Vakkundig, goede service en klantvriendelijk

Voor onderhoud mijn auto opgehaald en weer tergebracht. Super service!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn om te horen dat u onze haal- en brengservice voor auto-onderhoud als 'super' ervaart! We zijn blij dat we u dit gemak konden bieden en dat u tevreden bent met de service. Het is ons doel om het onderhoudsproces zo soepel en stressvrij mogelijk te maken voor onze klanten. Uw positieve feedback motiveert ons om deze hoge standaard van dienstverlening voort te zetten. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en we hopen u snel weer te mogen helpen!

Beste service

Vriendelijk mensen

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw korte maar betekenisvolle compliment over onze vriendelijke medewerkers. Het is voor ons erg belangrijk dat elke klant zich welkom en gewaardeerd voelt. We zijn blij dat onze medewerkers een positieve indruk op u hebben achtergelaten. Uw feedback is een bevestiging van onze inzet voor uitstekende klantenservice. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Betrouwbaar

Goede ervaring, aardige monteurs.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hartelijk dank voor uw positieve woorden over de betrouwbaarheid en uw ervaring met onze aardige monteurs. Het is voor ons erg belangrijk om te weten dat onze klanten onze diensten waarderen en een goede indruk hebben van ons team. Betrouwbaarheid en vriendelijkheid staan centraal in alles wat we doen. Uw feedback is een waardevolle bevestiging van onze inzet en we kijken uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!

geweldige service/vakmensen

snelle directe en adecucuate service, prijs technische ook oké.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw enthousiaste feedback over onze service en vakmanschap. We zijn erg blij te horen dat u onze snelle, directe en adequate aanpak waardeert, evenals onze prijsstelling. Het is ons doel om hoogwaardige service te combineren met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Uw positieve beoordeling bevestigt dat we op de goede weg zijn. We waarderen uw vertrouwen en kijken uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Super snel geholpen!

Onverwachtse lampjes die gaan branden. Ze hadden er de tijd voor, en het was zo geregeld. Ondertussen even wachten met een bakje warme chocolademelk. Super fijn!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn om te horen dat we uw probleem snel en efficiënt hebben kunnen oplossen, en dat u het wachten comfortabel vond met een warme chocolademelk. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Bij ons is geen enkel probleem te groot of te klein, en we zijn altijd klaar om onze klanten te helpen. Bedankt voor uw vertrouwen in onze service, en we hopen u snel weer te zien voor al uw auto-onderhoudsbehoeften!

Geweldige service!

De garage dacht goed met mij mee en als klant voelde ik mij écht gewaardeerd. Het was de eerste keer bij deze garage, maar ik kom zeker terug!

• Faciliteiten wachtruimte

We zijn ontzettend blij om te horen dat u zich gewaardeerd en goed geholpen voelde bij ons! Het is ons doel om met elke klant mee te denken en een service van topkwaliteit te bieden. Uw vertrouwen en tevredenheid zijn voor ons het allerbelangrijkste. Bedankt voor uw positieve feedback en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!

top

top

• Faciliteiten wachtruimte

Ik ben zeer tevreden over klantvriendelijkheid en als klant zijn de dat je gewaardeerd wordt. En het juiste diagnose en prijs opgaaf vooraf

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Het is fantastisch om te horen dat onze klantvriendelijkheid en waardering voor u als klant goed overkomen. Wij hechten veel waarde aan transparantie in onze dienstverlening, en het is bemoedigend dat onze inspanningen om een juiste diagnose en duidelijke prijsopgave vooraf te geven, gewaardeerd worden. Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!

Via autobedrijf S.a.e. uit Dordrecht bij Vakgarage CCS terecht gekomen...

Via autobedrijf S.a.e. uit Dordrecht bij Vakgarage CCS terecht gekomen om ledverlichting te vervangen van mijn nieuwe auto en aldaar direct een grote onderhoudsbeurt laten geven. Een voor mij prima en nette vakgarage; ziet er netjes en opgeruimd uit met een goed ontvangst aan de balie met een duidelijke en heldere uitleg van een net opgemaakt verslagsdocument van alles wat er gedaan is en uitgekomen is na controle. Loopt veel vakkundig en net personeel naar mijn inszien wat de tijd neemt en zeker niet gehaast is of iets afracht bij alles wat uitgevoerd moet worden aan je auto. Een garage die mij wel vertrouwen schept!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze service en vakmanschap! We streven altijd naar het bieden van heldere communicatie en kwaliteitswerk, en het is geweldig dat dit is weerspiegeld in uw ervaring. Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring en het vertrouwen in ons team. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Fijne garage. Duidelijk en betrouwbaar

Deskundig geholpen. Prettig contact.

