Weer top

Voor de tweede keer bij de garage geweest, zeer vriendelijk en jagen je niet op kosten. Een fijn bedrijf.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste garage ooit

Fijne garage vriendelijk personeel

Snel

Hersey cok guzel

Vakmannen en service!

Gewoon no-nonsense bij CSS vakgarage, duidelijke afspraken en je kan snel terecht. Ik kom hier al jaren, en ze verbeteren nog steeds. Innovatie vind ik heel belangrijk met een goede prijs en kwaliteit verhouding. Blijf zo doorgaan!

Super service

Goeie ervaring snelle service als ik ergens problemen mee heb en vakkundig advies

Super!!!vakkundig en vriendelijk!

top ervaring

Goeie service en top medewerkers

Geweldige vakmanschap en service

Ik beveel deze garage ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en kwalitatieve autoreparatieservices.

Snelle nette service

Snel geregeld, netjes gebeld en op de hoogte gehouden. Heel vriendelijk personeel

Top bedrijf!!!

Het zijn super vriendelijke mensen die ook echt vakwerk leveren. Keurig geholpen. Zeker een aanrader!!!

Goede servies

Prima voor een APK

Snel en vriendelijk geholpen. De 1e APK laten doen voor een auto van 4 jaar oud.

Snelle service

Ik was op zoek naar iemand die in korte tijd een trekhaak onder mijn auto kon leveren en monteren en zij waren heel erg meedenkend en hebben dit keurig uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Deskundig en zeer meedenkend!

Deskundige eigenaar en monteurs, ze denken pragmatisch met je mee en de prijzen zijn minder hoog dan bij een merkdealer. We komen hier alweer een paar jaar, zeker een aanrader!

Sekle vakkundige service

Goed en snel

netjes snel meedenkend

zeer netjes word altijd goed en snel geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u wel voor uw complimenten over onze netheid en efficiëntie. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelheid en kwaliteit van onze service. Wij streven ernaar om elke klant een aangename en vlotte ervaring te bieden. Uw positieve feedback is erg belangrijk voor ons, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zien ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen helpen!

Een uitstekend bedrijf waar u goed en vakkundig geholpen wordt.

Ik had problemen met de turbo van mijn auto. Toen ik vroeg of ze even konden kijken werd er meteen tijd gemaakt om het probleem te verhelpen. Toen heb ik meteen een afspraak gemaakt om de distributie riem van mijn auto te vervangen wat vakkundig en volgens de afgesproken prijs een week later is uitgevoerd. Super bedankt.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn erg blij dat we snel konden reageren op uw probleem met de turbo en dat u tevreden bent met onze service en aanpak. Het feit dat u meteen een vervolgafspraak hebt gemaakt voor het vervangen van de distributieriem, en dat dit vakkundig en volgens afspraak is uitgevoerd, is voor ons een bevestiging dat we onze klanten goed van dienst zijn. Uw vertrouwen en tevredenheid zijn voor ons het allerbelangrijkste. Bedankt voor het kiezen van onze service en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te helpen!

Weer een uitstekende service

Atalay en zijn team hebben ons weer goed geholpen. Hoewel het voor ons altijd wel een stukje rijden is naar de garage, komen we hier graag terug!

• Faciliteiten wachtruimte

We zijn ontzettend dankbaar voor uw loyale klantrelatie en waarderen het zeer dat u de extra afstand aflegt om ons te bezoeken. Het is fantastisch om te horen dat Atalay en het team u keer op keer goed hebben kunnen helpen. Uw bereidheid om naar ons toe te komen voor onze diensten betekent veel voor ons. We streven ernaar om deze positieve ervaring bij elk bezoek te blijven bieden. Hartelijk dank voor uw vertrouwen en we kijken uit naar uw volgende bezoek!

Vriendelijk, behulpzaam en goede service!

Eerste keer bij deze garage voor een bandenwissel; in mijn ervaring zeer behulpzaam en een goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Het is geweldig om te horen dat uw eerste ervaring met onze garage positief was! We zijn blij dat u onze behulpzaamheid en goede service bij de bandenwissel hebt ervaren. Als team streven we ernaar om elke klant, of het nu hun eerste bezoek is of niet, een uitstekende service te bieden. Uw feedback is voor ons erg waardevol en wij hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen voor al uw auto-onderhoudsbehoeften. Hartelijk dank voor het kiezen van onze garage!

Vakkundig en snel , goede service

Zeer snel en vakkundig geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat u onze snelle en vakkundige service waardeert. We streven ernaar om elke klant efficiënt en met de hoogste professionaliteit te helpen. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang, en het is fijn om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn!

Vakkundig, goede service en klantvriendelijk

Voor onderhoud mijn auto opgehaald en weer tergebracht. Super service!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn om te horen dat u onze haal- en brengservice voor auto-onderhoud als 'super' ervaart! We zijn blij dat we u dit gemak konden bieden en dat u tevreden bent met de service. Het is ons doel om het onderhoudsproces zo soepel en stressvrij mogelijk te maken voor onze klanten. Uw positieve feedback motiveert ons om deze hoge standaard van dienstverlening voort te zetten. Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en we hopen u snel weer te mogen helpen!

Beste service

Vriendelijk mensen

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw korte maar betekenisvolle compliment over onze vriendelijke medewerkers. Het is voor ons erg belangrijk dat elke klant zich welkom en gewaardeerd voelt. We zijn blij dat onze medewerkers een positieve indruk op u hebben achtergelaten. Uw feedback is een bevestiging van onze inzet voor uitstekende klantenservice. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn!

Betrouwbaar

Goede ervaring, aardige monteurs.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Hartelijk dank voor uw positieve woorden over de betrouwbaarheid en uw ervaring met onze aardige monteurs. Het is voor ons erg belangrijk om te weten dat onze klanten onze diensten waarderen en een goede indruk hebben van ons team. Betrouwbaarheid en vriendelijkheid staan centraal in alles wat we doen. Uw feedback is een waardevolle bevestiging van onze inzet en we kijken uit naar de mogelijkheid om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn!