Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
In augustus 2020 hier een focus mk4 uit 2019 gekocht, met 21000 kilometer op de teller. Kost een paar centen, maar je hoopt door een jonge auto met weinig kilometers te kopen, dat je de eerste jaren zonder veel problemen kunt rijden. Verkoop ging allemaal netjes en had een prima gevoel bij Van Der Horst. Echter stonden we vorige maand opeens stil, motor liep wel maar de auto reed niet meer. Diagnose: koppeling versleten. Let wel, auto had op dat moment pas 35.000 km gereden. Kosten: 750 euro. Dat is een flink bedrag en ik vroeg waarom een koppeling zo ineens stuk kan gaan. Er was voor die tijd niets aan de auto te merken. Als een koppeling slipt dan merk je dat wel. Maar van der Horst hield het bij slijtage en wilde weinig voor ons doen. De auto hadden wij dus net 14 maanden in bezit, en de fabrieksgarantie was een half jaar verlopen. Ondanks aangeven dat dit gebrek en deze kosten toch echt niet mag voorkomen bij deze kilometerstand, blijven ze bij hun standpunt. Het bedrag is wel verlaagd naar 690 euro, maar dit is natuurlijk een fooi en het bedrag is nog veel te hoog. Jammer dat ze weinig voor de klant overhebben en geen moeite doen om de klant tevreden te houden, het positieve gevoel is nu wel weg.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt niet aan
26 November 2022
Peter
Kollum
De dag voor mijn vakantie liet het rubberprofiel van het voorportier los. Ik kon meteen komen, werd gelijk geholpen en hoefde zelfs niets af te rekenen. Wat een service!
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
N.v.t.
Beveelt aan
27 August 2022
Jon
Readtsjerk
....
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
30 May 2022
Kor
Feanwalden
Goede ontvangst, Prima service, Goede uitleg.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
N.v.t.
Faciliteiten wachtruimte
N.v.t.
Beveelt aan
7 May 2022
J.de Vries
Jubbega
Ik mijn auto een grote beurt laten geven. Deze is uitstekend uitgevoerd. Bovendien een gratis leenauto gehad. Ik ben heel tevreden over deze garage.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
14 April 2022
Klaas
Dokkum
Ben erg snel geholpen voor een nieuwe accu!
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
N.v.t.
Faciliteiten wachtruimte
N.v.t.
Beveelt aan
6 April 2022
Hendrie Westra
De Westereen
is goed
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
11 March 2022
klaas
slootdorp
De levertijd van een onderdeel duurde iets langer dan verwacht, waardoor ik de auto niet kon gebruiken toen ik hem echt nodig had. Keurig opgelost door een geschikt voertuig ter beschikking te stellen. Prima service!!
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
N.v.t.
Beveelt aan
7 March 2022
Chris
Ternaard
Ben erg tevreden over het bedrijf. Personeeel is altijd behulpzaam en is zeer vriendelijk.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
7 March 2022
Jan
Dokkum
Komen afspraken na.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
1 March 2022
U
Landstra
Fijn dat ik een leenauto nee kon krijgen tijden de reparatie
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
N.v.t.
Faciliteiten wachtruimte
N.v.t.
Beveelt aan
28 February 2022
Hotze
Oostrum
Ter zake kundig, klantvriendelijk en betrouwbaar.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
17 December 2021
Willy
Groningen
goede ervaring met de service. Er werd mee gedacht over de acties die ondernomen moesten worden. Zoals beurt iets later zodat het samen met de apk kon. Vervanging van een onderdeel in overleg. Vriendelijk te woord gestaan
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
N.v.t.
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
1 December 2021
Marja
Aalsum
Leuke mensen en altijd klaar staan als er iets met de auto.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
N.v.t.
