alles wens uitgevoerd volgens afspraak

zoals in het verleden een af spraak met Frans Jan en dat is tot heden allemaal netjes verlopen en de klant is te vreden.

• Faciliteiten wachtruimte

Mijn auto loopt weer goed

Het probleem was snel gevonden en verholpen.

• Showroom N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Snelle service , klantvriendelijk

Altijd een vrolijke blik en goede, snelle service .

Meedenken en oplossen!

Altijd fijn hoe er meegedacht en overlegd wordt bij het oplossen van problemen! Supertevreden!

• Faciliteiten wachtruimte

Dit bedrijf verdient groot respect

Op de dag van bezichtiging, reden wij schade met onze inruil. Ze zijn daar buitengewoon coulant mee omgegaan. Het pand is een toonbeeld van ruimte en reinheid. Gastvrije, vriendelijke ontvangst, ook in deze moeilijke tijden met Covid. Onze aankoop had nog enkele verbeteringen nodig. Direct geregeld, wij konden erop wachten, waar vind je dit nog? Groot respect en een dikke pluim voor Patrick en zijn team. Vaklui !

• Faciliteiten wachtruimte

Goede kwaliteit & service!

Topservice en zeer klantvriendelijk. Ze komen hun afspraken na, zijn zeer professioneel en vakkundig. Zeker een aanrader!

Top service

Netjes correct en afspraak is afspraak En bellen netjes als er onverwacht meerwerk bij komt voor overleg.

Betrouwbare autodealer

Betrouwbare autodealer.

• Faciliteiten wachtruimte

aanrader als je service en kwaliteit zoekt

In oktober 2020 een mooie BMW cabrio aangeschaft bij van der Klij, hij stond te shinen in de showroom. Goede km stand, netjes onderhouden en redelijke prijs. We konden hem niet laten staan dus proefrit gemaakt en de koop gesloten. Op zeer vriendelijke en professionele wijze geholpen door Patrick en een nette prijs voor onze oude auto gekregen. Helemaal happy kwamen we er toch achter dat er het één en ander aan de auto mankeerde, dus terug naar Geldermalsen. Was geen probleem, auto kon ik langs brengen en kreeg 2 weken lang een gratis leenauto ,want zo lang duurde de reparatie (onderdeel ontbrak) . Uiteindelijk rijden we nu een nette auto waar de nog veel kilometers in hopen te maken, met dank aan Patrick en FransJan door de nette afhandeling en vakkennis van FransJan. ( hun collega's kennen we niet maar zijn vast even deskundig) Alles bij elkaar ,een aanrader als je het gevoel wil hebben dat je er als klant toe doet en serieus wordt genomen.

Weer uitstekend geholpen

Een afspraak via internet gemaakt voor onderhoud en keuring van mijn auto. Ik kon zeer snel terecht. Uitstekend geholpen en tijdens het wachten goede koffie. Goed werk voor een uitstekende prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Vandaag 16maart met de Camper geweest voor Multiriem vervangen was bij Mercedes pfff zegt genoeg de pfff. FransJan zegt Cees geef even copy op de mail kenteken en hop belde kom maar langs en binnen half uur gemonteerd en afgehandeld. Wat een Top goser die FransJan . Dus camperaars hop naar Geldermalsen ze kunnen daar echt ALLES tegen zeer nette prijzen . Mvrgr Cees van Suylekom.

• Faciliteiten wachtruimte

Altijd klantgericht en goed!

Fijne service met gratis leenauto, meedenken met wat mijn auto en ik nodig hebben en snelle service zowel bij het maken van afspraken als de uitvoering van werkzaamheden. Tevreden klant!

• Faciliteiten wachtruimte

Goeie service en kwaliteit!

Altijd en goed geholpen worden

• Faciliteiten wachtruimte

Goede en eerlijke garage!

Prima garage, kundig personeel en is gewoon eerlijk wat nodig is qua onderhoud en wat (nog) niet. Helaas vaak genoeg anders meegemaakt.

Topservice!

Zoals altijd, super klantvriendelijk en top service. Geheel volgens de afspraken qua tijd en prijs. Ga zo door!

• Faciliteiten wachtruimte

prettige en goede ontvangst.

Vakmannen/vrouwen!!

Kan snel terecht als er iets aan de hand is, prijs is eerlijk en gezellig personeel.

Bij Vakgarage Van der Klij word ik altijd héél erg blij

Mijn ervaring met Vakgarage Van der Klij is uitsluitend positief. Deze mensen koppelen vakmanschap aan vriendelijkheid. Ze maken, zeker in geval van nood, altijd tijd en zoeken samen met de klant naar de beste oplossing. De chef garage is een duizendpoot en vraagbaak voor iedereen en weet de oplossing al bijna voor het probleem zich voordoet. Ik beveelt deze garage voor al uw reparaties ,ongeacht het merk, van harte aan.

• Showroom N.v.t.

Betrouwbare, zeer vakkundige garage

Zeker al 15 jaar kom ik voor bijna al onze autoreparaties, onderhoud en Apk-keuringen bij Vakgarage van der Klij. Zelfs carrosseriewerk laat ik het liefst door hun regisseren. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze (gaan) doen. Mijn huidige auto 3 jaar geleden ook bij hun gekocht en ook daar ben ik heel blij mee. Betrouwbaar, accuraat gecombineerd met gedegen actueel vakmanschap. Het is voor ons niet naast de deur, om het zomaar te zeggen, maar we rijden er graag voor om en de vervangende auto's zijn jong, meestal gratis, staan altijd klaar, schoon en afgetankt.

Topservice

Goed, vriendelijk en snel geholpen.

Service en kwaliteit

Al jaren doet deze vakgarage het onderhoud/serviceapk aan ons wagenpark tot volle tevredenheid. Hier staat service met een hoofdletter S geschreven.

goede service

snel en goed geholpen

Topgarage

Echte vakgarage met topmonteurs die hun vak goed verstaan. Mijn ouders komen al ruim 25 jaar bij Ronald en zodoende ben ik daar ook terecht gekomen. En ondertussen al jaren vaste klant Zowel onze prive als werk auto is hier voor onderhoud en reparatie. Frans-Jan weet precies wat onze auto's nodig hebben Overlegt netjes zonodig en denkt ook mee naar oplossingen indien die nodig zijn. Zo weten we altijd waar we aan toe zijn en komen we niet voor onverwachte verassingen. Wij hebben volledig vertrouwen in deze vakgarage en gaan ook nergens anders heen voor kleine of grote dingen rijden wij naar van der klij.

super

Heel klant vriedelijk en altijd goede afspraaken

Deskundig en klantvriendelijk

Goede service. Bijvoorbeeld omdat je snel terecht kunt, gratis leenauto krijgt en je op de hoogte gehouden wordt. Er wordt meegedacht over noodzakelijke en preventieve reparaties. Ze weten wat ik belangrijk vind. Erg tevreden!