Prachtig

Even voor een APK achergelaten. Dit was ook hard nodig na de laatste keer. Alles heel professioneel en na het telefoongesprek alles gedaan wat er gedaan moest worden. Ik kom zeker terug

• Faciliteiten wachtruimte

zoals altijd weer een prettige sfeer en goede service

altijd goede service, ook voor kleine tussendoor probleempjes.

Goed geholpen

Aardig personeel en snel geholpen

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goed en netjes werk afgeleverd

Zoals altijd, prima geholpen. keurig op tijd en volgens afspraak. Mensen die weten waarvoor ze staan.

Goed geholpen

Apk was al gedaan dus ze hebben een kleine beurt gedaan en dingen vervangen die ze nog tegen kwamen

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben hartstikke tevreden!

Ik heb gebeld om de auto te zien, gelukkig kon ik dezelfde dag nog langs. De auto zag er goed uit en ik kreeg alle informatie. Vervolgens proefrit gemaakt en besloten om de auto te kopen. In eerste instantie hadden ze een week nodig om alles in orde te maken (grote beurt etc) maar na 3 dagen werd ik al gebeld om de auto op te halen. Een snelle service, vriendelijke medewerkers en een fijn gevoel dus!

Gewoon prima in orde!

Na een bezoek gaf alles bij mij aan hier een auto te kopen. Zoals ik al schreef. Alles prima in orde!

• Faciliteiten wachtruimte

Een bedrijf dat doet war ze zeggen

Eerst dacht ik een stoffige garage nou dat bleek echt een actief team klaar te staan zo wel in de garage als bij de verkoop echt een leuke ervaring met kundige mensen

Ok

PRETTIG

Auto afgeleverd conform afspraak

• Faciliteiten wachtruimte

Erg klantvriendelijk en goede service

Ik heb alleen maar positieve ervaring met dit bedrijf, Mooie auto gekocht met goede service, lekkere koffie en alle tijd voor ons ondanks de drukte. Van mij niets dan lof!

• Faciliteiten wachtruimte

Zoals gebruikelijk goed geholpen, en service als het even iets langer duurt

Onderhoud uitgevoerd, leenauto kunnen gebruiken voor een boodschap tussendoor en toen het wat langer duurde werd de auto bij wijze van service gewassen. Mooi toch?

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer netjes en correct geholpen. Ik heb een goed en eerlijk gevoel bij dit bedrijf. Ik hoop heel lang met mijn auto te doen. Maar raad mijn omgeving zeker aan als er een auto gekocht moet worden om eerst te kijken bij dit bedrijf .

Top service

Heb eergisteren mij golf station gekocht bij jullie een top service en super geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Ben goed geholpen, en ze zijn heel klantvriendelijk. Ben met een glimlach wegegaan.

Teleurstellend!

Op zaterdagmiddag 2 januari 2021 bij Vakgarage Los Rijsoord geweest naar aanleiding van een op de website te koop aangeboden occasion van 10.900 euro. Van tevoren gebeld of de auto te bezichtigen was, omdat we een uur reistijd hadden en we niet voor niks wilden komen. Netjes te woord gestaan, een proefrit was geen probleem. Proefrit gemaakt en aangegeven dat we serieus geïnteresseerd waren en wilden onderhandelen. Vakgarage Los deed een uiterste bod van 10.000, inclusief inruilwaarde van onze oude auto en afleverbeurt. Lager dan dit konden ze absoluut niet gaan. Daar wilden we nog even over nadenken, dus afgesproken om op maandag nog contact te hebben. Zondagavond gemaild dat we niet akkoord konden gaan met hun bod van 10.000 euro. Hierop kwam geen antwoord. Tot onze grote verbazing werd op maandagochtend 4 januari dezelfde auto op de website van de garage aangeboden voor 9.800 euro. Omdat we deze prijsdaling zo kort na onze onderhandelingen wat merkwaardig vonden, telefonisch contact gelegd met Vakgarage Los. Op onze vraag waarom er kennelijk zaterdagmiddag geen onderhandelingsruimte mogelijk was en op maandagochtend de garage de auto 1100 euro afprijst, was de reactie: tja, ik weet ook niet wat de overweging was, nu is het weer een nieuw jaar he. Op onze opmerking dat we toch afgesproken hadden om maandag nog contact te hebben over de onderhandeling, reageerde de medeweker: "ja mevrouw als we voor elke klant die zegt terug te bellen een euro zouden krijgen, hadden we al op Hawaii gezeten". Al met al voor ons een enorm teleurstellende ervaring met Vakgarage Los. Kennelijk weinig interesse om tot een eerlijke deal te komen met een potentiële koper. Wanneer men een auto 1100 euro onder het bod afprijst, nog geen dag nadat we hebben onderhandeld, vinden wij een merkwaardige manier van zaken doen. Hoe we vervolgens te woord worden gestaan, vinden we ronduit onbeschoft. Vakgarage Los is al met al voor ons absoluut geen aanrader.

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Gewoon goed

Snelle vakkundige klantvriendelijke service

• Faciliteiten wachtruimte

Heel goed geholpen en een super mooie nieuwe auto meegenomen!

nvt

nvt

Hou dit vast

Prettige sfeer flexibel en goede service Een bedrijf die ik zeker bij mijn relatie en familie durft aan te bevelen .

• Faciliteiten wachtruimte

Ben heel goed geholpen en naar de juiste oplossing gezocht waar het nodig was.

Deskundig en klantvriendelijk personeel

We zijn bij Garage Los al meer dan 20 jaar klant. Het personeel is deskundig, klantvriendelijk en behulpzaam. Altijd ruimte voor een praatje en persoonlijke interesse.

• Faciliteiten wachtruimte

Proma service en juiste reparatie

Prima volgende keer kom ik weer terug

positief

positief

• Faciliteiten wachtruimte

Goed gerepareerd gehaald en gebracht en schoon terug