Samen op zoek naar de juiste auto.

Er wordt goed met je meegedacht, eerlijke onderhandelingen, duidelijke uitleg over de auto en aandacht voor je vraag. Geen snelle verkooppraatjes maar vertrouwen.

• Service N.v.t.

zeer klantvriendelijk

Ruben is een aardige ,oprechte, kundig persoon die doet wat hij beloofd HET voorbeeld van de A-typische autoadviseur

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Prettig

Prettig contact, uitgebreid uitleg gehad over de occasions. Kortom erg tevreden.

top bedrijf

verhaal door de telefoon, is de auto in de showroom. geen mooie verkoop praatjes, a=a en b=b. meer service gehad bij aankoop occasion dan gevraagd. als ik de buurt kom ga ik zeker om de koffie. kortom een eerlijk bedrijf. wat mij betreft verdienen deze 2 broertjes een 10.

Meer dan uitmuntend

De service en kwaliteit is fantastisch, eerlijke en betrouwbare garage. Ze nemen graag de tijd voor je en adviseren je om de juiste beslissingen te nemen. Heel fijn om na een afspraak voor proefrit aan te komen en de auto staat al netjes klaar om in te stappen. Deze jongens gaan even een stapje verder dan normaal. Ga zo door!

Klantvriendelijke en professionele vakmensen

Goede ervaring. Rustige en vriendelijke mensen. Servicegericht en duidelijk zonder gladde verkooppraatjes. Deze vakgarage is van harte aan te bevelen.

• Service N.v.t.

Heel prettig bedrijf.

Recentelijk auto gekocht..Goede inruil prijs, en aankoopprijs. Maar vooral de aandacht en advies hebben mij er toe gebracht om met dit bedrijf zaken te doen. H.Passmann.- Rotterdam.

• Faciliteiten wachtruimte

Wij hebben een Lexus UX sport kleur groen gekocht bij jullie. Wij zijn geholpen door Ruben. Goede voorlichting gehad. Klantvriendelijk en neemt de tijd voor de klant.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service, vriendelijk en doen wat beloofd is

We hebben een deal gesloten en vervolgens gaat alles keurig volgens afspraak. Aflevering van de auto was heel compleet met uitgebreide uitleg. Toen er na een week zich een accuprobleem voordeed werd dat op afstand direct opgepakt en werd dit onder garantie gerepareerd. Inmiddels gebruiken we de auto tot volle tevredenheid. Top garage dus!

Betrouwbaar

Betrouwbaar adres voor een goede occasion. Vriendelijk en deskundig geholpen.

• Faciliteiten wachtruimte

Super goed en betrouwbaar bedrijf

Ik heb een auto welk import vanuit Frankrijk kwam gekocht en mijn oude auto ingeruild. Ik ben super goed geholpen. RDW liet even op zich wachten maar alles is goed gekomen. Auto netjes gepoetst en afgeleverd. Juiste uitleg knopjes, enz. Daarnaast hebben ze voor de zekerheid nog even mijn achterlicht vervangen voor een nieuwe. Zat toch iets te lang beetje condens in. Heel netjes. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Keurig bedrijf

Netjes geholpen

Dikke prima

De toyota c-hr naar onze wensen werd via internet gevonden bij Vakgarage Blok in Krimpen aan de IJssel. We wonen boven Leeuwarden wat een flink eind uit de buurt is. We werden echter zeer goed geholpen onder persoonlijke begeleiding van Ruben. Foto's en filmpjes werden doorgestuurd. Vlotte geruststellende antwoorden op gestelde vragen en uiteindelijk de reis naar het zuiden ondernomen. Daar stond de C-HR spik en span gereed voor een proefrit waarna de koop nog slechts een formaliteit was. Helemaal top en blij met de aankoop plus adviezen voor de toekomst.

• Faciliteiten wachtruimte

Erg fijn geholpen met de aankoop van een nieuwe auto

Ik zag een mooie auto te koop staan, ging een kijkje nemen, mocht gelijk een proefrit maken, en naderhand was de koop snel gesloten. De afwikkeling van de koop is uitermate duidelijk verlopen ook. Al met al een aanrader, vakgarage Blok!

