Onvriendelijk!

Ik zou Vakgarage Van der Veen zeker niet aanraden.

Betrouwbaar en vriendelijk

We zijn erg vriendelijk ontvangen. De gemaakte afspraken werden nagekomen. Het is een betrouwbare garage en zal iedereen aanraden hier heen te gaan.

• Faciliteiten wachtruimte

Teleurstellend. De vermelding op de website blijkt niet correct te zijn.

Wij waren op zoek naar een BTW auto. Deze hadden we gevonden op de website van Vakgarage Van der Veen. Je mag verwachten dat er zorgvuldig wordt gewerkt en ook de gegevens over een auto nauwkeurig worden verwerkt. Klaar om de auto te kopen hebben we contact gezocht om, vanwege de afstand, eerst nog telefonisch wat punten na te lopen. Alles leek goed totdat wij tot de controlevraag kwamen of de auto daadwerkelijk een BTW auto is zoals op de website vermeld staat? Helaas daar bleek iemand een fout te hebben gemaakt. Voor ons een vette jammer, voor u een tip om bij deze garage eerst alles goed na te lopen voordat u tot koop over gaat. Het kan u een ritje voor niets besparen, of erger...

• Service N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Goedemorgen, Bij deze wil ik dank zeggen voor het repareren van mijn kapotte verwarming, Citroen Picasso. Vlot en vanzelfsprekend afgehandeld, klasse. Gr Gert Bouwes

• Showroom N.v.t.
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Geweldige service!

Zeer goed geholpen wat betreft de aankoop van een andere auto, tevens belde het bedrijf na zes weken om te kijken hoe de auto beviel. Uitstekende service!

• Faciliteiten wachtruimte

Na aankoop van mijn Peugeot cabrio liepen we tegen wat problemen aan. Door de geweldige service die verleend werd is dit naar volle tevredenheid opgelost. We werden tussentijds goed op de hoogte gehouden en werden voorzien van een leenauto. Perfecte service, zeer vakkundig en een erg prettig contact.

• Faciliteiten wachtruimte

Ondanks Corona crisis erg vriendelijk en vertrouwd

Vandaag Kia venga gekocht en heb er gewoon een goed gevoel over. Ook gezien de vele positieve revieuws hier, maar tuurlijk afwachten hoe de auto zich verhoudt, maar buikgevoel is vaak het beste gevoel en vind het een bedrijf om aan te bevelen Lambért sanneman

• Faciliteiten wachtruimte

Een garagebedrijf met het gevoel van weleer

Vroeger was alles beter? Een vaak gehoorde uitspraak. In ieder geval was je vroeger bij een garagebedrijf nog echt klant, wat je nu eigenlijk nergens meer voelt of bent. En dan is er Vakgarage van der Veen! Een no-nonsens autobedrijf die staat voor wat ze beloven. Hier ben je nog echt klant en dat voel je aan alle kanten. Een hecht team met grote kennis van zaken, alle tijd voor je hebben en je vooral erg serieus nemen. Dus zoekt u een betrouwbaar adres in het noorden, waar je met een goed gevoel je auto kunt kopen, of laten onderhouden? Vakgarage van der Veen in Heerenveen!

Zeer nette afhandeling problemen 5008

In april hebben wij een 5008 gekocht bij vakgarage van der Veen. Bij aankoop waren er wat problemen met de olie welke opgelost zouden worden voor verkoop. Helaas bleken later dat de problemen iets dieper lagen dan verwacht en werden daardoor na aankoop erger. Tot het laatste moment dat alles gerepareerd was, zelfs een revisie van de motor, heeft Vakgarage van der Veen altijd met ons meegedacht en zaken keurig opgelost. Wij zijn heel tevreden over de klantvriendelijkheid en de service die geboden is. Hoewel we even hebben getwijfeld of de 5008 wel de juiste aankoop was, hebben we er op dit moment zeer veel plezier van. De problemen zijn opgelost en de auto rijdt nu perfect. Hebben dus ook besloten een 2de auto (bedrijfsauto) bij vakgarage van der Veen te kopen, wetende dat service bij hen hoog in het vaandel staat. Jacob Jan; bedankt voor de goede service!

• Faciliteiten wachtruimte

Eind oktober heb ik een prachtige Audi A6 allroad gekocht bij Vakgarage Van Der Veen. Nu ben ik een paar maanden verder en ervaar ik een zeer goede aankoop. De gehele aankoopprocedure verliep erg prettig. De auto werd mij geleverd in Showroom staat, zowel technisch als algeheel. Met plezier deed ik zaken en kan ik deze Vakgarage dan ook van harte aanbevelen!

Na de aankoop van onze Renault Espace hebben we helaas een paar keer pech gehad,maar door de geweldige service en garantie is deze garage aan te bevelen . Top service en top personeel .

Voelt vertrouwd aan, bij aanschaf van 2 auto\'s bij deze garage geen enkele negatieve ervaring gehad.

Goede service en afspraak is afspraak.

Bedankt voor het mooie cijfer. Veel plezier met de auto.

Bedankt voor het mooie cijfer. Fijn dat het zo goed is bevallen.

Mijn ervaring is positief.Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Correct in het afhandelen van afspraken.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Zeer goede service, vriendelijk personeel.

• Reden bezoek Andere reden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitstekende verkoopservice zeer tevreden. Garage personeel bij vragen een beetje snel afhandelend zonder een bruikbaar antwoord.