Ben al jaren klant. Laat onderhoud doen en ook reparaties. Alles altijd in overleg Ben er zeer tevreden over. Heb er onlangs een mooie gebruikte auto gekocht. Was een plezierige ervaring.
Prima. Ben erg tevreden met vakkundige uitvoering en behandeling als klant.
Goede monteurs, prima onderhoud. Garage altijd bereid zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Prima bereikbaarheid van de receptie en hulpvaardig.
Ik word altijd vriendelijk en vakkundig geholpen.
Goede service en kennis van zaken, altijd vriendelijk!
Behulpzaam open in wat er staat te gebeuren en je wordt vooraf op de hoogte gehouden wat de kosten gaan worden ook als deze wat hoger uitkomen als afgesproken
Goed en vlot geholpen
Lege accu: vakgarage Nijendal gebeld: kwamen meteen langs: auto gestart en mee naar de vakgarage, waar meteen de accu gewisseld werd. Helemaal prima.
Super vriendelijke en snel geholpen. Goed meegedacht.
Super goed geholpen, constant updates gekregen en alles was snel geregeld. Hele fijne ervaring!
Door eigen toedoen was ik met de auto vast komen te zitten in de modder. Resultaat: piepende remmen. Niet iets waarmee je verder wilt rijden. Heel fijn dus dat ze in de planning nog een gaatje konden vinden om naar het euvel te kijken. De volgende ochtend is het gelijk gerepareerd. Een enorme steen zat tussen de remklauw en deze lag als een trofee op de balie van de receptie. Ik kreeg 'm als aandenken mee naar huis. En dat alles voor een hele schappelijke prijs. Na deze eerste ervaring ga ik zeker terugkomen bij Vakgarage Nijendal.
Mijn fietsdrager had een probleem met de verlichting en op mijn verzoek hebben ze een nieuwe verlichtings-set gemonteerd. Deze set had ik zelf gekocht.
Fijn dienstverlenend bedrijf met vriendelijk & deskundig personeel. Staan altijd voor je klaar!
Ik kan snel langs komen om een klein probleempje op te lossen: TOP. Medewerker zegt: onderdeeltje moet besteld worden, kost maar paar tientjes: TOP. Ik maak een afspraak (daar moet ik voor bellen (nergens bewijs), kom ik 2-3 weken later op afgesproken dag: “afspraak staat er niet in”: NIET TOP. Maar ik mag auto laten staan en ze maken hem: TOP. Ik krijg de rekening: €140,-. Want (zoals wel vaker), want: we zijn er lang mee bezig geweest, dus veel arbeidsloon”. Dat is niet verifieerbaar, maar drijft de prijs op. Naam en type onderdeel staan ook niet op de bon, dus prijs van onderdeel is ook niet verifieerbaar. Dit kon volgens mij goedkoper, maar is zo niet te controleren. Dus forse prijs voor iets vervangen wat maar paar tientjes had moeten kosten: NIET TOP. Ook is bij een eerdere situatie de auto meegegeven met een slecht afgesteld rem. Daar belden ze me over op, om de auto terug te halen: TOP. Maar dat ik al een berichtje had gehad dat ik hem op mocht halen en dat de auto überhaupt dus in eerste instantie zo slecht was afgesteld door de monteur (wiens werk blijkbaar goed gecontroleerd moet wirden): NIET TOP. Al met al: wisselende ervaring dus. Vandaag getwijfeld of ik niet andere garage moet zoeken, ook al lost Nijendal het gedoe ook meestal wel weer netjes op. Vooralsnog geef ik ze - ondanks vermoedelijk hoge kosten - voordeel van de twijfel, omdat ze er ook een paar keer echt voor me zijn geweest bij rare meldingen of storingen in het weekend en dan kijken ze altijd even snel zonder gelijk een factuur te sturen. Dat is dan wel weer fijne service.
Mijn ervaringen zijn tot op heden dat deze vakgarage zeer klantvriendelijk, redelijk en betrouwbaar is. Heel prettig!
Prettig personeel en zijn zeer kundig.
Vakgarage Nijendal is top! Er is veel aandacht voor de auto en de klant. Tips en eventueel langer zoeken naar een probleem is standaard bij deze mensen. Koffie staat klaar in de wachtruimte. Overleg wanneer je de auto kunt missen, uitgebreide uitleg, het is allemaal zeer klantvriendelijk. Ik kom er graag en mijn auto ook.
Klacht / Review Nijendal Driebergen Ik wil graag mijn teleurstellende ervaring delen met vak Garage Nijendal Driebergen. Mijn auto werd daar een dag vastgehouden na een probleem met de airconditioning. Na hun diagnose kreeg ik een voorstel van maar liefst €800 voor de reparatie, waarvan het benodigde onderdeel slechts €30 kostte. De rest van het bedrag bestond uit overdreven hoge arbeidskosten. Omdat dit voor mij duidelijk onrealistisch en misleidend was, heb ik vriendelijk bedankt en aangegeven dat ik de auto elders wilde laten repareren. Vervolgens kreeg ik een rekening van €216 voor een kort diagnoseonderzoek van ongeveer 10 minuten. Als verklaring werd gegeven dat “het personeel ook moet eten” – een opmerking die ik als bijzonder onprofessioneel heb ervaren. Ik heb de auto uiteindelijk laten repareren bij een erkende vakgarage voor €256 euro, inclusief onderdelen en arbeidsloon en dat binnen één uur. Mijn conclusie: Nijendal Driebergen is klantonvriendelijk, ontransparant en rekent onredelijke bedragen. Deze ervaring heeft bij mij het vertrouwen in dit bedrijf volledig weggenomen.
Prettig contact en probleem snel opgelost.
Alles is keurig uitgelegd en overlegd. Nota wordt staps gewijze doorgenomen .hier heerst nog het meedenken en service verlenen
Vriendelijke en snelle service!
Ik kon op korte termijn geholpen worden ondanks dat het druk was. Er werd ook meegedacht met de onverwachte hoge kosten. Een goede ervaring.
De eerste kennismaking met deze garage was meteen positief. Heel servicegericht en goede uitleg. Ik kon mijn auto waarvan het raam niet meer dicht meteen laten staan, werd door een vriendelijke monteur thuisgebracht en kon de auto de volgende ochtend( op zaterdag!) weer ophalen. Dank!
Mijn ervaring met vakgarage Nijendal is tot nu toe altijd bevallen. Vriendelijk en kundig personeel en altijd bereid om te helpen mocht dit nodig zijn.
Binnengelopen met een electra probleem in de auto. Vriendelijke ontvangst aan de receptie en meteen overleg met de werkplaats. Ik kon de auto op hele korte termijn langsbrengen en ook weer gerepareerd ophalen. Top service.
Nijendal 26
3972 KC Driebergen-rijsenburg
Vakgarage is de grootste onafhankelijke garageformule van Nederland met meer dan 350 vestigingen door het hele land. Elke vestiging is lokaal geworteld en wordt gerund door vakmensen uit de buurt. Bij Vakgarage staat persoonlijke service, betrouwbaarheid en gemak voorop – of je nu komt voor onderhoud, reparatie of advies. Met onze slagzin “Kom gerust verder” onderstrepen we onze belofte: iedereen is welkom, we staan klaar om je veilig en met vertrouwen van A naar B én weer terug te helpen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.