Een garagebedrijf met het gevoel van weleer

Vroeger was alles beter? Een vaak gehoorde uitspraak. In ieder geval was je vroeger bij een garagebedrijf nog echt klant, wat je nu eigenlijk nergens meer voelt of bent. En dan is er Vakgarage van der Veen! Een no-nonsens autobedrijf die staat voor wat ze beloven. Hier ben je nog echt klant en dat voel je aan alle kanten. Een hecht team met grote kennis van zaken, alle tijd voor je hebben en je vooral erg serieus nemen. Dus zoekt u een betrouwbaar adres in het noorden, waar je met een goed gevoel je auto kunt kopen, of laten onderhouden? Vakgarage van der Veen in Heerenveen!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Zeer nette afhandeling problemen 5008

In april hebben wij een 5008 gekocht bij vakgarage van der Veen. Bij aankoop waren er wat problemen met de olie welke opgelost zouden worden voor verkoop. Helaas bleken later dat de problemen iets dieper lagen dan verwacht en werden daardoor na aankoop erger. Tot het laatste moment dat alles gerepareerd was, zelfs een revisie van de motor, heeft Vakgarage van der Veen altijd met ons meegedacht en zaken keurig opgelost. Wij zijn heel tevreden over de klantvriendelijkheid en de service die geboden is. Hoewel we even hebben getwijfeld of de 5008 wel de juiste aankoop was, hebben we er op dit moment zeer veel plezier van. De problemen zijn opgelost en de auto rijdt nu perfect. Hebben dus ook besloten een 2de auto (bedrijfsauto) bij vakgarage van der Veen te kopen, wetende dat service bij hen hoog in het vaandel staat. Jacob Jan; bedankt voor de goede service!

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Eind oktober heb ik een prachtige Audi A6 allroad gekocht bij Vakgarage Van Der Veen. Nu ben ik een paar maanden verder en ervaar ik een zeer goede aankoop. De gehele aankoopprocedure verliep erg prettig. De auto werd mij geleverd in Showroom staat, zowel technisch als algeheel. Met plezier deed ik zaken en kan ik deze Vakgarage dan ook van harte aanbevelen!

Na de aankoop van onze Renault Espace hebben we helaas een paar keer pech gehad,maar door de geweldige service en garantie is deze garage aan te bevelen . Top service en top personeel .

Voelt vertrouwd aan, bij aanschaf van 2 auto\'s bij deze garage geen enkele negatieve ervaring gehad.

Goede service en afspraak is afspraak.

Bedankt voor het mooie cijfer. Veel plezier met de auto.

Bedankt voor het mooie cijfer. Fijn dat het zo goed is bevallen.

Mijn ervaring is positief.Goede service, vriendelijk en behulpzaam personeel. Correct in het afhandelen van afspraken.

Zeer goede service, vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Uitstekende verkoopservice zeer tevreden. Garage personeel bij vragen een beetje snel afhandelend zonder een bruikbaar antwoord.