Prima geholpen en fijne service

AUto gebracht voor onderhoud en APK, er werd niet 'gezocht' naar gebreken, er werden geen gebreken geconstateerd. Wat ik vaak merk bij andere bedrijven is dat ze op zoek gaan naar gebreken om de omzet te verhogen. Bij Amstelland voelde dat niet zo en er werd ook niets gevonden, aan het eind van de dag auto weer gehaald en alleen een APK en onderhoudsbeurt betaald. Prima service.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Good Service

My car was picked up on time, and the garage phoned to tell me their man was on the way. Same story when returning. Zeer tevreden

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snel en goed weer op weggeholpen

Het is een vrij nieuwe garage in Amstelveen, ben nu 1 keer binnen geweest en dit is mij prima bevallen. Ik kwam voor een lampje dat stuk was en de monteur merkte op dat de ruitensproeier leeg was, deze heeft hij vooor de service bijgevuld! Top geregeld!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Leuk klein bedrijfje met 2 professionele mannen die de boel op orde hebben!

Uiterst plezierig geholpen bij de reparatie van onze airco. Denken heel vriendelijk maar ook in mijn belang mee en geven eerlijk advies. Absoluut klantgericht, een aanrader!!

Zeer vriendelijk en bedreven personeel, denken met de klant mee. Gastvrije ontvangst en heerlijke koffie, klaar terwijl u wacht.