Uitstekende service met een eerlijk advies.

Ik heb een aankoopkeuring van een Ford Grand C-Max bij hun gedaan en kreeg een negatief advies mbt de koppelingsplaat. De verkoper van de C-Max ging direct in verzet omdat hij vond dat dat niet waar is en niet klopt. De keuringmeester werd door de verkoper voor van alles verweten. Vervolgens heb ik een second opinion gevraagd aan de Ford Dealer en die heeft bevestigd dat de koppelingsplaat een slijtage heeft. Kortom, de keuringmeester heeft een eerlijk, betrouwbaar en transparante keuring uitgevoerd. Mijn aankoop ging helaas niet door omdat er op korte termijn een grote kostenpost aan zat te komen welke de verkoper verborgen hield voor mij. Mijn advies is dat wanneer je een auto koopt bij een garage, zeker een aankoopkeuring moet verrichten zodat je geen kat in de zak koopt. Verkopers zeggen dan altijd dat je een auto koopt met BOVAG garantie, maar dat is maar voor 6 maanden. En jij sta na zes maandag voor een grote kostenpost (dus Bovag garantie is gewoon een wassen neus verhaal).

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Ik zocht met spoed een garage die een aankoopkeuring kon doen. Na een paar belletjes naar garages die geen tijd hadden, kon ik wel gelijk bij CCS terecht. Niet alleen dat was top, ook de aankoopkeuring was professioneel, uitgebreid en open. Top mannen!

Mijn airco werkte niet meer, bleek van alles mee aan de hand. Op een zorgvuldige en professionele wijze is alles vernieuwd en alle problemen verholpen. Ik heb nu weer een rijdende vrieskist ­čśČ Als ik jullie een tip mag geven: heb je een probleem zoek niet verder maar rij zeker langs bij deze jongens!!!!

De auto was op diverse punten afgekeurd waaronder een egr de zelfde dag laten repareren en goed gekeurd ga zo door jongens echt een eerlijk bedrijf

Yes mijn auto rijd weer beter dan ooit dankjewel ccs

Snelle zeer vriendelijke service. Denkt mee met de klant. En verstaat zeker zijn van. Toppers

Mijn Golf V6 4Motion heb ik laten reviseren (cilinderkoprevisie) door Vakgarage CCS en hij draait weer als nieuw. Voor het onderhoud van mijn auto zou ik ze zeker adviseren, zeer vakkundig en voor een lage prijs. Tevens hebben ze goede after sales.

Je word er vriendelijk en snel geholpen ook de prijs is goed

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.