Wij waren heel tevreden, vooral over de snelle levering van de auto. Vrijdag kijken en proefrit maken, zaterdag konden we hem al ophalen. Dat was heel prettig. Verder zijn wij vriendelijk geholpen.

Top service

Ik had een bus blind gekocht maar toen ik daar kwam was de bus totaal andere staat dan ik verwacht had. Ik ben keurig geholpen en omdat ik de bus blind gekocht had , en geld al overgemaakt had waren ze toch bereid zonder moeilijk te doen direct het geld terug te storten waar ik bij stond. Rinus Jansen BTTuinen

Super vriendelijk geholpen.

Op zoek naar mijn nieuwe auto kwam ik uiteindelijk terecht bij vakgarage los Rijsoord. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen en voel je jezelf zeer welkom. Auto super netjes en schoon afgeleverd. Ik zou hier zeker terug komen, je kan met een rustig en prettig gevoel hier je auto kopen.

Geen auto gekocht

6 jaar geleden auto gekocht daar altijd in onderhoud geweest geen klachten . Was altijd goed. Dacht ga kijken u en voor een andere auto . Weinig interesse van de verkoper. Geen prettig gesprek. Auto ergens anders gekocht . Jammer.

Super!

Helemaal uit het Noorden naar vakgarage Los Ridderkerk. Totaal geen spijt van! Een goede service. Zij staan er klaar voor om al je vragen naar behoren te beantwoorden. Ook na je koop. Ik ben zeer tevreden. Enige punt wat ik minder goed vond, was de communicatie snelheid. Naar mijn mening had ik beetje het gevoel dat de telefonische gesprekken wat haastiger werden gevoerd. Top vakgarage!

Geweldig.

Je wordt er klantvriendelijk geholpen en je mag kijken als ze met je auto bezig zijn. En de koffie staat klaar.

Net autobedrijf / aardige medewerkers

Goede ervaring

Komt zeer klantgericht over

Goede service, erg vriendelijk en ze Komen betrouwbaar over. Dat maak je niet vaak mee in een garage en bij een dealer. Ik kwam een duurdere auto inruilen voor wat ik heb gekocht en dan wil je als verkoper altijd meer....

Zeer Goed.

Fijne, aardige en behulpzame mensen die weten wat ze doen.

Professionele en klantvriendelijk.

Een professionele bedrijf die de klant eerlijke koop adviezen geeft. En de keuze van auto's is heel groot. Tot nu ben ik tevereden met mijn auto die ik op het advies van de verkoper heb gekocht. De auto is afgeleverd met een onderhoud beurt en een nieuwe APK en nieuwe autobanden perfect.

Uitstekend!

Altijd prima en snel geholpen en naar tevredenheid

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goede ervaring met de garage netjes geholpen Alleen miste een beetje goede uitleg over de garantie maar hier over staat wel wat uitleg op site is geen probleem

Klantgericht service

Zeer vriendelijk en professionele bedrijf. Realistisch Prijs van onderhoud en korting ontvangen. Vlot communicatie en to the point, geen praatjes om zaken heen. Overzichtelijk en schoon garage en showroom.

Een geweldige ervaring!

Fijne mensen en vooral eerlijk! Voor ons heel belangrijk. De auto voor onze dochter werd keurig netjes afgeleverd. En vooral heel snel! 1 dag later stond hij al klaar, compleet met een grote beurt en 4 nwe bandjes. Wij zijn heel tevreden en zijn blij dat we bij deze garage gekocht hebben. Een echte aanrader!

Klant is koning

Ik word altijd snel en vakkundig geholpen.

SUPER ZAAK GOED GEREGELD

komen hun afspraken na.

• Faciliteiten wachtruimte

Goed en op basis van vertrouwen geholpen

Na schade is de auto naar garage Los gebracht en direkt een leenauto mee zonder poespas. Deze gebruikt tot mijn auto was hersteld. Zover ik tot nu toe weet en ervaar is de auto vakkundig gerepareerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer efficiënt en geen gedoe

Gunstig geprijsde en toch zeer complete Renault Megane gekocht. Tot op heden- een week later - zonder vervelende verrassingen. Zoals het hoort dus.

• Faciliteiten wachtruimte

De service is top fijn bedrijf om mee te werken . Mensen die het begrijpen .

uitstekende service

uitstekende vriendelijke service

• Faciliteiten wachtruimte

altijd prettig en goed geholpen

positief

Sinds kort is mijn mazda 2 in onderhoud bij deze garage. In 2019 de eerste grote beurt. Gezien het feit dat ik de beurten altijd wazig vind ben ik er maar vanuit gegaan dat alles uitgevoerd is zoals vermeld staat op rekening. Bij de dealer had ik trouwens hetzelfde. Ik heb mijn auto ergens anders laten keuren, en vermeld dat ik last had van (klapperende wielen) Maar volgens keurmeester was er niets aan de hand en werd hij goedgekeurd. Toen het steeds erger werd nam ik contact op met los rijsoord en vreesde een grote rekening.Na afspraak ging een jonge monteur een stukje rijden en zette de auto op de brug, daar bleek de fisee pen of (kogel) los te geraken en dat was de oorzaak van het gerammel. De monteur heeft op afspraak een nieuwe ingezet, en het klapperen is volledig weg. Wat een opluchting, ik weet niet de naam van deze jongeman maar petje af voor de reparatie en benadering. Toch weer wat vertrouwen terug in garages. En de prijs kon ik ook mee leven.Bijna een ander mazda 2 daar gekocht, die net binnen kwam, maar helaas, iets te weinig terug voor mijn eigen karretje

prima service

je wordt hier prima geholpen

zie hieronder

ik verwacht dat ik van de vak garage altijd een goede service en behandeling geven aan hun klanten.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Prima garage

Ben al jaren klant en altijd tot volle tevredenheid ! Goede service en houden zich aan de afspraken! Kan deze vakgarage aanbevelen. Prettige mensen . Van receptie tot monteurs en verkoop!