Cliché van de autoverkoper bevestigd

Auto fors aan de prijs verkocht. Kan gebeuren en bovendien zelf met de prijs ingestemd. Maar dan verwacht je op z’n minst meer dan uitstekende service. Aflevering bleek waardeloos. Waarschijnlijk alleen even door de wasstraat gehaald. Na twee weken bleek de auto droog te staan qua olie; geen lekkage. Olie wel eruit gehaald maar vergeten weer te vullen? Ook bleken de bougies niet goed, waardoor katalysator kapot is gegaan en moet worden vervangen. Als de auto écht goed nagekeken was, zoals beloofd, was enorm veel schade voorkomen. Service betekent vooral handen wassen in onschuld en afschuiven. Er is absoluut niets gedaan om de problemen op te lossen. Andere garages hebben uiteindelijk het prutswerk opgelost. Van der Horst zou nog met een financieel voorstel komen in het kader van garantie. Nooit meer iets van gehoord. Bedrijf vooral gefocust op verkoop, verkoop en verkoop. Zodra er een probleem is slaat de klantvriendelijkheid om in koele zakelijke houding. En juist dan zou een bedrijf het verschil moeten maken. Jammer, maar dit bedrijf bevestigt het aloude cliché van de tweedehands autoverkoper.

• Showroom
  • Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte

Zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. vriendelijke verkopers die weten waar ze over praten. Heel blij met mijn Ford Focus!

beleefde verkoper die met je mee denkt. niet opdringerig. nette inruilprijs. tevreden met mijn nieuwe fiesta

snel geholpen. vriendelijk personeel. ik word duidelijk geïnformeerd over de kosten. Toppie!