Beveelt aan
1 December 2021
Enrico D'Emilio
De Falom
Telefonische afspraak snel behandeld. Snelle afspraak om zomerbanden te wisselen voor winterbanden.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
1 December 2021
Madeleine Gardeur-Veltman
Hantum
In augustus vorig jaar hier een Ford Focus mk4 uit 2019 gekocht, met 21000 kilometer op de teller. Kost een paar centen, maar je hoopt door een jonge auto met weinig kilometers te kopen, dat je de eerste jaren zonder veel problemen kunt rijden. Verkoop ging allemaal netjes en had een prima gevoel bij Van Der Horst. Echter stonden we vorige maand opeens stil, motor liep wel maar de auto reed niet meer. Diagnose: koppeling versleten. Let wel, auto had op dat moment pas 35.000 km gereden. Kosten: *** euro. Dat is een flink bedrag en ik vroeg waarom een koppeling zo ineens stuk kan gaan. Er was voor die tijd niets aan de auto te merken. Als een koppeling slipt dan merk je dat wel. Maar van der Horst hield het bij slijtage en wilde weinig voor ons doen. De auto hadden wij dus net 14 maanden in bezit, en de fabrieksgarantie was een half jaar verlopen. Ondanks aangeven dat dit gebrek en deze kosten toch echt niet mag voorkomen bij deze kilometerstand, blijven ze bij hun standpunt. Het bedrag is wel verlaagd naar *** euro, maar dit is natuurlijk een fooi en het bedrag is nog veel te hoog. Jammer dat we weinig voor de klant overhebben en geen moeite doen om de klant tevreden te houden, het positieve gevoel is nu wel weg.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Beveelt niet aan
30 November 2021
Peter
Kollum
Super geholpen ,snel en correct de keuring afgehandeld.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
N.v.t.
Beveelt aan
23 November 2021
Oane
Foudgum
Degelijk!
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
9 November 2021
Maarten Smit
Dokkum
Een afspraak maken is zo geregeld. De werkzaamheden zijn altijd op de afgesproken tijd klaar. Indien er onvoorziene werkzaamheden nodig zijn dan word ik daar over ingelicht
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
25 October 2021
Koos
Buren
Super ontvangen en top service na 1 telefoontje gelijk geholpen en reparatie gelijk uitgevoerd . Zeker een aanrader deze garage
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
25 October 2021
Ronald
Hallum
UITSTEKENDE SERVICE VERLEEND
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
N.v.t.
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
N.v.t.
Beveelt aan
21 September 2021
Sjoerd
Burgum
hier niet bekend in de buurt en mn spiegel eraf gereden. Werd meteen geholpen en probleem werd meteen verholpen. Konden even wachten met kopje koffie en de spiegel deed het weer. Erg klantgericht en vriendelijk geholpen
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
22 July 2021
annet
Eerbeek
Onlangs bij van der Horst geweest voor de aanschaf van een andere auto. De verkoper (Hielke) was zoals gewoonlijk geen verkoper maar een meedenker/adviseur. Wat zoek je, waar heb je hem voor nodig etc. Tot mijn verrassing kwam hij met een prachtige Ford Focus station. De aflevering en nazorg was top (dat is mijn ervaring als sinds ik er klant ben. Ook de monteurs en werkplaats receptie bij deze een compliment. En eerlijk is eerlijk het is genieten onderweg in deze auto. Hielke dank voor het meedenken, werkplaats dank voor de goede aflevering en service. Het is helemaal Top.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt aan
12 December 2020
Ger
Dokkum
Auto fors aan de prijs verkocht. Kan gebeuren en bovendien zelf met de prijs ingestemd. Maar dan verwacht je op z’n minst meer dan uitstekende service. Aflevering bleek waardeloos. Waarschijnlijk alleen even door de wasstraat gehaald. Na twee weken bleek de auto droog te staan qua olie; geen lekkage. Olie wel eruit gehaald maar vergeten weer te vullen? Ook bleken de bougies niet goed, waardoor katalysator kapot is gegaan en moet worden vervangen. Als de auto écht goed nagekeken was, zoals beloofd, was enorm veel schade voorkomen. Service betekent vooral handen wassen in onschuld en afschuiven. Er is absoluut niets gedaan om de problemen op te lossen. Andere garages hebben uiteindelijk het prutswerk opgelost. Van der Horst zou nog met een financieel voorstel komen in het kader van garantie. Nooit meer iets van gehoord. Bedrijf vooral gefocust op verkoop, verkoop en verkoop. Zodra er een probleem is slaat de klantvriendelijkheid om in koele zakelijke houding. En juist dan zou een bedrijf het verschil moeten maken. Jammer, maar dit bedrijf bevestigt het aloude cliché van de tweedehands autoverkoper.
Service
Deskundigheid
Kwaliteit
Klantvriendelijkheid
Showroom
Locatie
Faciliteiten wachtruimte
Beveelt niet aan
29 November 2019
Marc
Sneek
Zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe auto. vriendelijke verkopers die weten waar ze over praten. Heel blij met mijn Ford Focus!
Beveelt aan
19 February 2019
m de rooij
Sneek
Akkerwinde 1
8607 CC Sneek
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit