Filters

9

Geen commentaar

Woensdag proefrit gemaakt, zaterdag afgeleverd. Fijne medewerkers, geen pressie, op ons gemak kunnen snuffelen, zonder gehijg van een verkoper in je nek, geweldig. Viel op dat er efficiënt word samen gewerkt daar, men neemt initiatief en taken van elkaar over. Kortom prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Geweldig geholpen door vakbekwame en vriendelijke mensen!

Onze ervaring met vakgarage Rijsoord is uitstekend! De mensen op kantoor zijn erg vriendelijk, weten waar ze ,t over hebben. Voor de monteurs geldt ,t zelfde. Betrouwbaar en eerlijk. Een klantvriendelijke garage waar je gerust langs kunt voor onderhoud, of een auto te kopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Fantastisch

We zijn vakkundig en persoonlijk zeer fijn geholpen bij de koop van onze auto's! Zeker een aanrader om bij Garage Los een auto te kopen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

top goed service goed geholpen en geweldige auto

top

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Echt geweldig

Vriendelijke mensen en top service echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Goed bedrijf goede communicatie en service

Top service ze denken goed mee nemen de tijd klant is koning komt hier echt voor service tot de laatste minuten zeker een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Snel en makkelijk.

Lekker snel geholpen, en snel klaar.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Vlotte en degelijke service

Klein ongelukje gehad op vakantie, toch even laten checken. Doordat de stuurstang iets verbogen was, waren de banden op de terugweg ook helemaal versleten. Ondanks een kleine bezetting (qua personeel, door de vakantie) was de auto de volgende middag toch weer helemaal in orde, top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Enorm blij met de aanschaf.

Na online een advertentie gezien te hebben van een Renault Clio Estate, direct een proefrit geboekt, twee dagen later langsgegaan daarvoor, en later die dag direct besloten om over te gaan tot de koop ervan. Gezellig en vriendelijk te woord gestaan, hele positieve ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Top service

Vriendelijk snel en deskundig

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

De sterren zeggen genoegen

Geen commentaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Service met de hoofdletter S!

Top garage, de mannen en vrouwen zijn altijd vriendelijk en helpend. Ook voor kleine dingen (lampje stuk oid)word je snel geholpen. Ik ben heel tevreden over vakgarage Los!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

goede service

word fijn geholpen als er iets is bellen ze gelijk. en heel fijn dat er een vervangende auto klaar stond zonder extra kosten allen brandstof.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
9

Prima service, doen wat er belooft wordt

Auto was net binnen en zag er wat smoezelig uit van buiten. Men had aangegeven dat ze de auto zouden poetsen en waxen en dan zou 95% weg zijn. Dat klopte ook

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

ToP!

Lekker no nonsens garage Daar hou ik van!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
7

Goede garage

Vriendelijke maar beetje chaotisch personeel, goede service en goede inruil waarde auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Als vanouds goede service

Betaalbaar en klantvriendelijkheid zijn sleutelwoorden voor dit garagebedrijf

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
4

Teleurgesteld.

Voor een kleine beurt en geringe werkzaamheden zijn de gebruikte materialen en gewerkte uren te hoog berekend. Hierdoor valt de eindafrekening behoorlijk tegen. Helaas nu op zoek naar een andere garage waar ik het gevoel kan krijgen een eerlijke rekening te krijgen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
10

Top

Goede service en prijs kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
2

Vakgarage maar eerder Beun

Vorig week een Ford Fiesta uit 2016 gekocht met 137000 op de Teller. Weekend's heb ik uitgezocht wat een Ecoost motor inhield. Ik kwam er achter dat de distributieriem bij 240000 km vervangen moest worden of 10 jaar, Hing ervan af wat eerder werd bereikt. kosten tussen €1200, env€1800, Uit garage ervaring met zulke motoren word aangeraden bij 100000 km of 8 jaar de riem te vervangen. Dit is iets wat algemeen bekend is bij garages. Afgelopen maandag een aantal garages gebeld voor het vervangen van de riem. Op 8 september is de afspraak gepland voor €1200. Men heeft mij geadviseerd tot 8 sept nuet meer met de auto te rijden om eventueel motorschade te voorkomen. Een ander punt is dat de auto zijn jaarlijkse ondderhoudsbeurt bet voor juli heeft gehad. De laatste in mei 2024. Ik heb de wagen op 7 augustus gekocht. Voor de ondhoudsbeurt wat voor i juli 2025 uitgevoerd had moeten zijn, nag ik opdraaien. Ik moet nu €1200 betalen voor een riem vervanging. €300 betalen voor een onderhoudsbeurt en tot 8 srptember niet met de auto rijden. Ik heb een paar Ford dealers en Vakpaar Vakgarages om hun visie gevraagd. Men was unaniem over eens dat een Vakgarage eerlijk zou moeten zijn en mij op de hoogte had moeten stellen voor de aankomende kosten. De onderhoudsbeurt had men gewoon moeten uitvoeren. Dankjewel Los Rijsenood, had niet gedacht dat je me zo oplichten Glenn

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

Weer perfect geholpen, zoals gewend.

Auto voor grote beurt en keuring weggebracht. Snelle service, en alleen gerepareerd wat écht nodig was. Receptie weer super vriendelijk, zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.
8

Vaste klant

Ik kom elk jaar terug voor beurt en apk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
8

Gewoon goed

goed geholpen, deskundig en snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
10

vriendelijk, vakkundig, snel, goede prijs.

vriendelijk, vakkundig, snel, goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte
9

Deskundig en staan klaar voor de klant

Wij hebben inmiddels 2 weken geleden een voor ons nieuwe auto gekocht bij Vakgarage Los Rijsoord. Er vriendelijk en goed geholpen en bij het ophalen van de auto waren alle puntjes gedaan die we afgesproken hadden. Tevens nette prijs voor onze inruilauto ontvangen. Ik raad ze zeker aan!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Klantvriendelijkheid
  • Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Bedrijfsgegevens

Rijksstraatweg 36

2988BJ Ridderkerk

180420111

[email protected]

Over Vakgarage Nederland

Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.