• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik belde op zaterdag wegens interesse in een te koop staande auto. Ook al was de garage gesloten werd ik zeer keurig geholpen door de eigenaar “Mo” met de nodige informatie over de auto en kreeg netjes antwoord op mijn vragen. Er werd rustig de tijd genomen voor mij en ik voelde mij gewaardeerd als mogelijke koper. \r\n\r\n(Daar ik bijna een kwart eeuw in de luchtvaart werk op Schiphol let ik indirect altijd op de klantvriendelijkheid naar mij toe als ik zelf een klant ben).\r\n\r\nMij viel de flexibiliteit erg op van Karimo. Dat uitte zich in 2 onderstaande voorbeelden;\r\n\r\n(Inmiddels maandag) ben ik van Leiden met de trein naar Zandvoort aan Zee gekomen en werd zelfs opgehaald door een medewerker van Karimo op het station. Mede omdat ik mijn 1,5 jarige dochtertje mee had en de NS er (helaas) een zooitje van had gemaakt was dat heel erg fijn na ruim 2 uur reizen.\r\n\r\nMijn wens was om de auto mee te nemen naar een officiele dealer in Hoofddorp voor een second opinion. Ik kreeg het vertrouwen om de auto zonder enig begeleiding en slechts op een kopie rijbewijs mee te nemen en op een afgesproken tijd later op de dag weer terug te brengen en dat zegt ook wel wat over deze vakgarage. \r\n\r\nOok aan de inwendige mens werd gedacht; goede koffie in overvloed en zelfs dochterlief kreeg ondanks een zelf meegenomen lunchpakket een broodje aangeboden.\r\n\r\nNb: De auto verkeert in prima staat en we zijn tot een akkoord gekomen.\r\n\r\nTopklasse!\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben laatst een mini Cooper gekocht we zijn van het begin tot het eind super goed en vriendelijk geholpen! Erg deskundig en vriendelijk personeel. \r\nOok toen de auto terug moest voor een onderdeel te vervangen werd ik met alle vriendelijkheid geholpen er stond zelfs een keurig nette leen auto klaar! Echt een op en top perfect autobedrijf! Ik beveel deze garage dan ook echt aan iedereen aan! 👍🏻 Ik wil niets anders meer!!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Auto gekocht bij karimo zonder garantie, na een maand was mijn lampda sensor stuk terug gegaan bij karimo zou in orde gemaakt worden na de reparatie ging ik de auto ophalen kreeg de auto zo mee zonder te betalen dat is pas service \r\nBEDANKT JONGENS.\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super klantvriendelijk. Ik stond in een vreemde stand met een zachte band en wilde daarmee niet meer terug rijden naar huis. Ze hebben \'m voor een klein bedrag nagekeken en me geholpen. Zo fijn dat er dit soort mensen zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als mijn auto toch voor onderhoud naar een garage moet, dan het alleen naar Karimo. Uitstekende service en een prima prijs/kwaliteit verhouding. Klantvriendelijk, zij luisteren naar hun klanten en geven goed advies.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super goede service en prima prijzen. De mannen hebben verstand van zaken en geven altijd even een belletje als er onverwachte dingen aan het licht komen voor er gerepareerd wordt. Kortom..een betrouwbaar bedrijf waar ik al kom vanaf het eerste moment voor mijn werkbus en priveauto.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg prettig personeel en snelle service. \r\nEen echte aanrader!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Super service!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Geweldige service met dito prijs/kwaliteit. Ze denken met je mee en houden rekening met mijn wensen en het beschikbare budget. Echt een aanrader!

Over Stichting Vakgarage

Over Vakgarage Karimo