Super Goed

Echt een garage zoals een garage zou moeten zijn! Zeer hulpvaardig, deskundig en vriendelijk personeel. Er is altijd een oplossing voor het technische probleem van je auto. Na een reparatie of APK staat je auto er weer glanzend bij. Ze wassen hem zelfs voor je!

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service en vriendelijke behandeling

Fijn om een mijns inziens goede garage in de buurt te hebben. Goede afspraken en advies mbt de onderhoudsbeurt. Geen verassingen qua prijs. Deskundig personeel.

Top, Eerlijk en goed

Het zijn toppers. Ze helpen je goed, zijn eerlijk en denken met je mee. Voor mij geen andere garage

Gastvrij, goede service

Blij met zo’n fijne en gastvrije garage in de buurt. Ik heb veel vertrouwen in de professionele monteurs. Ik kan deze garage echt aanbevelen.

• Showroom
  • Faciliteiten wachtruimte

Gewoon eerlijk en no nonsense garage. TOP

Ik kom al meerdere jaren bij Vakgarage Nijendal. Vanaf het eerste bezoek een goed gevoel hier. Ewoud is de eigenaar van het bedrijf en ik word er altijd vriendelijk geholpen. De laatste maanden is er flink verbouwd aan het pand en je kunt gerust stellen dat zowel de uitstraling als de inrichting van de werkplaats een upgrade hebben ondergaan. Ook is er tegenwoordig een milieuvriendelijke wasstraat aanwezig. Ga zo door Team Vakgarage Nijendal. Tot snel.

Vriendelijk ervaren monteurs!

Het was een prettige ervaring om mijn auto hier in onderhoud te doen, ik ben goed geholpen en de prijs was niet hoger dan van te voren vermeld. Toppers!

• Showroom

Hulpvaardig!

Ben niet eens klant (woon niet in de buurt), maar toen ik me met een halfzachte band meldde (was voor m'n werk in Nijendal), werd ik direct geholpen en werd m'n band weer op spanning gebracht 'ik zal nog even kijken of ie lek is, dan schieten we er direct een prop in'.. gelukkig viel 't mee. Of ik nog iets verschuldigd was.., nee hoor meneer, fijn weekend! Jaja.., ze bestaan nog..

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Betrouwbare garage, altijd uitstekend geholpen.

Betrouwbare garage, uitstekende service en de auto’s rijden elke keer weer als een zonnetje. Zeker een aanrader!

• Faciliteiten wachtruimte

Een goede, eerlijke garage.

Een goeie garage, waar je nog echt klant bent en geen nummer voor een elk uurtje factuurtje. Ewoud neemt de tijd om dingen uit te leggen komt met de beste/goedkoopste oplossing. En met grote klussen heel coulant. En voor kleine dingen, kan je gewoon binnen lopen, krijg je een goede service. Een eerlijke garage, zeker een aanrader.

Zeer goede ervaring

Ik heb een zeer postieve ervaring met Vakgarage Nijendal. De werkzaamheden zijn duidelijk besproken en bijkomstigheden zijn tijdig besproken. Daarnaast kon ik ook dezelfde week nog terecht en alles voor de juiste prijs.

Ontzettend fijne garage.

Goede service, prijs/ kwaliteit is in orde.

• Faciliteiten wachtruimte

Fijne garage, goede communicatie en geen gedoe over prijzen!

Heldere en duidelijke communicatie over wat er precies aan de auto moest gebeuren voor de APK en meteen de prijs doorgekregen. Auto was op tijd klaar en is weer netjes afgeleverd.

• Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

voldoet niet aan kenmerken van een Vakgarage

Volledig negeren van de klant na opmerking over nota servicebeurt airco. Bedrag van 119 euro werd 250,- euro mede door het rekenen van een uur extra garagetarief. Geen enkele respons op meerdere Emails. Over deskundigheid van de garage kan ik niet echt oordelen. De contactuele eigenschappen zijn echter ver onder de maat. Zelfs over een simpele "klacht" wenst men niet te corresponderen.

• Deskundigheid N.v.t.