Goede kundige service

Nu 2x voor de APK geweest en met reparaties denken ze met je mee. Vriendelijk, eerlijk en proberen reparaties zo snel als mogelijk uit te voeren , zodat je je auto weer terug heb.

Erg goed geholpen!

Vriendelijk te woord gestaan door mensen die er verstand van hebben. Transparante communicatie en een offerte vooraf. Ik kom hier graag terug.

Goeie en snelle behandeling

Vriendelijk en snel geholpen !

Vrindelijke personeel

Weer top

Voor de tweede keer bij de garage geweest, zeer vriendelijk en jagen je niet op kosten. Een fijn bedrijf.

• Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste garage ooit

Fijne garage vriendelijk personeel

Snel

Hersey cok guzel

Vakmannen en service!

Gewoon no-nonsense bij CSS vakgarage, duidelijke afspraken en je kan snel terecht. Ik kom hier al jaren, en ze verbeteren nog steeds. Innovatie vind ik heel belangrijk met een goede prijs en kwaliteit verhouding. Blijf zo doorgaan!

Super service

Goeie ervaring snelle service als ik ergens problemen mee heb en vakkundig advies

Super!!!vakkundig en vriendelijk!

top ervaring

Goeie service en top medewerkers

Geweldige vakmanschap en service

Ik beveel deze garage ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en kwalitatieve autoreparatieservices.

Snelle nette service

Snel geregeld, netjes gebeld en op de hoogte gehouden. Heel vriendelijk personeel

Top bedrijf!!!

Het zijn super vriendelijke mensen die ook echt vakwerk leveren. Keurig geholpen. Zeker een aanrader!!!

Goede servies

Prima voor een APK

Snel en vriendelijk geholpen. De 1e APK laten doen voor een auto van 4 jaar oud.

Snelle service

Ik was op zoek naar iemand die in korte tijd een trekhaak onder mijn auto kon leveren en monteren en zij waren heel erg meedenkend en hebben dit keurig uitgevoerd.

• Faciliteiten wachtruimte

Deskundig en zeer meedenkend!

Deskundige eigenaar en monteurs, ze denken pragmatisch met je mee en de prijzen zijn minder hoog dan bij een merkdealer. We komen hier alweer een paar jaar, zeker een aanrader!

Sekle vakkundige service

Goed en snel

netjes snel meedenkend

zeer netjes word altijd goed en snel geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Dank u wel voor uw complimenten over onze netheid en efficiëntie. Het is fijn om te horen dat u tevreden bent met de snelheid en kwaliteit van onze service. Wij streven ernaar om elke klant een aangename en vlotte ervaring te bieden. Uw positieve feedback is erg belangrijk voor ons, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We zien ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen helpen!

Een uitstekend bedrijf waar u goed en vakkundig geholpen wordt.

Ik had problemen met de turbo van mijn auto. Toen ik vroeg of ze even konden kijken werd er meteen tijd gemaakt om het probleem te verhelpen. Toen heb ik meteen een afspraak gemaakt om de distributie riem van mijn auto te vervangen wat vakkundig en volgens de afgesproken prijs een week later is uitgevoerd. Super bedankt.

• Faciliteiten wachtruimte

Hartelijk dank voor uw geweldige feedback! We zijn erg blij dat we snel konden reageren op uw probleem met de turbo en dat u tevreden bent met onze service en aanpak. Het feit dat u meteen een vervolgafspraak hebt gemaakt voor het vervangen van de distributieriem, en dat dit vakkundig en volgens afspraak is uitgevoerd, is voor ons een bevestiging dat we onze klanten goed van dienst zijn. Uw vertrouwen en tevredenheid zijn voor ons het allerbelangrijkste. Bedankt voor het kiezen van onze service en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te helpen!

Weer een uitstekende service

Atalay en zijn team hebben ons weer goed geholpen. Hoewel het voor ons altijd wel een stukje rijden is naar de garage, komen we hier graag terug!

• Faciliteiten wachtruimte

We zijn ontzettend dankbaar voor uw loyale klantrelatie en waarderen het zeer dat u de extra afstand aflegt om ons te bezoeken. Het is fantastisch om te horen dat Atalay en het team u keer op keer goed hebben kunnen helpen. Uw bereidheid om naar ons toe te komen voor onze diensten betekent veel voor ons. We streven ernaar om deze positieve ervaring bij elk bezoek te blijven bieden. Hartelijk dank voor uw vertrouwen en we kijken uit naar uw volgende bezoek!

Vriendelijk, behulpzaam en goede service!

Eerste keer bij deze garage voor een bandenwissel; in mijn ervaring zeer behulpzaam en een goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Het is geweldig om te horen dat uw eerste ervaring met onze garage positief was! We zijn blij dat u onze behulpzaamheid en goede service bij de bandenwissel hebt ervaren. Als team streven we ernaar om elke klant, of het nu hun eerste bezoek is of niet, een uitstekende service te bieden. Uw feedback is voor ons erg waardevol en wij hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen voor al uw auto-onderhoudsbehoeften. Hartelijk dank voor het kiezen van onze garage!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.