• Faciliteiten wachtruimte

Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze deskundige hulp en het prettige contact. We streven ernaar om elke klant een hoogwaardige service en een vriendelijke ervaring te bieden. Uw feedback is voor ons erg waardevol. Dank u wel voor het kiezen van onze service en we hopen u snel weer te mogen helpen!

Top werk!!

Na vele bezoeken bij de dealer was mijn probleem nog steeds niet opgelost. Een bezoekje bij de CCS en met een kijkje al gelijk een diagnose vastgesteld die niet eerder door de dealer werd genoemd. Uiteindelijk alle problemen verholpen en rij ik met heel veel plezier in mijn pareltje! Top werk!!

• Faciliteiten wachtruimte

Het is geweldig om te horen dat we uw probleem hebben kunnen oplossen waar anderen dat niet konden. Uw ervaring onderstreept onze expertise in diagnose en effectieve probleemoplossing. We zijn blij dat uw auto nu weer naar volle tevredenheid functioneert en dat u veel plezier heeft van uw ritjes. Dank u wel voor het vertrouwen in ons team en voor het delen van uw positieve ervaring. We staan altijd klaar om u in de toekomst met dezelfde toewijding en kwaliteit te helpen!

Super goed geholpen

Ik ben super goed geholpen. Het maken van een afspraak was gemakkelijk en snel. De medewerkers zijn enorm vriendelijk en gastvrij. Het zijn echt specialisten, want ze hebben mijn auto goed gecheckt. Ik heb een grote beurt laten uitvoeren, hiernaast apk en airco reiniging.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij te horen dat u de afspraakmakingsprocedure gemakkelijk en snel vond en dat onze medewerkers u vriendelijk en gastvrij hebben ontvangen. Het is ons doel om niet alleen uitmuntende technische service te bieden, maar ook een prettige ervaring voor elke klant. We waarderen uw vertrouwen in onze expertise voor de grote beurt, APK en airco reiniging van uw auto. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we kijken ernaar uit u in de toekomst opnieuw te mogen helpen!

Toppers

Ik word altijd goed geholpen en vriendelijke mensen en zeer deskundig

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw complimenten! Het is voor ons heel belangrijk om te horen dat u consequent goed geholpen wordt en de vriendelijkheid en deskundigheid van ons team waardeert. Uw tevredenheid staat centraal in alles wat we doen. We zijn trots dat u onze service als positief ervaart en hopen u nog vele malen van dienst te kunnen zijn met dezelfde kwaliteit en gastvrijheid. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!

Top monteurs

Top ..hier hebben ze teminste verstand van auto's

• Faciliteiten wachtruimte

Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze expertise in auto-onderhoud en -reparaties! We streven ernaar om onze kennis en vaardigheden continu up-to-date te houden om onze klanten de beste service te bieden. Uw erkenning van onze expertise is voor ons een grote motivatie. Hartelijk dank voor uw vertrouwen en positieve feedback. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te zijn met onze deskundigheid!

Goede en snelle service

Snelle inspectie en reparatie

Tegelbedrijfspoed

vriendelijk en zeer professioneel

Echt super Ga door

• Faciliteiten wachtruimte

Duidelijk en komt afspraken na

Ik ben erg goed geholpen. De eigenaar is erg vriendelijk en betrouwbaar, denkt mee in wat er nodig is. Service is snel en vakkundig

Zeer goede service en prijs/kwaliteit

Zeer goede service en prijs/kwaliteit

• Faciliteiten wachtruimte

alles op het hoogste niveau

professionele service snel en de beste kwaliteit

heel klant vriendelijk

klant vriendelijk en behulpzaam als ze tijd hebben helpen ze je ook nog tussen door.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede en snelle service Top!

Goede professionele garage!

Top !

Altijd goede ervaringen gehad. Ze zijn erg vriendelijk en vooral ( wat ik belangrijk vind) open en eerlijk!

• Faciliteiten wachtruimte

Correczt garagebedrijf, afspraken worden nagekomen en de rekening valt mee

Zie boven

Galvanistraat 45 3316GH Dordrecht