• Faciliteiten wachtruimte

Onze ervaring met Blok is in éen woord uitstekend.

Vriendelijk en vertrouwd. Alles was tot in den puntjes geregeld. Wij komen zeker terug.

Buitengewoon

...

Goede occasion garage

Enige negatieve punt is het langer moeten wachten op de auto. Dit is echter niet de schuld van vakgarage Blok, een levering van een onderdeel is door Dpd misgegaan.

Goede informatie

Tevreden op de manier waarop we geholpen zijn.

• Faciliteiten wachtruimte

Wij wonen in Zeeland en zagen op de website een mooie tweedehands Toyota CHR. Het telefonische contact met Ruben gaf dusdanig veel vertrouwen dat we besloten de auto ongezien te kopen. Wel onder voorbehoud dat we niet op vreemde dingen zouden stuiten. Daarna verliep het contact via Martijn. Eveneens heel plezierig en deskundig. Aangezien hij er van overtuigd was dat we daadwerkelijk zouden aankopen, heeft hij de auto al voor betaling op onze naam laten zetten. Een paar dagen geleden zijn we naar Krimpen a/d IJssel gereden en de auto was echt puntgaaf. Martijn nam alle tijd om uitleg te geven. Uiteindelijk zijn we superblij met de aankoop. Geweldig bedrijf!

• Faciliteiten wachtruimte

Prima auto gekocht en service gekregen!

Uitgebreid de tijd kunnen nemen om de auto te bezichtigen en aansluitend de aankoop en prijs te bespreken. Service werd ook gegeven nadat de auto was gekocht. Via app-contact nog regelmatig vragen kunnen stellen die spoedig werden beantwoord.

10!

Super fijn geholpen door de heren in deze garage. We hebben vandaag heel mooie toyota auris hier gekocht. Ze konden ons heel veel over de auto vertellen, hij ging zelfs de kofferbak voor mij na meten of mijn werkspullen er in gingen passen, zodat we niet voor niks op en neer zouden rijden, wat een service!! Ze nemen ook goed de tijd voor je en de auto was zeer snel klaar.

Heel betrouwbaar bedrijf

Verleden week heb ik een occasion gekocht bij Vakgarage Blok en ik ben zeer tevreden over de wijze waarop het bedrijf het geheel heeft opgepakt. Ik heb een goede prijs gekregen voor mijn oude auto en de nieuwe is geheel volgens afspraak uitstekend geleverd. Ik woon niet in de omgeving van de garage maar zou ik dat wel doen dan zou Vakgarage Blok mijn vaste garage zijn. Als men al zo netjes omgaat met niet vaste klanten hoe hoog moet de service dan wel zijn bij vaste klanten?

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Vakgarage en Topgarage

Afgelopen zomer verliefd geworden op een Lexus. Bij Louwman geweest maar toch ook nieuwsgierig geworden bij het zien van het mooie premium occassion aanbod van Blok. Op een prettige en niet-opdringerige manier enthiousast gemaakt door Ruben voor een specifiek type dat helaas net verkocht werd. Op een nette en persoonlijke manier op de hoogte gehouden wanneer er weer nieuw modellen werden geimporteerd en uiteindelijk na enkele maanden geduld kwam er een perfecte match. Uitstekende aflevering en nazorg. We zijn heel tevreden en komen zeker nog eens terug.

Geweldig en klantvriendelijk

Zeer correcte en menselijke omgang. Informatieverstrekking zeer goed. Alles verliep, ook qua communocatie, op rolletjes. Gewoon ook hele aardige mensen. En dat is vandaag de dag heel veel waard!

Goede service en klantvriendelijk

Wij waren op zoek naar een Toyota CHR en zijn bij garage Blok geslaagd. Het is een nette garage en we zijn goed geholpen. We wilde wat aanpassingen aan onze auto en dat was geen probleem om dat uit te voeren.