geweldig

ze nemen de tijd zijn duidelijk in alles

• Faciliteiten wachtruimte

Perfect werk geleverd voor een redelijke prijs

De auto voor service en keuring gebracht. Binnen de afgesproken tijd klaar, onderhoud keurig uitgevoerd evenals de kleine reparaties om de auto keuringsklaar te maken.

Zeer goede ervaring!!!

• Faciliteiten wachtruimte

Zeer goede service en netjes geholpen

Trekhaak eronder laten zetten en netjes alles volgens agspraak verlopen

• Faciliteiten wachtruimte

Meedenken, verantwoording afleggen, goed werk en scherpe pijs, met service (vervangend vervoer) Top!

Onbeschoft

Bij dit bedrijf een aanhanger gekocht, "geholpen" door Patrick. Zelden zo onbeschoft en onprofessioneel geholpen. Onverschillige houding, sleutels van de bak ontbraken, mijn vraag over garantie werd met hoongelach ontvangen en ik kreeg geen bon. Komt dus onbetrouwbaar over. Kennelijk wordt je hier alleen als vaste klant gewaardeerd als je een BMW komt kopen. Tot overmaat van ramp bleek tijdens de rit naar huis een kortsluiting in de elektronica van de aanhanger te zitten, waardoor het rechter knipperlicht constant blijft branden.

• Service N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Frans Jan is een topvent!

Ik ben al verschillende keren bij Van der Klij geweest, op aanraden van Henk Pellegrom. Fijne garage, denkt altijd mee.

• Faciliteiten wachtruimte

Klantvriendelijk, meedenkend en secuur!

Bij het onderhoud aan mijn auto staat er altijd een gratis leenauto klaar, wordt er voor mijn gevoel nagedacht over wat ík belangrijk vind bij het onderhoud van mijn auto en vindt er op de juiste momenten overleg plaats. Super dus!

betrouwbaar en klantgericht

betrouwbaar, marktconform en goede service

Eigenlijk bizar verhaal

We kochten in oktober een auto bij van der Klij. Wagen was verder goed, maar wilden hem toch inruilen voor een andere van zelfde merk en type die van der Klij te koop had staan. Met leer en cruisecontrol. Opties die bij nader inzien toch wel gewenst waren. Mail gestuurd, geen antwoord. Na twee weken gebeld. Nog steeds geen antwoord. Nog een mail gestuurd, want de gewenste auto stond nog steeds te koop. Weer geen antwoord. Uiteindelijk de auto die we in oktober kochten bij van der Klij maar ingeruild bij een andere garage. Voel me niet echt serieus genomen door Patrick. eenmalige ervaring dus . Van der Klij, daar rijd ik hard voorbij

Uitstekende service zonder wachttijd

Uitstekende service ruim binnen de tijd, klus direct gestart bij binnenkomst. Tot de volgende keer!

Alleen maar lof...

Na meerdere garages te hebben bezocht, met een vervelend zoemend geluid aan mijn Audi A3 e-tron, uiteindelijk bij Vakgarage van der Klij uitgekomen. En waar de rest er na vooral dure diagnoses niet uitkwam, had Frans Jan het na 5 minuten gezien. Uiteindelijk bleek een wiellager de boosdoener. Wat een genot voor de garagewereld. Transparant, rustig en alle tijd. Ik moet er ruim 100km voor rijden maar dat heb ik er graag voor over.

In alles positief

Ik ken de garage al vanaf de start en heb alleen maar positieve ervaringen. Kennis van zaken en altijd zeer behulpzaam.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede service ook na aankoop

Na aankoop van een Citroën Ccrosser begin augustus 2019, alweer bijna een half jaar en 9500 km verder. Aankoop ging soepel. Enkele kleine euvels later hersteld. Garagachef Frans-Jan verdient alle lof. Zeer goed contact en zeer behulpzaam. Een uitstekend adres voor een occasion. Ga zo door mannen 👌👍

Klantvriendelijk

Voor het eerst bij garage Van der Klij geweest. 1e indruk was goed met klantvriendelijke medewerkers.

• Faciliteiten wachtruimte

Prettige service en nette garage!

Vandaag onze Audi opgehaald, zeer netjes geholpen door Patrick. Als mooie bijkomstigheid ook nog een apk gehad. Bedankt voor de service en het snelle handelen. Zal zeker aanraden aan kennissen.

• Faciliteiten wachtruimte

Snelle service en als het moet wordt het nog gauw even tussendoor gedaan.

Keurig geholpen!

Vandaag mijn prachtige Peugeot 2008 opgehaald en mijn oude Peugeot ingeruild. Patrick heeft ons keurig ontvangen en professioneel en zeer vriendelijk geholpen. Hij dringt je niks op en neemt alle tijd voor je, onder het genot van een heerlijk bakje koffie. Ik raad iedereen aan die een een auto zoekt en ze hebben ze in alle betaalbare prijsklasse, eens een kijkje te gaan nemen in deze prachtige showroom van Van der Klij. Over onderhoud en/of reparatie tijdens of in de garantie kan ik nog niet oordelen omdat ik daar bij hun nog geen ervaring mee heb, maar dat is volgens andere reviews ook prima in orde.

Goed geholpen

Snel en goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

Nette correcte klantvriendelijke benadering. Snelle afhandeling of als je even moet wachten een kopje koffie en wat te lezen. Evt vervangend vervoer kortom prima.

• Faciliteiten wachtruimte

Goede snelle en vriendelijke vakmensen

Mijn ervaring met Vakgarage Van der Klij was prima

Een fijn bedrijf.

Hele vakkundige garage!

Hele fijne garage waar vakkundigheid en service perfect samengaan!

SUPER klantvriendelijk!

Alle medewerkers waar ik tegen kwam waren zo vriendelijk. Prijsafspraak gemaakt voor div onderhoudsbeurten gesproken maar ook goed na gekomen. Ga zo door, men zou jullie voorbeeld moeten volgen!

Goede service en klantvriendelijkheid

Staat altijd open voor verbetering