeel vervangen wordt. Kortom een eerlijke garage die service en kwaliteit van een hoog niveau leveren. Ik ben ontzettend tevreden!

Over Garagebedrijf Zaat

Hartelijk welkom bij Garage Zaat! Garage Zaat staat al ruim 25 jaar klaar voor al haar, veelal vaste, klanten uit het gebied Arnhem – Nijmegen. Persoonlijke aandacht en kwaliteit zijn belangrijkste uitgangspunten. De werkplaats is het hart van ons bedrijf. Deze werkplaats is voorzien van de nieuwste apparatuur en gekwalificeerde medewerkers. Er zijn drie monteurs aanwezig. Met plezier in het werk en als bagage een fiks pak ervaring heeft u de zekerheid dat er voor een acceptabel werkplaatstarief een ervaren monteur met uw auto bezig is. Zij zorgen ervoor dat uw auto weer 100% in orde komt.