• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik zocht met spoed een garage die een aankoopkeuring kon doen. Na een paar belletjes naar garages die geen tijd hadden, kon ik wel gelijk bij CCS terecht. Niet alleen dat was top, ook de aankoopkeuring was professioneel, uitgebreid en open. Top mannen!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn airco werkte niet meer, bleek van alles mee aan de hand.\r\nOp een zorgvuldige en professionele wijze is alles vernieuwd en alle problemen verholpen.\r\nIk heb nu weer een rijdende vrieskist ­čśČ\r\n\r\nAls ik jullie een tip mag geven: heb je een probleem zoek niet verder maar rij zeker langs bij deze jongens!!!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De auto was op diverse punten afgekeurd waaronder een egr de zelfde dag laten repareren en goed gekeurd ga zo door jongens echt een eerlijk bedrijf

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Yes mijn auto rijd weer beter dan ooit dankjewel ccs

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle zeer vriendelijke service. Denkt mee met de klant. En verstaat zeker zijn van.\r\nToppers

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn Golf V6 4Motion heb ik laten reviseren (cilinderkoprevisie) door Vakgarage CCS en hij draait weer als nieuw. Voor het onderhoud van mijn auto zou ik ze zeker adviseren, zeer vakkundig en voor een lage prijs. Tevens hebben ze goede after sales.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Je word er vriendelijk en snel geholpen ook de prijs is goed

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage CCS